Gå til innhold

Jenter: Hva syns dere om 3kant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fantaserte om det før, så gjorde jeg det, både med to kvinner og to menn. Fantasiene overgår virkeligheten i stor grad. Knapt noen gang vært så skuffa før jeg :(

Nå er bare ideen i seg selv ganske frastøtende. Kroppsvæsker og smittefare, samt muligheter for gnagende sjalusi osv. Ser faktisk litt ned på folk som driver med utagerende seksualitet, men så har jeg en mengde fornuftige gjøremål til å fylle fritiden min med da. Organisasjonsarbeid og trening. Seksuell tilfredsstillelse har jeg ingen problemer med å oppnå, hverken på egenhånd eller med min ene faste partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters 2.0

Bare fordi det ikke var en issue for dere betyr ikke at det er normen. Trekant i forhold er i de fleste tilfeller en jækla dårlig ide. Sykelig sjalusi er en dårlig ting, men det er høyst naturlig å reagere negativt ved synet av at partneren din har sex med en annen person. Vi er produkter av evolusjonen og den prosessen favoriserer ikke de medlemmene av arten som lar alle og enhver harve over partneren sin. Hvis det fungerer for deg og din partner er det hyggelig for deg, men dette er og blir en dårlig ide på generell basis.

Hvor har jeg sagt at det er normen?

Resten av det du nevner er så langt unna hva de fleste driver med når de involverer andre i lek, hvor kommer f.eks "alle og enhver harve over partneren sin" inn i bildet?

At vi har hatt trekant betyr ikke at det ikke finnes regler og grenser. Skal man følge din logikk så er par med de strengeste reglene/grensene best rustet til å "overleve" da de mest sannsynlig opplever minst sjalusi!?

Så evolusjon tror jeg ikke du skal legge så mye vekt i akkurat her, du kan fort erfare at evolusjon tikker og går uansett hvilken samlivsform som er nåtidens mest foretrukne. Sjalusi er muligens en naturlig følelse av frykt for å miste den man holder kjær, men den frykten er høyst varierende hos oss mennesker - og det er uavhengig av om man er monogam eller ei.

Ikke alle ser på kjærlighet som kun sex og forplantning!

Endret av MikeWaters 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Nå er bare ideen i seg selv ganske frastøtende. Kroppsvæsker og smittefare, samt muligheter for gnagende sjalusi osv. Ser faktisk litt ned på folk som driver med utagerende seksualitet, men så har jeg en mengde fornuftige gjøremål til å fylle fritiden min med da. Organisasjonsarbeid og trening.

Vi som elsker smittefare og kroppsvæsker og ikke lar oss blende av muligheten for gnagende altoppslukende sjalusi har desverre inget annet fornuftig å foreta oss enn å utagere seksuelt. Kan du frelse meg kjære deg?

Endret av MikeWaters 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg her Adonis. Jeg kunne aldri sett på at mannen min var så mye som i nærheten av å ta på en annen dame, uansett. Bare tanken gjør meg kvalm. Og dette er noe vi har diskutert, og han har faktisk sagt det selv også. Hadde han visst, eller sett, at noen andre var borti meg seksuelt uavhengig av kjønn, hadde han blitt kvalm og aldri klart å forholde seg til meg på samme måte igjen.

For meg så ville det som skiller et forhold fra et nært vennskap vært borte, nemlig det private og intime med sex med den personen en elsker. En tredje person hører ikke til der.

Og om noen mener jeg er prippen nå, så får de bare gjøre det. I don't care ;)

Ikke prippen, men kansje litt sensitiv mage siden du blir så lett kvalm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prippen, men kansje litt sensitiv mage siden du blir så lett kvalm :)

haha, sånn å forstå ja :) Jaja, hver sin lyst, jeg dømmer ingen selv om jeg ikke interesserer meg for å delta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, sånn å forstå ja :) Jaja, hver sin lyst, jeg dømmer ingen selv om jeg ikke interesserer meg for å delta :)

Kansje idoform kan hjelpe deg om mannen din skulle være så uheldig å streife borti en annen kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Om det skal være aktuelt her i gården, så er det nok noen år fram i tid, hvor vi begge er tryggere på oss selv samt hverandre :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje idoform kan hjelpe deg om mannen din skulle være så uheldig å streife borti en annen kvinne!

:skratte:

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...