Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Matprat.no

faaland.blogg.no

trinesmatblogg.no

www.matoppskrift.no

Du skal ha for kreativt forsøk på markedsføring av egen blogg. Men det var kanskje litt gjennomsiktig, eller? For det første er det litt dumt å putte sin egen, bittelitte og ukjente blogg mellom to giganter (Matprat og Trines matblogg). For det andre har jeg så langt sett to innlegg på matforumet (og med tre innlegg til sammen burde vel det være alt du har skrevet?) hvor du kun oppgir en adresse til samme blogg.

...det hadde fremstått som langt mer ærlig, og ikke minst positivt mtp å få lyst til å faktisk LESE bloggen, å lage en tråd av typen "Jeg har en ny matblogg og vil gjerne ha tilbakemeldinger". Også kan du legge bloggen i signaturen din, og diskutere andre ting UTEN å referere til din egen blogg hele tiden. Jeg har matbloggen min i signaturen, men refererer så og si aldri til den i tråder - likevel får jeg masse treff fra KG. Trolig fordi jeg fremstår som seriøs og lite masete. Liker jeg å tro.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man har en matblogg er det lite lurt å reklamere for den her. I likhet med brukeren over meg har jeg mye trafikk via KG men reklamerer aldri for bloggen min her inne, da får man mange SUrE kommentarer :-)

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

Man må bare ikke komme her og komme her og nevne matbloggen sin, nei ;)

Det finnes alltid noen som mener at akkurat den bloggen er utrolig dårlig. Som regel synes jeg den kritikken som framkommer er svært urettferdig.

Når det er sagt: skal du markedsføre bloggen din får du gjøre det på en litt mer elegant måte, TS. Om ikke annet har du sikkert generert en del treff på siden din ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser at mange av de gode norske matbloggene er nevnt her, og at også Matbloggsentralen er med. Der finner man link til mange skandinaviske matbloggere, samt at man kan hente tips fra oppskriftskonkurrasner og andre innlegg.

For VEGETARISKE oppskrifter kan dere ta en titt på min blogg http;//tasteofslow.com.

Dersom dere ønsker en lang liste over gode vegetarblogger, ta en titt på http://www.veggiemind.com/veggietoppen/. Der finner dere en lang liste av skandinaviske vegetar-og veganbloggere.

Skrevet

Jeg anbefaler også Taste of slow. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...