Gå til innhold

Slanke seg for å komme inn i brudekjolen?

Tosca

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min brudekjole for over ett år siden. I mellomtiden har jeg klart å legge på meg noen kilo. De må jeg ta av før vi gifter oss i mai, ellers får jeg ikke på meg kjolen. Kjipt!

Så i morgen er det alvor. Diett og trening. Så det er bare å trekke pusten dypt og sette i gang. :ler:

Flere i samme situasjon eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte kjolen min i størrelse 12 jeg, selv om jeg helt fint kunne hatt 10, Det er snøring på ryggen, så den passer uansett. Deilig å ikke måtte tenke på det selv om jeg gjerne skulle gått ned noen kilo i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh,ja...Jeg kjøpte også kjolen min for et år siden og tanken var da at jeg skulle jo gå ned uansett! Men pr. i dag har jeg vel heller gått opp ennå mer etter jeg kjøpte den! Og jeg må ned i allefall 20kg..Derfor var det supersmart å legge på seg mer!! :roll: Men jeg skal gå ned de kiloene, så ja, i morgen starter alvoret! Jeg skulle uansett slanke meg, men at jeg har drøyd det så lenge er jo bare tragisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjøpte kjolen i den størrelsen jeg er og den størrelsen trives jeg i og har vært den størrelsen i mange mange år, så noe slanking for bryllup blir det ikke på meg.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt en kjole jeg fint kan bruke slik jeg er. Samtidig gjør det absolutt ingenting om jeg går ned fem kilo. Men jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det, vi får se hva som skjer av seg selv :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en venninne av meg kjøpte kjolen en størrelse for liten ett år før bryllupet - som slankemotivasjon. Men hun klarte det ikke og måtte få en syerske til å hastesy kjolen til passende størrelse. Heldigvis var det nok stoff å ta av. Ellers hadde hun måttet kjøpe ny kjole!

Synes det er dumt å nislanke seg til bryllupet, jeg. Men å bruke bryllupet som slankemotivasjon kan jeg dog skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må det nok slakes ja, magen blir nok aldri som før gravid, men et litt lengre stykke på veuien må jeg nok. Minus 5 kg satser jeg iallefall på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allereded begynnt slankingen. Går tur, sykler hver dag, og går på diett. Vil ned 5 kilo!I morgen begynner jeg på body pump også!!!!Målet er å gjøre en trenings form hver dag, enten aerobic, sykling, tur, body pump, squash....tror det går fint. Hva gjør dere for å slanke dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt kjolen min en str for liten.

Men den kan syes ut 5 cm, så hvis jeg ikke klarer det, så vil den passe hvis jeg syr den ut.

Men hvor lurt det er vet jeg ikke, for nå har jeg gått ned 7 kg, men nesten ingen ting på magen, men masse på lår og rumpe. Så jeg har fortsatt noen kg til jeg må ned, for å komme meg inn i kjolen.

Jeg er også veldig bestemt på og gå ned de siste kiloene.

Jeg har gått ned ved å starte med trening 3-4 ganger i uken og kutte ut godteri og kutte ned på matinntaket.

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere tør å kjøpe for liten kjole :o så mange penger på ett plagg som ikke passer. Er faktisk litt overrasket her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.... :oops:

Skulle egentlig ikke, men så gikk jeg bersherk over matfatet i jula.

Så jeg skal ned litt ja... Men vil ikke kalle det slanking. Skal ned bare 2 - 3 kg slik at den sitter penere over ryggen. Så jeg skal bare justere på mat og søtinntaket, og kanskje trene litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

junibrud, hvordan i all verden skal du klare å gå ned 20 kilo på 6 måneder????

Det er det mange som har greid før meg, både 20kg og mer...Men det er ikke dermed sagt at jeg klarer det! Jeg skal i allefall gjøre mitt beste! Har gått ned 8kg til nå og skal starte med Libra kurs nr.2 og jeg fikk ergometersykkel i julegave...Så nå er det frisk start igjen, har vel gått opp litt i jula! Men jeg kan jo ikke ha som utgangspunkt at jeg ikke skal klare å gå ned...

Arwen-hadde ikke gjort det en gang til...Meningen var jo at jeg skulle slanke meg, så det var ikke noe problem! Målet mitt er jo å komme inn i kjolen, det er min motivasjon! Men som sagt hadde ikke gjort det sånn en gang til hvis jeg kunne velge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gærne jenter!

Brudekjole eller ikke! Man kjøper ikke klær som slankemotivasjon!

Har dere aldri bommet på det?

Har dere aldri kvittet dere med den buksa som dere ikke har brukt på fire somre men som ikke skal kastes, for neste sommer... da...!

Og brudekjole?! En kjole kan alltids sys inn, men det er ikke så lett å sy ut. Har dere ingen bunadshistorier om 17. mai i smerte etc?

Da er dere i så fall heldige, men jeg er sikker på at dere kjenner noen som har lidd.

Og ta det fra en som VET... ikke ta den sjansen. Slanking er egentlig forkastelig, det er kun omlegging av kosthold som hjelper. Ta en tur på kropp & Helse, der er dette diskutert oppad stolper og nedad vegger...

Som en sier her, bryllup i seg selv er en motivasjon, men ikke ta sjanser med kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte kjolen min i riktig størrelse såklart!!!Men, vil slanke meg for det. Kjolen kan snøres og ett mindre liv er jo bare pent!!Men, med slanking mener jeg såklart att man må TRENE. Sulting er ingen løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kun omlegging av kosthold som hjelper.

Det er jo nettopp det jeg prøver! Det sammen med trening! Ikke ta fra meg motet, før jeg har startet! Er faktisk folk som har greid å gå ned før meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 kilo på 6 måneder, ved hjelp av en ergometersykkel hjemme i stuen?????Lykke til...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvfølgelig kjøpt kjolen i en størrelse som passer.

Hvis jeg skulle være heldig å gå ned noen kilo, er det mye mere morro å måtte sy inn kjolen :-)

Det er jo en hyggelig belønnelse det også, å faktisk kunne sy inn noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer det sikkert kjempefint!!!  

*sende over noen gode vibber til Junibrud04*

Klart du gjør!!!  :D

TUUUUUUSEN takk, Tex! Skal vise dem jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...