Gå til innhold

Pusen min...

Labella

Anbefalte innlegg

Da vi skulle reise hjem fra juleferie hos mamma i går var storepusen min sporløst borte! Vi lette og lette, høyt og lavt i hele huset, men pus var og ble borte. Vi visste at hun var inne, men hun hadde tydeligvis funnet seg et veldig lurt gjemmested... Til slutt måtte vi bare ta med oss lillepus og mellompus og reise uten storepus :cry: Hun kommer sikkert til å ha det fint der sammen med mammas katter, men det er sååå trist å ikke ha henne her hjemme!

Sent på kvelden hadde hun dukket opp. Hun hadde gjemt seg inne i sokkelen under kjøkkenbenken :o Hvorfor i all verden er det en åpning inn der? Det hullet skal i hvert fall tettes, det er helt sikkert! Får håpe det ikke blir så lenge til jeg kan reise sørover og hente pusen min igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda :cry: Skjønner godt du savner pusen din! Men hun har det sikkert fint der hun er så lenge. Du kan ringe vettu og snakke til pusen gjennom tlf-røret, hun kjenner nok igjen stemmen din :wink: Det hender det vi gjør hvis vi er bortreist, og det virker som om kattene reagerer på lyden av stemmen vår.

Minstepusen vår elsker å leke gjemsel, utrolig hvor de klarer å krype inn og gjemme seg... Kan jo hende hun skjønte at dere skulle ut og reise, storepusen vår hater å kjøre bil og gjemmer seg ALLTID hvis han skjønner at det er noe på ferde.

Håper dere får hentet henne snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får ringe henne, håper hun tør å snakke i telefonen, da, for hun er litt sjenert av seg :blunke:

Ja, hun skjønte nok at vi skulle reise, og det er hun ikke så veldig glad i. Omtrent før jeg får tenkt at jeg skal finne frem burene er hun borte! Men vi har alltid klart å finne henne før - enten under sofaen, bak bøkene i bokhylla eller andre fantastiske gjemmesteder...

Trist å ikke ha en kosete storepus på fanget :( Håper de andre kattene er snille mot henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah.. Hvorfor det er åpning under der ja.. Det har jeg også ofte lurt på.Ynlingsgjemmeplassen til ildern min. Katten kommer seg HELDIGVIS ikke inn der..

Håper du får pus hjem snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...