Gå til innhold

Har du brukt denne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Har noen erfaringer med denne pulsklokken fra Polar??

http://www.xxl.no/sykkel/pulsklokker-computere/pulsklokker/ft60f-pulsklokke-dame-1053487

Dumt spm, går det egentlig an å bruke denne klokken som en vanlig klokke også? :unsure:

Har studentøkonomi, så ville egentlig ha noe billigere, men lurer på om jeg skal unne meg denne siden jeg har klart å få kondisen på topp til tross for kronisk astma :smilorange:

Takk for svar dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh! Den har jeg! Er superfornøyd! Det er kjempemange fancy funksjoner på den og den fungerer perfekt til mitt bruk (spinning, jogging, styrke, step og aerobic) i allefall! anbefaler den ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den og er fornøyd :) Selv synes jeg den er litt for klumpete til å bruke utenom trening, men det tror jeg gjelder alle pulsklokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den nettopp, er veldig fornøyd :) Bruker den ikke utenom trening, men joda, går an det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, syns den virker helt ok i forhold til pris :) Vet noen av dere om den blir forstyrret av andre pulsklokker? Står ingenting om det på siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns den virker helt ok i forhold til pris :) Vet noen av dere om den blir forstyrret av andre pulsklokker? Står ingenting om det på siden

Min har aldri blitt forstyrret. Den er jo kodet, er ikke det da hele poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei klokke fra Polar, tar ikke inn signal fra andre pulsklokker som eventuelt skulle være rundt er såkallet coded wear-link.

Sjekk ut : Polar FT60F

Du kan helt fint gå med klokken som vanlig klokke om det er størrelsen på klokka osv. du tenker på, MEN merk deg!! :: klokkekassene på klokkene fra Polar varer VELDIG dårlig om du bruker de daglig,, dette har jeg selv fått erfare,, og kundeservicen da jeg skulle ha den fikset var heller ikke noe å skryte av.. Klokkekassen er rett og slett ikke ment for daglig bruk.

Lykke til med treningen,, stå på så blir nok kondisen snart på topp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...