Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok

CathrineMic

Anbefalte innlegg

Så fint teppe!! Også blir det jo kjempenydelig med blomst på!! :blomst:

Flinke du!!

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint teppe!! Også blir det jo kjempenydelig med blomst på!! :blomst:

Flinke du!!

Ja, jeg er litt fornøyd :fnise: Hvem skulle trudd at jeg klarte det liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIKER! Hvilket garn og pinner har du brukt;)?

:nigo:

Garnet heter tynn alpakka, og pinnene er nr 3, med 70 cm ;)

Vil du prøve deg? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint teppe! :jepp:

Takk, jeg er fornøyd til nå :nigo:

Nydelig teppe! Blir så fristet at jeg enda en gang må prøve å lære meg strikking..

Takk :nigo: Jeg liker at du lar deg friste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hentet medisinene.. Svimlende 7211 kr :vetikke:

Jaja, bare det blir baby av dette, så får jeg vell overleve :fnise:

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Garnet heter tynn alpakka, og pinnene er nr 3, med 70 cm ;)

Vil du prøve deg? :nigo:

Heia! Holdt på jeg og,men ikke så mye tid til overs..kjøpt inn blomster osv til å sy på etterpå, blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hentet medisinene.. Svimlende 7211 kr :vetikke:

Jaja, bare det blir baby av dette, så får jeg vell overleve :fnise:

Herlighet ja,det var svimlende babypris! Krysser alt jeg kan for babyspire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint teppe! :hjerte: skulle ønske jeg også kunne strikke! Har en venninne som har sagt hun skal lære meg det nå da, vi skal begynne med tovede sitteunderlag, så ikke jeg tar meg vann over hodet :fnise:

Medisiner er dyrt ja! :daane: Jeg betalte omtrent det samme som deg denne gangen. Men vi får satse på at de er verdt sin vekt i gull :hjerte:

Planer for helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kostet jenta vår 15000 i bare medisiner. Bolla var mye billigere, bare et par tusen. :fnise:

15000 for ett forsøk?? Jeg har ikke fått den El sprøyta. Får jeg den når jeg har vært der på Ul kontroll? :sjenert:

Jeg syntes det er litt sprøtt hvor dyrt det er. Men men :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint teppe! :hjerte: skulle ønske jeg også kunne strikke! Har en venninne som har sagt hun skal lære meg det nå da, vi skal begynne med tovede sitteunderlag, så ikke jeg tar meg vann over hodet :fnise:

Medisiner er dyrt ja! :daane: Jeg betalte omtrent det samme som deg denne gangen. Men vi får satse på at de er verdt sin vekt i gull :hjerte:

Planer for helgen? :)

Takk for det :hjerte: Så kjekt at ei venninne skal lære deg :) Jeg syntes det er så koseligt å strikke. Så må det jo vær enda kosligere å tenke at det har du strikket :nigo:

Huff, dyrt er bare forbokstaven :fnise: Så lenge det klaffer, eller i det minste gir ett bra resultat, så tåler jeg det ;)

Vi har ikke så mye planer i helgen. Jeg tenkte jeg ska prøve meg på å male trappen i gangen igjen.

De som har malt den før har ikke malt så fint, å den er en mørk hvitfarge. Du ser hvor de har malt å ikke. Å det gjør det litt vanskelig å male oppå med en helt hvit maling. Jeg har malt 3 strøk, å du ser det skille fortsatt!! :irritert: Så jeg har gitt litt opp. Men tenkte prøve igjen idag :fnise:

Har dere planer i helgen? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :hjerte: Så kjekt at ei venninne skal lære deg :) Jeg syntes det er så koseligt å strikke. Så må det jo vær enda kosligere å tenke at det har du strikket :nigo:

Huff, dyrt er bare forbokstaven :fnise: Så lenge det klaffer, eller i det minste gir ett bra resultat, så tåler jeg det ;)

Vi har ikke så mye planer i helgen. Jeg tenkte jeg ska prøve meg på å male trappen i gangen igjen.

De som har malt den før har ikke malt så fint, å den er en mørk hvitfarge. Du ser hvor de har malt å ikke. Å det gjør det litt vanskelig å male oppå med en helt hvit maling. Jeg har malt 3 strøk, å du ser det skille fortsatt!! :irritert: Så jeg har gitt litt opp. Men tenkte prøve igjen idag :fnise:

Har dere planer i helgen? :klemmer:

Ja, det blir bra, tror vi skal ta oss en jentekveld til uken så hun kan begynne å vise meg :)

Er svindyrt ja! :sjenert: Jeg har heller ikke fått eggløsningssprøyten når jeg tenker meg om, får den sikkert når jeg er til kontroll. Det gjør sikkert du også, men du kan jo evt ringe dem hvis du er usikker :) Jeg har uansett mer enn 36 timer mellom UL og uttak siden jeg er satt opp på UL en fredag morgen, så jeg gidder ikke bekymre meg for det ;)

Huff, det hørtes ut som en litt tung jobb med malingen! Får håpe du får det fint til slutt :)

Jeg tenke meg en tur inn til sentrum snart, shoppe litt. I kveld blir det avslapning, i morgen tur og jentekveld med min søster :)

Lykke til med malingen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir bra, tror vi skal ta oss en jentekveld til uken så hun kan begynne å vise meg :)

Er svindyrt ja! :sjenert: Jeg har heller ikke fått eggløsningssprøyten når jeg tenker meg om, får den sikkert når jeg er til kontroll. Det gjør sikkert du også, men du kan jo evt ringe dem hvis du er usikker :) Jeg har uansett mer enn 36 timer mellom UL og uttak siden jeg er satt opp på UL en fredag morgen, så jeg gidder ikke bekymre meg for det ;)

Huff, det hørtes ut som en litt tung jobb med malingen! Får håpe du får det fint til slutt :)

Jeg tenke meg en tur inn til sentrum snart, shoppe litt. I kveld blir det avslapning, i morgen tur og jentekveld med min søster :)

Lykke til med malingen! :klemmer:

Ja, jeg skal der på kontroll torsdagen mener jeg på. Så det kan jo vær vi kjøper den når vi er der ikke. Jeg skal på uttak uka etter en dag. Blir spennede fremover :nigo: Hvertfall om tida går like fort som den gjør nå :)

Off, ja. Den malingen :fnise:

Uh, shopping. Det er så kjekt om en finner mye :nigo: Det er kjekkest å komme hjem å se alt. "åh, kjøpte jeg den ja. Å, den også :fnise: "

Høres ut så du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg malt trappa. Det ble ikke bra, men det får bare være. Dette var 4 gangen, så nå får den være sånn. Eller, det er "veggen" til trappetrinna jeg har malt. Vi skal fikse trinna også, men klarer ikke helt bestemme oss for hva vi skal gjøre :fnise: Ting tar tid :ler:

Nå skal jeg straks til ei vennine, å mate pusien hennes. Så skal vi ha indrefile, med fløtegratinerte poteter til middag :nigo: Jeg rett og slett elsker det! :)

Ellers blir det nok no film og kos ikveld :nigo: Kjærestetid på høyt nivå!

Nå skal jeg legge sammen klær før turen går til pusien!

Ønsker dere en fin lørdagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte ha 4 forsøk for å få A, og det var alle de forsøkene sammen som kostet 15000 i bare medisiner. :Nikke: Men selvsagt verdt hver eneste krone. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...