Gå til innhold

Trenger motivasjon og tips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter en gaviditet som resulterte i ett enormt vekttap, muskelsvinn og dårlig matlyst er det nå på tide å gjøre noe med det. Det er nå 6 mnd. siden fødsel, og jeg har vel egentlig bare sittet og ventet på at det skulle bli bedre av seg selv. Magesekken min er innsnervet, så det er ikke mye mat jeg får i meg, ingen muskler (klarer ikke å åpne en brusflaske en gang).. Dette er ikke bra, og nå kjenner jeg at jeg virkelig går på spareenergien min her!! Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal ta tak i situasjonen :sukk: Hvor skal jeg begynne? Vet jeg må begynne forsiktig, men jeg føler at det blir ett fryktelig nederlag å troppe opp på treningssenteret og så får jeg ikke til noe som helst. Triller en del turer, og det burde vel hjulpet litt på? Men har ikke gått opp ett gram og merker ikke noe på matlyst eller energi!! Nå vil jeg ikke i hovedsak legge på meg - Det er formen som står i sentrum. Få tilbake muskler og få en sunn kropp - og da følger vel vekten etter av seg selv? Noen med erfaring? Tips? Dette er helt ukjent territorie for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke - mitt problem var omtrent motsatt (gikk opp i vekt), men det tok tid før kroppen kom seg etter graviditeten ja. Mye mer enn 6 mnd. Nei, det er ikke lett...

Vær snill mot deg selv. Å gå tur er sikkert bra :) Ellers har jeg ingen råd, ville bare ønske deg lykke til, håper du får noen gode svar her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...