AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Jeg ser sånn ut der nede....http://www.sexylabia.com/pic43_ideal-size-labia.htm Har alltid hatt komplekser for store kjønnslepper. Hva syntes dere menn om så store lepper? Er det stygt? Burde jeg operere?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 nei, herregud. Ingen bryr seg. Og de som bryr seg er idioter. Og det er sikkert utrolig vondt å operere :O og dyrt.. 11
Rofl Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Bryr oss ikke så nei du trenger ikke ha komplekser for det 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Sånn ser da jeg og ut, bare at jeg har enda større ytre kjønnslepper også... Aldri tenkt over at det skulle være stygt eller at jeg burde vurdere operasjon. 7
Gjest Vampen Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Hva er greia med at alle plutselig er så opptatt av kjønnsleppene sine? TS: du er helt fin sånn som du er! Slapp av! Med mindre de er så store at de ikke får plass i buksa, så er det neppe et problem. 14
Djungelvrål Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Jeg ser sånn ut der nede....http://www.sexylabia.com/pic43_ideal-size-labia.htm Har alltid hatt komplekser for store kjønnslepper. Hva syntes dere menn om så store lepper? Er det stygt? Burde jeg operere? Det er ikke de ytre leppene dine som er store hvis du ser sånn ut, det er de indre. Helt normalt. Vi har like forskjellige underliv som vi har kropper og ansikt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Jeg ser også sånn ut. Aldri tenkt på at det er noe feil med det. Alle er forskjellige.
Gutt83 Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 Jeg ser sånn ut der nede....http://www.sexylabia.com/pic43_ideal-size-labia.htm Har alltid hatt komplekser for store kjønnslepper. Hva syntes dere menn om så store lepper? Er det stygt? Burde jeg operere? Stygt? Nei Operere? Nei Hva jeg synes? Jeg hadde ikke reagert på om dama hadde slike, jeg har aldri reagert på utsende. Jeg har reagert på lukt, og urenslighet -men aldri utsende... 1
pressplay Skrevet 29. januar 2012 #9 Skrevet 29. januar 2012 Ble jo nesten litt kåt av å se de leppene der. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #10 Skrevet 29. januar 2012 Hva er greia med at alle plutselig er så opptatt av kjønnsleppene sine? TS: du er helt fin sånn som du er! Slapp av! Med mindre de er så store at de ikke får plass i buksa, så er det neppe et problem. Var noen her for en tid tilbake som kalte dem for "hengefitter" og at ungjenter umulig kunne se sånn ut (Det var visst kun damer som hadde født flere barn som kunne se slik ut ), så er sikkert en del yngre her i forumet som fikk en knekk i selvtilliten. 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #11 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har sånne selv. Når jeg var yngre så syntes jeg at de var stygge og ønsker å operere. Men nå har jeg blitt trygg på meg selv om utseende mitt og elsker underlivet mitt. De fleste menn bryr seg ikke om hvordan underlivet til kvinner ser ut. 1
Gjest Vampen Skrevet 29. januar 2012 #12 Skrevet 29. januar 2012 Var noen her for en tid tilbake som kalte dem for "hengefitter" og at ungjenter umulig kunne se sånn ut (Det var visst kun damer som hadde født flere barn som kunne se slik ut ), så er sikkert en del yngre her i forumet som fikk en knekk i selvtilliten. Det er også de som har sagt at man ser ut som et barn om man ikke har kjønnslepper som stikker ut. Folk er store i kjeften og påstålige til det latterlige. Bottomline, vi er forskjellige. Alt er like naturlig og like greit. Jeg vurderer å få en diclaimer i signaturen min. Love thy kjønnslepper! Korte eller lange, det spiller ingen rolle! 3
Yme Skrevet 29. januar 2012 #13 Skrevet 29. januar 2012 Det er mange som syns det er sexy med sånne lepper.
Gjest just words Skrevet 29. januar 2012 #14 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har noen lignende selv, og før jeg ble med på kg har jeg aldri hatt noen komplekser for de. Det er omtrent de eneste område på kroppen som alltid har fått være i fred for selv kritisering. Helt til jeg så utrykk som henge fitte at de var ekle, at jeg så ut som en gammel røy osv. Til og med for noen dager siden så var det en som kalte det for kjøttdeig. Så ja at folk får komplekser kan jeg forstå. Hos meg varte det ikke lenge før jeg ramlet med beina på jorden igjen, og med vette i behold heldigvis.. Jeg elsker kjønnet mitt, typen elsker kjønnet mitt og de eneste som jeg har sitt har noe negativt å si om kjønnet enten de er snakk om lengre indre kjønslipper eller lengre ytre kjønslipper er de som stort sett alltid har noe negativt å si om andre, enten det er slik eller slik. Og de er vel ikke de jeg synes er verd å høre på akkurat. Folk har nok muligens preferanser, noen liker slike og noen liker de annerledes, men tror nok ikke de fleste bryr seg så mye. 8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #15 Skrevet 29. januar 2012 jeg ser akkurat likedan ut nedentil. Da jeg var 15-16 var det den tingen jeg var mest flau over. Hatet underlivet mitt rett og slett. Men dette vokser du fra. For det første, så bryr ikke menn seg om hvordan du ser ut nedentil. Det som er viktig er renslighet, lukt etc. Så mye som jeg erget meg over kjønnsleppene mine .. men har aldri fått en eneste klage. Nevnte her om dagen for kjæresten min at jeg syns underlivet mitt var grusomt før, og hans svar var "hææ, hvorfor det?". Følte meg dum der og da. hehe :-) Gutter har ofte fæle kallenavn på vaginaer, men flesteparten av dem vil ikke klage på "gardiner". Det er dumt at du føler deg slik. Si til deg hver dag at du er helt normal, for det er du virkelig Alle er forskjellige. Det er sikkert noen som er usikre for deres altfor små kjønnslepper. Det er altfor trist å gå rundt å deppe for noe som er helt unødvendig! Du har et fint, sunt underliv. Vær stolt 2
Gjest SemperFi Skrevet 30. januar 2012 #16 Skrevet 30. januar 2012 Ser ikke problemet ditt. Generelt sett er det ikke slike ting menn henger seg opp i. Og finner du en mann som gjør det er han en gutt som burde skjerpe seg.
Gjest Levitate Skrevet 30. januar 2012 #17 Skrevet 30. januar 2012 Hva er galt med de leppene der da? Kvinnfolk må roe seg ned og slutte å bekymre seg for så mye syns jeg. Jeg har aldri bekymret meg for kjønnsleppene mine og nekter å gjøre det også, har nok viktigere ting å bekymre meg for i hverdagen enn hvordan jeg ser ut nedentil. Menn tenner jo på deg uansett hvordan du ser ut der nede. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #18 Skrevet 30. januar 2012 Syntes den fitta der var flott jeg, perfekt størrelse på kjønnsleppene.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #19 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har også sånne kjønnslepper. Hater de!
tangatrond Skrevet 30. januar 2012 #20 Skrevet 30. januar 2012 Den fitta er aldeles nydelig, slik jeg liker det aller best. Store indre kjønnslepper er så deilig. Men egentlig er utseendet på fitta av liten betydning. Gutter/menn liker best en fitte som er tilgjengelig. Den bør tilhøre en jente/kvinne som selv er glad i fitta si, og som møter de partnerne hun velger å ha, med lyst, entusiasme, og stolthet over å være den hun er, og ha den kroppen hun har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå