AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg fant et bilde på Facebook, via en kommentar fra en på min venneliste. Jeg ble helt ekstremt støtt av det bildet og historien bak det, selv om det er ukevis siden jeg så det. Bildet var av en ung thailandsk jente, kanskje 17-18 år som nettopp hadde fått en ekte tatovering over det ene brystet. Hun smilte forsiktig på bildet, men jeg øynene hennes virket triste. Tatoveringen var et navn. Navnet på en norsk gutt/mann som var på ferie i Thailand. La oss si at det sto "Henrik Hansen" med sirlige bokstaver. Bilde var lagt ut av denne "Henrik Hansen" som stolt forklarte at "de ikk ble kvitt en dame og de sa at hun kunne henge med de om hun tatoverte seg. Det var latter og spydigheter som "Hun dør sikkert av sykdommer innen noen år, så jeg har ikke dårlig samvittighet" og "hun tror det står et norsk ordtak" og "hu klipte hull i kondomen, så jeg har ikke dårlig samvittighet. HAhaha". Jeg ble helt paff.. Vi snakker da tydeligvis om en guttegjeng på rundt 18-20 år som har vært der nede. Tenk å ha så lite respekt, empati.. Er det slik vi pengesterke nordmenn har blitt? Jeg tenker stadig vekk på denne jenta som nå har navnet til en norsk idiot på brystet. Stakkars, stakkars pike. Hun har sikkert blitt lovet gull og grønne skoger. 8
Gjest Levitate Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Seriøst? Jeg har skjønt det slik at det er Thailandske piker/jenter/kvinner som utnytter norske menn for penger og gull, men tydeligvis er det omvendt i denne situasjonen! Fy søren, for en skam. 1
pita27 Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Huff....stakkars jente. Trøst deg med at denne "mannen" vil få sin straff før eller siden. Karma! 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Fy faen, noen har holdninger fra helvete. At han skryter av det i ettertid betyr jo også at han har en IQ som ikke akkurat overskrider skostørrelsen hans. 3
Plastaroma Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Vi får bare håpe dette kommer tilbake og biter ham kraftig i ræva!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Dette høres helt forferdelig ut! At noen skryter av det i ettertid er jo helt grusomt!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 Stakkars jente! Men dersom det er sant at hun har klippet hull i kondomen så er hun ikke helt god selv heller.
Gjest Vettel Skrevet 31. januar 2012 #8 Skrevet 31. januar 2012 Klippe hull i kondom? Hvem pokker ser ikke sånt?? Alle har vel klippet i en ballong, bittelite hull blir jo megastort. Tror den der guttungen forsøker unnskylde seg selv!
Labello Skrevet 31. januar 2012 #9 Skrevet 31. januar 2012 Er jeg den eneste som tenker at jenta er den som er jævla dum? Thailand er trossalt et fritt land. Blir ikke tvingt til noe som helst.
Gjest Offensive Pie Skrevet 31. januar 2012 #10 Skrevet 31. januar 2012 Er jeg den eneste som tenker Photoshop?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #11 Skrevet 31. januar 2012 TS her. Beklager litt dårlig språk i innlegget mitt. :gjeiper: Det var flere bilder av samme jenta og tatoveringen på profilen hans, så det var nok ikke manipulert. De ble lagt ut som.. Tja, skrytebilder vil jeg si. Flere han var på ferie med hadde også kommentert under bildet. Jeg synes faktisk veldig synd på jenta. Thailand er et fritt land, ja, men den enorme sexindustrien der vitner om noe helt annet enn at mange unge jenter gjør ting de egentlig vil og ønsker. Det kan godt være hun var teit og dum, men allikevel burde den norske gutten latt være å finne på noe som er enda mer teit og dumt. Det var sikkert morsomt da - og han er sikkert en sånn type som vil synes at det er morsomt om 20 år også. Mens hun derimot... Hun har vel innsett fakta nå og at det ikke blir en lykkelig slutt i Norge (som kanskje var hennes ønske?). 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #12 Skrevet 31. januar 2012 Ja, det er synd at fattige mennesker i Thailand prøver å selge seg til vestlige menn som kanskje kan gi dem en bedre fremtid enn det de har i hjemlandet. Men jeg har faktisk ikke medfølelse for dem.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #13 Skrevet 31. januar 2012 Kan du på noen måte rapportere bildet? Jeg hadde sendt en anonym mail (evt. godt gammeldags brev) til foreldrene hans. Dette er lavmål. Forbanna drittmannfolk! 4
Gjest stinemor91 Skrevet 31. januar 2012 #14 Skrevet 31. januar 2012 Ja, det er synd at fattige mennesker i Thailand prøver å selge seg til vestlige menn som kanskje kan gi dem en bedre fremtid enn det de har i hjemlandet. Men jeg har faktisk ikke medfølelse for dem. vil sende deg til et fattig land å ikke synes synd på deg ! får vi se hvor godt du har det "anonym"
Labello Skrevet 31. januar 2012 #15 Skrevet 31. januar 2012 vil sende deg til et fattig land å ikke synes synd på deg ! får vi se hvor godt du har det "anonym" Tror han/hun mente at han/hun ikke har medfølelse for de som går på en smell idet de prøver å "selge seg", for at menn kanskje gir dem en bedre framtid, Det var nok heller det, enn at han/hun ikke synes synd på at de er fattige.
Murder Skrevet 31. januar 2012 #16 Skrevet 31. januar 2012 Fy faen. Dette gjorde meg direkte kvalm. Eksisterer det noen form for rettferdighet her i verden går denne idiotpsykopaten på en kraftig smell, håper noen større og sterkere enn ham reagerer på oppførselen hans og lærer ham ett og annet. Reagerte noen negativt på disse bildene? Har bare lyst til å grine over menneskerasen av og til. 1
mammamora90 Skrevet 31. januar 2012 #17 Skrevet 31. januar 2012 Det finnes alt for mange slike idioter her, mange nordmenn er desverre blitt arrogante idioter.. Men jeg prøver å tro på karma, så da slår vel den til en dag.. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #18 Skrevet 31. januar 2012 vil sende deg til et fattig land å ikke synes synd på deg ! får vi se hvor godt du har det "anonym" Tror han/hun mente at han/hun ikke har medfølelse for de som går på en smell idet de prøver å "selge seg", for at menn kanskje gir dem en bedre framtid, Det var nok heller det, enn at han/hun ikke synes synd på at de er fattige. Helt riktig Labello. Du stinemor91, du må bli litt mer voksen før du kan henge på internett forum med de voksne.
Murder Skrevet 31. januar 2012 #19 Skrevet 31. januar 2012 Vet du hva TS, om du kjenner denne fyren og har lyst til å gi ham noen form for "hevn", så send bildene med historien til foreldrene hans eller lignende. Er de noenlunde oppegående så angrer han seg forhåpentligvis kraftig da. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #20 Skrevet 31. januar 2012 TS her igjen. Jeg kjenner ikke fyren. Det var en på min venneliste som kommenterte det nevnte bildet, derfor kom jeg over det. Litt usikker på om jeg klarer å finne tilbake til det - dvs om jeg ønsker å finne tilbake til det heter det vel... Det var overraskende få negative/kritiske kommentarer til bildet. Jeg husker at en spurte om han hadde dårlig samvittighet (og da kom de kommentarene jeg nevnte tidligere). Usj..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå