Gå til innhold

Tar du med iPhonen/iPaden på do?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gjør jeg.

Det er vel flere av oss? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wordfeud funker fint som tidsfordriv :)

• Liker 1
Skrevet

Har verken iPhone ller iPad

Skrevet

Eh, nei. Hvis dere bruker så lang tid på do så bør dere vurdere å endre kostholdet litt.

• Liker 2
Skrevet

Nå har ikkje jeg noen epler å ta med på do, men androiden min blir med ja. Noe må man da finne på. Dogåing er ganske så kjedelig i utgangspunktet.

Skrevet

Som jeg liker å si det: Dobesøk = Wordfeud-lan ;)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Den er i lomma, men jeg bruker den ikke der :gjeiper:

Skrevet

Har prøvd å gjøre det et par ganger haha, men som regel blir jeg fort ferdig, og da føler jeg bare for å komme meg ut derifra. Så det blir dårlig med lesing på do for min del.

Skrevet

Jeg gjør det jeg skal på do og går ut på stua for å dille med annet.

Skrevet

Klart det! Jeg syns det er deilig å ha drittbakterier og faanskap på telefonen min, som jeg seinere putter opp i trynet, når den ringer :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Eh, nei. Hvis dere bruker så lang tid på do så bør dere vurdere å endre kostholdet litt.

Har som regel med meg tlf når jeg bare må skrive noe et eller annet sted, men omtrent tisser på meg (må ofte på do grunnet fødsel). Så blir jeg sittende på do til jeg blir ferdig med å skrive, selv om jeg for lengst er ferdig med mitt fornødne:p Pleier ikke ha den med for andre dobesøk, da vil jeg bare bli raskest mulig ferdig. Er litt rar jeg kanskje...:/

Skrevet

Jepp :)

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

nei, men tar med veldig viktige papirer.tar selvsagt med bare de brevene det står positive ting i. så sitter jeg der å driter mens jeg leser og noen ganger sier høyt "aha, ja jeg leste riktig de 1455 første gangene. så bra! den er grei du. god jul til deg også! kanskje jeg skal sende julekort tilbake. begynner å bli 10 år siden du sendte det nå "

må bare legge til at det var en spøk. sånn at alle skjønte det. er ikke like lett for alle :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Det eneste jeg tar med på do hvis jeg føler jeg kommer til å sitte der en stund er kryssord. :)

Skrevet

Hjernevaskaaaa. Telefon og nettbrett, ikke iphone og ipad. Hva feiler det dere som skal bruke merkenavnet fremfor hva det er?

"Faen, jeg må drite. Må bare hente en lambi først".

• Liker 5
Skrevet

Hjernevaskaaaa. Telefon og nettbrett, ikke iphone og ipad. Hva feiler det dere som skal bruke merkenavnet fremfor hva det er?

"Faen, jeg må drite. Må bare hente en lambi først".

Fordi Apple er konge og alt annet er dritt :lur:

• Liker 1
Skrevet

nei, men tar med veldig viktige papirer.tar selvsagt med bare de brevene det står positive ting i. så sitter jeg der å driter mens jeg leser og noen ganger sier høyt "aha, ja jeg leste riktig de 1455 første gangene. så bra! den er grei du. god jul til deg også! kanskje jeg skal sende julekort tilbake. begynner å bli 10 år siden du sendte det nå "

:natti: hehehe

går du på syre eller noe?

• Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

går du på syre eller noe?

nope, bare veldig overtrøtt og rar humor :) hadde tenkt til å dra spøken enda lenger mens jeg satt her å lo.

men stakkars, har du humor selv? må være trist.. enn du da? skjuler deg bak anonym som en feig liten dritt. kan ikke bli verre :fnise:

Endret av Nuppdupp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...