Gå til innhold

Lånekassen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så drittlei lånekassa nå. Sendte søknad om støtte til høyere og annen utdanning tidlig i januar. Først fikk jeg vite at det tok 8 uker, før det en uke etterpå sto 4 uker. Deretter manglet de karakterer , så jeg sendte en mail om at jeg ikke hadde fått karakterer. Da ble behandlingstiden 4 nye uker etter det. Hva faen er det de driver med da? De påstår at det ikke er så mange søknader i januar. Hvorfor setter de meg bakerst i køen hele forbanna tiden? ! Kan de ikke få rævva i gir??????!!!! jeg tar opp videregående som privatist forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi du er privatist, og dermed en svært spesiell kasus. Hvorfor tar du ikke bare å jobber ved siden av skolen som alle andre privatister gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte beskjed via "Min side" i februar i fjor. Etter et par mnd fikk jeg svar om at dette spørsmålet var så vanskelig at det måtte videre til saksbehandler. Det første svaret "forsvant" og kunne ikke vises på min side pga tekniske problemer (iallefall det jeg fikk oppgitt på tlf). Jeg venter fremdeles på svar :)

Jeg har funnet ut av det selv for lenge siden selvsagt, men nå er det litt sport i å se hvor lang tid det tar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...