Gå til innhold

Tar du med iPhonen/iPaden på do?

Fremhevede innlegg

Skrevet

går du på syre eller noe?

Jeg har vel følelsen av at det var en spøk. :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi Apple er konge og alt annet er dritt :lur:

De er kongen når det kommer til markedsføring, i det minste, når de kan ta så godt betalt for produkter som ikke er best... Jeg betaler ikke 23.000 kr for en stasjonær maskin som er satt sammen av laptop-deler, men Apple greier like vel å få folk til å kjøpe det.

Skrevet

Javisst!

En av dem er ofte med på "kontoret".

Skrevet

Klart det! Jeg syns det er deilig å ha drittbakterier og faanskap på telefonen min, som jeg seinere putter opp i trynet, når den ringer :nigo:

me too! :danse:

Skrevet

Har også med MACEN min på do jeg!

Jeg har et normalt kosthold, men bruker laaang tid på do.

Skrevet

Klart det! Jeg syns det er deilig å ha drittbakterier og faanskap på telefonen min, som jeg seinere putter opp i trynet, når den ringer :nigo:

Hvordan får du de bæsjebakteriene utover telefonen din? Selv legger jeg telefonen fra meg før jeg begynner tørkeprosessen, og tar den ikke opp igjen før hendene er vaska. Dolokket er nede under nedspyling.

Enlighten me :goodbye:

Gjest Cecilia L
Skrevet

Grøss, nei. Tar ikke med meg noenting på do; ikke et blad, ikke en avis. Jeg har ikke bakterieangst, men et sted går grensen.

Skrevet
:jepp: ipaden er fast do venn.
Skrevet

Tar ikke med meg noe av elektronikk på do, er for paranoid. Tenk om det slår seg på kamera eller noe slags overførbart som jeg ikke skjønner og så sitter jeg der og driter mens alle jeg kjenner ser det. Herregud, mareritt.

Skrevet

I tillegg til at jeg ikke skjønner vitsen med å ha mobilen med på badet, er jeg faktisk redd for å miste den i do :ler:

Skrevet

Hvordan får du de bæsjebakteriene utover telefonen din? Selv legger jeg telefonen fra meg før jeg begynner tørkeprosessen, og tar den ikke opp igjen før hendene er vaska. Dolokket er nede under nedspyling.

Enlighten me :goodbye:

Hvorfor skal jeg gidde å grave fram en klump med dopapir, når jeg allerede har henda fulla av ting som funker minst like bra! Telefoner er hardere enn papir også, så det er lettere å skuffe rumpa rein.

Skrevet

Hvorfor skal jeg gidde å grave fram en klump med dopapir, når jeg allerede har henda fulla av ting som funker minst like bra! Telefoner er hardere enn papir også, så det er lettere å skuffe rumpa rein.

Du har vel installert slik en asswhipe-app og vil jeg tro :hoho:

Skrevet

Du har vel installert slik en asswhipe-app og vil jeg tro :hoho:

Ja, ellers kunne man jo ikke brukt den som dopapir, veit du :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...