Gå til innhold

hva mener så dere

Fremhevede innlegg

Gjest meg og meg
Skrevet

Hei

Dette innlegget burde slettes. Her var det både barn og voksne til stede og de som er berørte vil kunne kjenne seg igjen i fremstillingen. Du bryter taushetsplikten din TS.

Forstår din frustrasjon og ut fra det du forteller virker det som du har blitt urettferdig behandlet. Synes du skal be om et møte m. din leder først. Så om et møte med leder og mor. Det er ikke sikkert dere blir enige. Men forsøk å rydde opp på en ordentlig måte.

Men... be om at dette innlegget skal slettes. Diskuter din frustrasjon med din tilitsvalgte og dine kollegaer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Dette innlegget burde slettes. Her var det både barn og voksne til stede og de som er berørte vil kunne kjenne seg igjen i fremstillingen. Du bryter taushetsplikten din TS.

Forstår din frustrasjon og ut fra det du forteller virker det som du har blitt urettferdig behandlet. Synes du skal be om et møte m. din leder først. Så om et møte med leder og mor. Det er ikke sikkert dere blir enige. Men forsøk å rydde opp på en ordentlig måte.

Men... be om at dette innlegget skal slettes. Diskuter din frustrasjon med din tilitsvalgte og dine kollegaer.

Fullstendig overdramatisering.

Gjest meg og meg
Skrevet

Tuller du? Ville du som mor likt å se din situasjon diskutert på et nettforum på denne måten?

Siden denne moren også er spesielt følsom.. forstår ikke at hun tør... Føler med henne, men blir faktisk smånervøs på hennes vegne.

Skrevet

Fullstendig overdramatisering.

Hvorfor det. Det skjer ganske mange situasjoner i en barnehage og hadde jeg blitt diskutert på denne måten på kg og gjenkjent meg selv. Da er det jo brudd på taushetsplikten. Og i tillegg hører vi en side av saken som kan være feil eller misforstått. Jeg jobber også med barn og kunne ALDRI diskutert saker på jobben i et forum

Skrevet

og du har selvsagt ikke rett til å be ledelsen om å oppdatere seg faglig, det ville fallt på sin egen urimelighet (som ledere er de jo ute av faget).

Kom på dette innlegget her: Den åttende landeplage :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...