AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 I februar går jeg inn i min fjerde mnd med depresjon. Kan ikke huske det var så ille - mange år siden nå.. Jeg har bare nedturer.. oppturene blir det bare mindre og mindre av. Først på fredag lo jeg og hadde det litt bra, og kan ikke huskse sist det var ekte latter (!!) Trodde ENDELIG jeg var på vei opp, men nå er jeg down igjen. Nå ligger jeg under dyna og gruer meg til en ny skoleuke.. aner ikke hvordan jeg skal klare dette halv-året.. Noen "tips" og komme med? Kunne ønske jeg bare kunne fordufte
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Husk på at du er verdifull. Det er alltids noen som er glad i deg. Har du ikke kontakt med venner, med noen som kan hjelpe deg, prate med deg, lytte til deg og støtte deg når du har tøffe perioder da?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Trenger egentlig bare noen gode ord og en arm å gråte på..
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Sender en klem til deg og håper det blir bedre Og jeg kan love deg, at ja, det vil bli bedre. Noen dager er bare verre enn andre...
Yme Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Hei hei! Jeg har sliti med sånne ting selv, så hvis du trenger å snakke litt om det, kan du gjerne sende meg en pm
ml92 Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 (endret) Hvorfor du er deprimert da? Har selv hatt store depresjonsplager over lengre tid. Spesielt pga mobbing i tidlig alder der jeg ikke fikk den hjelpen og støtten jeg trengte. Dette har forfulgt meg hele livet, helt til jeg begynte å gå til psykolog. Jeg har alltid hatt en bestevenn og fortelle alt til og som støttet meg, men det å gå til psykolog ble noe helt annet! Psykologtimene ble rett og slett høydepunktet i dagene mine! TRUE Og det er ingen tvil om at ting faktisk kan bli bedre, det må du ALDRI slutte og tro! Det første steget er utrolig hardt og ta når man er fullstendig motløs, men vil på det sterkeste anbefale deg og først og fremst tar deg tid til en time hos helsesøster, så vil du får god støtte og veiledning der Hvis du ønsker og dele noen ord, er det bare og skrive Endret 30. januar 2012 av ml92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå