Gjest Lea Skrevet 5. januar 2004 #21 Skrevet 5. januar 2004 Ahh.. det fulgte med min mikser.. ballongvisp, hakkeboks og en slags ail til å mose ting i. Men når jeg leser innlegget på nytt så skjønner jeg at jeg ikke fikk med meg alt
chimp Skrevet 5. januar 2004 #22 Skrevet 5. januar 2004 Ahh.. det fulgte med min mikser.. ballongvisp, hakkeboks og en slags ail til å mose ting i. Men når jeg leser innlegget på nytt så skjønner jeg at jeg ikke fikk med meg alt På noen følger det med, den siste jeg kjøpte oxo. Men før det hadde jeg en stav-mixer fra 1990, som jeg fikk anskaffet hakkekniv og boks til senere, men det var umulig å få kjøpt ballongvispen til den, så jeg måtte kjøpe alt på nytt! Det gamle utstyret tok vi med på hytta!
smile Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #23 Skrevet 6. januar 2004 nei det var kun en kniv på min. Min mann putta hele løken oppi ja. Ingen suksess. Men jeg tenker som så, har jeg først fått hakka løken i fire kan jeg vel like gjerne hakke hele greia selv.... (har nemlig ikke helt fått taket på denne stavmikseren)
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #24 Skrevet 6. januar 2004 Bruker den til alt som mixes og hakkes kan. Kanskje fordi vi ikke har fudprosesor eller annet elektrisk hjelpemiddel av den typen? Finfin til å lage smoothies i, men like gjerne guacamole og annet mos. Sist brukte jeg den da jeg skulle lage eplekake på boks (nyydelig!) og deigen var så vrang da det tørre skulle inn i det våte. Enten måtte jeg ha knadd til armene fikk senebetennelse, eller noen min med stavmikser'n!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå