Gjest "gjest" Skrevet 2. februar 2012 #41 Skrevet 2. februar 2012 Jeg synes slikt kvinnelig underliv er veldig sexy!
Gjest Bond Skrevet 3. februar 2012 #42 Skrevet 3. februar 2012 Eh, kanskje navnet til nettsiden burde være en hint hva menn synes om slikt?
Zakuro Skrevet 3. februar 2012 #43 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Kvinner ser ulike ut der nede, og nei, det er ikke stygt. Du er helt normal. Har store kjønnslepper selv om det er noen trøst! Men om en mann synes kjønnsorganet ditt er stygt... Ja, da sparker du han i ballaXD edit=typo Endret 3. februar 2012 av Zakuro 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #44 Skrevet 3. februar 2012 Hva i all verden er det med kvinner som har fitter som er eventyrlig vakre, men som selv synes de er stygge?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #45 Skrevet 3. februar 2012 Det handler vel i grunnen om å forstå hva sex handler om. Sex handler om tenning og spenning. Spenning i forhold til variasjoner i personlighet, preferanser, tenningsmønster, væremåte og for såvidt fysikk. Hvorfor blir mange lei av å ha sex med en og samme person? Jo, fordi det blir trygt og forutsigbart, men IKKE spennende. Det at vi kommer i forskjellige varianter er altså spennende og det åpner for forskjellige muligheter til å nyte sex på ulike måter. derfor kan jeg i utgangspunktet ikke se at noen varianter er mindreverdige i forhold til andre, selv om det selvfølgelig finnes subjektive preferanser. Men jeg synes kvinner er rare. Det skal jeg innrømme. Ikke nok med at de tror at de selv slik de er ikke er bra nok, men de har jaggu fått en del menn til å tro det samme for egen del. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. februar 2012 #46 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har slike småe kjønnslepper som ikke vises, med mindre jeg spriker med bena. Og klitten min er kjempeliten, synes det der bildet så flott ut. Der ser man jo alt. Vær stolt av den musa du har
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå