Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok

CathrineMic

Anbefalte innlegg

Kan jeg få tippe jente? :)

Håper du får en fin lørdagskveld også :klemmer:

Kvelden var veldig koselig :hjerte:

TIpping notert!

Håper du koser deg med venninnekveld i kveld! :klemmer:

Det er ikke så uvanlig å få grå hår i 20-årene.. Veldig kjedelig seff, men jeg kjenner flere (gutter i allefall) som har fått sølvstenk... Mormor ble grå rundt 30-årene tror jeg.. Heldigvis finnes det hårfarge i dag ;) Kan jo hende det er noe med hormonbalansen nå som du er gravid som gjør det også?

Det var veldig koselig :hjerte:

Gutter ja :fnise: Men jeg fikk det ganske så tidlig. Ikke så mangen, men nok til at jeg kan se de. Åsså er det kun i midtskillen min de er :sjenert: Så er de så vonde å nappe ut også :ler: Disse kom lenge før jeg ble gravid, så kan ikke akkoratt skylle på den heller :rodme: Men som du sier, heldigvis for hårfarge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig koselig kveld igår! :) Eneste vi fikk ikke tid til og farge håret da :sjenert: Så vi ble enig at hun skulle komme en tur innom idag. Men så fikk jeg nettopp beskjed at det var ikke sikkert hun rakk det. Litt synd. Jeg syntes det er så stress å farge håret mitt selv når det er så langt. Så syntes jeg det er litt tungt å gjøre det selv også.. :sjenert: Får se om jeg får fikset det snart, for det trengs :fnise:

Jeg har så lyst på nye møbler her i stuen. Nå er alle møblene i brun/svart. Jeg vil ha hvite møbler nå :fnise: Det ble ikke hvit når vi flyttet inn pga alle vegger å alt i hele leiligheten er hvite, + kjøkkenet. Så malte vi soverommet våres. Men alt annet er hvit. Jeg syntes det ble litt for masse med hvite møbler også da. Men nå vil jeg da altså ha det :ler: Men det blir jo litt dyrt å bytte ut alle møblene også :sjenert:

Men nå blir det jo mest sannsynlig ikke noe sydentur på oss iår. Blir sikkert bare tur til min familie i Nordnorge, siden vi reiser til hans nå i mai.

Så da har vi jo litt penger å rutle me da :nigo: Jeg liker shopping :fnise:

Jeg fikk nettopp denne i posten. Tenkte litt på å ha den i konfirmasjonen i mai, om jeg ikke finner noe annet kjekt. Og at den passer selvsagt ;)

Det er så masse kjekt inne på denne nettsiden. Å det er ikke dyrt heller. Så det er farlig for kortet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla smågodt igår. Ganske masse.. Angrer på det nå ja :fnise: Klarer ikke stoppe, det er alt for godt! Åsså klarte jeg å drikke fanta igår. Første gang siden jul :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente, så ble farging av håret selv :fnise: Gleder meg til og se i bedre lys imorgen, og når håret er tørt, hvordan fargen blei. Såg ikke gale ut hvertfall :)

Nå har jeg satt på ovnen, tenkte og steike meg bagels til kvelds! Blir nok tidlig kveld også, siden jeg har tidligvakt på jobb hele denne uka :sarkasme:

Men, imorgen kommer sambo hjem :hoppe: OG på torsdag allerede er det Ul :rodmer: Jeg gleder meg i heel! Skal bli så godt og se den lille igjen! Også håper jeg at vi får se om det er jente eller gutt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Jobber han også borte? Hvor lenge er han på og av? Deilig at han kommer hjem værtfall. :)

Mmm, hørtes ut som en god kvelds. Kos deg masse! Og det blir spennende med ultralyd igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber han også borte? Hvor lenge er han på og av? Deilig at han kommer hjem værtfall. :)

Mmm, hørtes ut som en god kvelds. Kos deg masse! Og det blir spennende med ultralyd igjen. :klemmer:

Jepp. Han jobber i nordsjøen. Så er 2 uker på og 4 uker av, vanligvis. Men nå var han ei uke på overtid, så ble litt lenge denne gang :sjenert:

Det var en god kvelds ja :nigo: Jeg gleder meg kjempemasse til ultralyd igjen! Blir 3 gangen da, men jeg klager ikke ;) Så håper jeg at vi kan se om det er jente eller gutt, så er det litt kjekkere å starte shoppingen tenker jeg :rodmer::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har merket de siste dagene, når jeg sitter og ligger. Så har jeg vondt i halebeinet på en måte. Det kjennes ut som jeg er skambankt :klo: Noen som har opplevd dette og vet hva det kan være? Jeg liker det ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom mens jeg har tid :jepp: Jeg tar solarium, har hørt det ikke er farlig så lenge man ikke blir overopphetet. Du er ikke alene om å ha fått grå hår. Jeg hadde vært på bassengtrening for noen uker siden, og når jeg skulle føne håret etterpå ble jeg stående og studere håret. Det var jo gråe hår der! De hører jo ikke hjemme der, jeg er jo alt for ung :ler:

Spennende med UL på torsdag. Jeg skal på UL på fredag :)

Kan det være begynnende bekkenplager du kjenner? Trenger ikke være det da, og håper for din del at det ikke er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom mens jeg har tid :jepp: Jeg tar solarium, har hørt det ikke er farlig så lenge man ikke blir overopphetet. Du er ikke alene om å ha fått grå hår. Jeg hadde vært på bassengtrening for noen uker siden, og når jeg skulle føne håret etterpå ble jeg stående og studere håret. Det var jo gråe hår der! De hører jo ikke hjemme der, jeg er jo alt for ung :ler:

Spennende med UL på torsdag. Jeg skal på UL på fredag :)

Kan det være begynnende bekkenplager du kjenner? Trenger ikke være det da, og håper for din del at det ikke er det :)

Det kan jo igrunn høres logisk ut det. Så da kan det faktisk funke å bare ta litt sol i kort tid :biggrin: Da må jeg faktisk vurdere det. Å få litt glød på denne kroppen her :fnise: Jeg trenger det, for å si det sånn ;)

Jeg vet :hakeslepp: Hvorfor har vi det??? Vi er så unge. Skal ikke ha sånne ting da :sjenert:

Når er det du skal på fredag? Jeg skal ikke før kl.17 på torsdag :)

Huff. Jeg har ofret det en liten tanke. Men håper for guds skyld at det ikke er det. Hvertfall ikke enda :sjenert: Det er jo så tidlig :( Å jeg sitter i en kontorstol på arbeid. Så det høres ikke så deilig ut å sitte med bekkenplager i 8 timer hver gang jeg er på jobb.. Hmm, jeg får håpe det forsvinner :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kom sambo hjem :hoppe: Det var godt og se han! Men guri så klengete :ler: Så ville han jo hele tiden ta meg på magen åsånt :fnise: Sjønnasen!

Vi var en tur å såg på vogn. Men siden ingen kom å hjalp oss. Å vi syntes det er litt dumt at det er vi som skal skrike etter hjelp når det står 3 stk å henger i kassa når de ser driver på med vognene, rett bortforbi. Så vi gjekk bare etter litt. Så vi skal se idag, og event kjøpe :nigo: Jeg gleder meg :rodmer:

Så lurer vi sånn på hva vi vil ha som den lille skal sove i. Jeg har litt lyst å ha en vogge sak i stua, og tenkte på sprinkelseng på soverommet. Men det er jo så kjekke korger osv så de små kan lille i kun når de er baby. Så nå vurderer vi om vi skal ha det på soverommet :biggrin:

Imorgen er jeg 19 uker :hakeslepp: Bare ei uke til jeg er 20 uker og halvveis :sjokkert. Det var denne tiden da :fnise:

Jo, så skal vi også se etter en kommode eller noe, til og ha serviset vi fikk til jul i. Så håper vi finner noe. Og gjør vi det, så må jeg jo finne noe pynt også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å få han hjem igjen :)

Gøy med shoppeplaner!! :hoppe: Vi skal også ha vugge i stua og sprinkelseng på soverommet vårt. Men ja, det fins maaaasse fint av kurver og slikt til å ha til den første tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Igår kom sambo hjem :hoppe: Det var godt og se han! Men guri så klengete :ler: Så ville han jo hele tiden ta meg på magen åsånt :fnise: Sjønnasen!

Vi var en tur å såg på vogn. Men siden ingen kom å hjalp oss. Å vi syntes det er litt dumt at det er vi som skal skrike etter hjelp når det står 3 stk å henger i kassa når de ser driver på med vognene, rett bortforbi. Så vi gjekk bare etter litt. Så vi skal se idag, og event kjøpe :nigo: Jeg gleder meg :rodmer:

Så lurer vi sånn på hva vi vil ha som den lille skal sove i. Jeg har litt lyst å ha en vogge sak i stua, og tenkte på sprinkelseng på soverommet. Men det er jo så kjekke korger osv så de små kan lille i kun når de er baby. Så nå vurderer vi om vi skal ha det på soverommet :biggrin:

Imorgen er jeg 19 uker :hakeslepp: Bare ei uke til jeg er 20 uker og halvveis :sjokkert. Det var denne tiden da :fnise:

Jo, så skal vi også se etter en kommode eller noe, til og ha serviset vi fikk til jul i. Så håper vi finner noe. Og gjør vi det, så må jeg jo finne noe pynt også :fnise:

Jeg kjenner meg så igjen i deg. Samboer her å ble mega klengete hver gang han kom hjem. Kunne ikke gå forbi han uten at han stoppet meg og nusset magen. :rodmer:

Men det er jo utrolig koselig da, godt å få oppmerksomhet når man er så mye alene. :)

Ellers ble det litt mye nå på slutten fordi det blir så trangt i senga når magen plutselig er i veien og en mann som vil ligge helst oppå. :ler: Må vekke han ofte å be han flytte seg for nå har ikke jeg mer plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å få han hjem igjen :)

Gøy med shoppeplaner!! :hoppe: Vi skal også ha vugge i stua og sprinkelseng på soverommet vårt. Men ja, det fins maaaasse fint av kurver og slikt til å ha til den første tiden!

Kjempegodt å få han hjem igjen ja :hjerte:

Ja, det er kjekt med shopping :nigo: Jeg elsker det :fnise:

Det er sååå masse fint, men det er jo så dyrt masse av det, og kan gjerne brukes så kort tid, så er jo litt skeptisk på om det er "verdt" det :sjenert:

Herlig med kjæreste hjemme igjen, Cathrine :klemmer:

Blir spennende med UL! Hohoooo :danse:

Jaaa, jeg gleder meg for mye :nigo: Imorgen kl.17 har vi time. Typisk det er så seint :fnise:

Jeg kjenner meg så igjen i deg. Samboer her å ble mega klengete hver gang han kom hjem. Kunne ikke gå forbi han uten at han stoppet meg og nusset magen. :rodmer:

Men det er jo utrolig koselig da, godt å få oppmerksomhet når man er så mye alene. :)

Ellers ble det litt mye nå på slutten fordi det blir så trangt i senga når magen plutselig er i veien og en mann som vil ligge helst oppå. :ler: Må vekke han ofte å be han flytte seg for nå har ikke jeg mer plass.

Ja, det er kjempesøtt og koseligt, uten tvil. Men det kan jaggu bli litt mye :fnise: Får nesten klaus :ler:

Da vi også lå i sengen lå han helt oppi meg. Jeg fikk jo helt fnatt, å han ville ikke flytte seg :hoho: Har gått bedre nå igår da ;) Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke vet det, så er det masse tilbud på babyshop idag, imorgen og overmorgen. På alt i hele butikken utenom Emmaljunga ting (mener det var det de sa ). Vi må nok ta en tur å se hva vi skal kjøpe da ja. Kan jo spare litt på å kjøpe seng, tripp trapp stol, dyne osv osv ;)

Vi har også bestemt oss for og kjøpe denne vogna :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Slo aldri feil at jeg brukte de første netterne til å dytte samboer bort ila natten, trengte jo plass jeg også. :ler:

Den vognen er så fiiiin. :) Vi har å kjøpt fra Emmaljunga, bare Mondial Duo i den nye med brunt skinn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slo aldri feil at jeg brukte de første netterne til å dytte samboer bort ila natten, trengte jo plass jeg også. :ler:

Den vognen er så fiiiin. :) Vi har å kjøpt fra Emmaljunga, bare Mondial Duo i den nye med brunt skinn. :)

Ikke sant :ler:

Den er kjempefin! Jeg ville igrunn også ha Mondial Duo, men de hadde ikke den me blomster på i den, så da ble det bare denne. Jeg liker ikke den "skjermen" som er på den :ler: Men det var visst bare å dutte den opp så kunne en ikke se den, heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Ikke sant :ler:

Den er kjempefin! Jeg ville igrunn også ha Mondial Duo, men de hadde ikke den me blomster på i den, så da ble det bare denne. Jeg liker ikke den "skjermen" som er på den :ler: Men det var visst bare å dutte den opp så kunne en ikke se den, heldigvis ;)

Fikk dere ikke bestille den dere vil ha? Vi bestilte vår. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere ikke bestille den dere vil ha? Vi bestilte vår. :)

Den finnes ikke i Mondial Duo. Det er kun vanlig ensfargede der. Denne er jo me blomster åsånt på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...