Gå til innhold

Når begynte du å drikke kaffe?


Grooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når begynte du å drikke kaffe? (Hvis du i det hele tatt gjør det da...)

Like før jeg fylte 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte ordentlig da jeg var 19. Da flyttet jeg til Oslo for å studere, og for å klare andre delen av forelesningene som begynte kl 8.15 måtte jeg kjøpe kaffe i pausen. Gode gamle Klix - aldri har kaffe smakt så vondt... Etterhvert begynte jeg å kjøpe andre steder enn på Klix-maskinene, og syntes plutselig at det smakte fantastisk.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og drikker ikke kaffe. Den eneste kaffedrikken jeg kan finne på å svelge er cafe lattè eller cafe mocca. Men svart kaffe? :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker kaffe på kafè o.l, men ikke daglig. Fikk det av besteforeldrene mine når jeg var lita :lol: og likte det visstnok veeeldig godt! Så hadde jeg et opphold og startet igjen når jeg var rundt 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker heller ikke kaffe, og det ser ikke ut til at jeg kommer til å begynne med det heller. Jeg synes det smaker vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker sjeldent kaffe.

Bare når jeg er ekstremt trøtt og ikke har koffeinpillene mine i nærheten.

Men det er ganske godt til Baileys sånn utpå kvelden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte og drikke kaffe da jeg var 18-19 år.

Siden har det blitt ei kaffekjærring av med da.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte ganske tidlig med det også.... :oops:

Jeg har alltid vært nyskjerrig på ting, og lærte meg å like kaffesmaken.

Når jeg var 9-10 år drakk jeg daglig kaffe med masse melk i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg var 12-13 da jeg begynte å drikke kaffe med melk og sukker i sammen med ei venninne. Det var liksom litt tøft og voksent det :blunke: Fra jeg var 15-16 begynte jeg å drikke kaffe daglig, og har vært mer eller mindre kaffekjerring siden det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

No i det siste faktisk! Har fått augene opp for pulverkaffi i sånne små søte posar som du får i mangen variantar frå Nestea. Kokar berre vatn og har pulveret oppi. Det er så enkelt og så godt at eg drikk gjerne 3 slike kvar dag sjølv om det kan vere ganske mektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ganske nylig passert 30, og jeg brekker meg hvis jeg prøver å smake på kaffe... Tviler på at jeg kommer til å bli "kaffekjerring" da :)

På den annen side... Mamma var 40 første gang hun lagde seg en kopp kaffe hjemme på egenhånd - før det drakk hun bare i selskaper osv. Så ikke vet jeg, mye kan vel fortsatt skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...