AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #21 Skrevet 31. januar 2012 Jeg blir helt paff! Men så mener jeg også at man ikke skal uttale seg om noe man ikke vet noe om. Disse jentene har ikke noe annet valg. Det er lett for dere å sitte og si at de kunne valgt anderledes, men det kan de ikke. Noen kan vel det, men husk at de ikke tjener noe som helst der nede. 20 kr dagen får de av å stå å jobbe på ris åker. Enten så må du velge å jobbe en jobb som dreper deg og som du ikke overlever på, eller så selger du kroppen din og får gode penger til å hjelpe familien. Karma tar nok han gutten! Hvis hun klipte kondomen, så kan det jo godt hende de har fått aids alle sammen 2
Murder Skrevet 31. januar 2012 #22 Skrevet 31. januar 2012 Jeg blir helt paff! Men så mener jeg også at man ikke skal uttale seg om noe man ikke vet noe om. Disse jentene har ikke noe annet valg. Det er lett for dere å sitte og si at de kunne valgt anderledes, men det kan de ikke. Noen kan vel det, men husk at de ikke tjener noe som helst der nede. 20 kr dagen får de av å stå å jobbe på ris åker. Enten så må du velge å jobbe en jobb som dreper deg og som du ikke overlever på, eller så selger du kroppen din og får gode penger til å hjelpe familien. Karma tar nok han gutten! Hvis hun klipte kondomen, så kan det jo godt hende de har fått aids alle sammen Veldig enig. En skal jo som kjent ha gått endel mil i en annens sko før en nekter dem et nytt par. Folk må begynne å innse at ikke alle mennesker i verden har samme forutsetninger for å klare å fatte gode og gjennomtenkte valg her i livet. 2
Leanne Skrevet 1. februar 2012 #23 Skrevet 1. februar 2012 da har hun i allefall navnet hans om hun skulle få lyst til å kreve barnebidrag om 9 mnd For en grusom ting å gjøre, stakkars jente...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå