AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Er det greit å ha 3 kant med kjæresten? Eller er dette helt uaktuelt? Burde man ta det opp med henne eller la være å spørre?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Ja, man burde ta det opp med henne eller la være å spørre. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Kjæresten min vil prøve, men om jeg skal prøve trekant så vil jeg ikke være i et forhold. Jeg deler ikke! 3
Gjest hopp12 Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Kjæresten min vil prøve, men om jeg skal prøve trekant så vil jeg ikke være i et forhold. Jeg deler ikke! Plager det deg at han vil ha trekant?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Plager det deg at han vil ha trekant? Nei egentlig ikke, for vi har snakket om det flere ganger. Og han vet at jeg ikke er intr i det så lenge jeg er i et forhold, noe som han respekterer. I tillegg så sier han at jeg er mer en god nok, så trekant er ikke et must fra han sin side, men hadde for all del vært moro og prøve for det om.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Noen jenter blir sikkert kjempeglad hvis du foreslår å ha en ekstra mann med i senga. Noen kjenner seg utilstrekkelig. Du vet selv best hvordan jenta di kommer til å reagere. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Vet ikke om jeg ville gjort det i et forhold, men utenfor kunne jeg godt tenkt meg til en KMM, men ikke med en annen kvinne:P 1
Pialill Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Det er ikke aktuelt med noe trekant når jeg er i et forhold, jeg blir alt for sjalu av å dele. Han skal ha nok med meg, hvis ikke får han finne seg en annen jente. 4
daemonia Skrevet 30. januar 2012 #10 Skrevet 30. januar 2012 Er det greit å ha 3 kant med kjæresten? Eller er dette helt uaktuelt? Burde man ta det opp med henne eller la være å spørre? Jeg synes, for min del, at det er den perfekte måten å skape Sahara-tilstander og ikke minst gjøre at følelsene kjølner i rekordfart. Slik jeg ser det så er det slikt en bør leve ut som singel. Er en i et forhold så har en ikke sex med andre, uansett i hvilken setting det er. Men det er mine preferanser. Andre kan gjøre som de vil for min del 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #11 Skrevet 30. januar 2012 Helt uaktuelt for min del. Dersom det var snakk om oss to + en kvinne hadde jeg blitt sjalu og følt at han ville ha noe mer enn kun meg. Dersom det var snakk om oss to + en mann hadde jeg følt meg så ukomfortabel at jeg neppe hadde klart å bli tent. Men vet om mange jenter som liker slikt.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #12 Skrevet 30. januar 2012 MMF er det som oftest fungerer best. Når lysten er til stede, vil kvinnens overlegne seksuelle kapasitet gjøre det langt lettere for en kvinne å nyte og gi nytelse til to menn enn for en mann å gi nytelse til to kvinner. For at FFM skal bli bra for alle, må kvinnene stimulere hverandre i tillegg til det de kan få fra mannen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #13 Skrevet 30. januar 2012 Har alltid ønsket en trekant med ei annen jente sammen med kjæresten min, dessverre har han en litt annen oppfatning, men tankene ligger der
Lilliani Skrevet 30. januar 2012 #14 Skrevet 30. januar 2012 Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å ha trekant, jeg, men har aldri mannet meg opp å snakke med kjæresten om det!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #16 Skrevet 30. januar 2012 Ville aldri gjort det med en kjæreste, er for sjalu. Med mindre det hadde vært meg, han og en annen mann. Men han er også sjalu, så det er ikke aktuelt. Kunne hatt trekant om jeg var singel, og det var med to stykker som jeg ikke hadde noen følelser for(både mkm og kmk) 1
Viljaa Skrevet 30. januar 2012 #17 Skrevet 30. januar 2012 Jeg kan ikke se hvordan det kan skade å spørre med mindre kjæresten din har problemer med tillit ol. For meg er det uaktuelt i et forhold. Om omstendighetene ligger til rette ellers, så kanskje, men synes ikke noe om å ta med andre personer under dyna i et forhold.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 30. januar 2012 #18 Skrevet 30. januar 2012 Not for me. Hvert fall ikke når jeg er i et forhold. Jeg var nære en gang når jeg var ung og singel, men jeg trakk meg unna i siste liten. Det er ikke noe for meg rett og slett. Kan fantasere om det og syns det er en spennende tanke egentlig, men kunne nok aldri ha gjennomført det. 1
Junine Skrevet 30. januar 2012 #19 Skrevet 30. januar 2012 Kunne aldri ha gjennomført! Er i et forhold, og er nok altfor sjalu av meg. Tåler ikke engang tanken på sambo med en annen! Heldigvis er det andre som tenker som meg:)
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 30. januar 2012 #20 Skrevet 30. januar 2012 Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å ha trekant, jeg, men har aldri mannet meg opp å snakke med kjæresten om det! Du må prøve deg fram litt forsiktig, se hvor han står hen. Kan jo hende han har noen fantasier også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå