tusse75 Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Hei. Jeg vil gjerne høre hvilke matblogger dokke følger regelmessig. Er det noen gode uten melk og hvete?
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 (endret) Disse følger jeg med på, men ingen av dem er spesielt melk- og hvetefri dessverre. Always with butter Annie's eats Baker's royale Det søte liv-bloggen Heat oven to 350 Picky palate Runs with spatulas Sweet pea's kitchen Tastespotting Tracey's culinary adventures What's cookin' Chicago? Endret 20. november 2011 av ^^Belle^^
agg Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Jeg følger trinesmatblogg og passion4baking, trines bruker jeg veldig ofte
Gjest Mlle Bonne Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Mat på bordet. Gry`s kjøkkenskriverier. Disse to her er jeg veldig glad i. Gode og spennende oppskrifter som en får til å lage selv.
Gjest Spinell Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Jeg liker godt bloggen til altgodt, som også er bruker her inne. Hun skriver ikke bare om mat, men det er absolutt en matblogg, hvorav mye handler om rimelig hverdagsmat og hvordan man utnytter råvarer og rester på en god måte. Overkommelig og jordnært. Her er lenken: http://altgodt.wordpress.com/ 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 http://eva-wwwamakikino.blogspot.com/ Gjør du noe her inne annet å reklamere for din egen blogg? 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Jeg liker godt bloggen til altgodt, som også er bruker her inne. Hun skriver ikke bare om mat, men det er absolutt en matblogg, hvorav mye handler om rimelig hverdagsmat og hvordan man utnytter råvarer og rester på en god måte. Overkommelig og jordnært. Her er lenken: http://altgodt.wordpress.com/ Jeg leste nylig en anmeldesle på kokekoboken hun har gitt ut, og den fikke ikke god kritikk for å si det sånn Noen ganger kan det bli for jordnært og folkelig. 2
Gjest Spinell Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Jeg leste nylig en anmeldesle på kokekoboken hun har gitt ut, og den fikke ikke god kritikk for å si det sånn Noen ganger kan det bli for jordnært og folkelig. Jeg leste Torgrim Eggens anmeldelse i DN, og det var ikke annet å vente fra den kanten, men for meg ble den anmeldelsen omtrent som å klage på at man ikke har fått en Porsche når man har kjøpt en Peugeot... For de fleste av oss er det flere hverdager enn fester, og jeg synes i alle fall hun gir god inspirasjon i så måte. 2
ladamafia Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Grillblogg om Grillgleder kanskje ikke blogg, men en del nyttige videoer om mat
Gjest Wirmeline Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Uten gluten, melk og egg Denne liker jeg veldig godt, den er uten både gluten, melk og egg. Snudd på hodet Denne glutenfrie bloggen har mest bakverk og sånt, og hun har også mange oppskrifter uten melk.
Grønt blad Skrevet 24. november 2011 #12 Skrevet 24. november 2011 Mine favorittmatblogger: Kjøkkentjeneste Hyggelig og jordnær matblogg om å lage mat fra bunnen av. Mange gode oppskrifter som ikke er så vanskelige + fristende bilder. Mat på bordet Veldig hyggelig blogg med massevis av gode oppskrifter og ofte steg-for-steg-bilder. Smitten kitchen (engelsk) Igjen en hyggelig blogg med masse gode oppskrifter. Flotte bilder. Jeg vil også slå et slag for Matbloggsentralen, en samleside for matblogger. Jeg vil tippe at du her kan finne blogger med glutenfi mat, i alle fall hvis du sender e-post eller spør i kommentarfeltet. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #13 Skrevet 24. november 2011 Tusen takk! Jeg blir skikkelig glad når jeg ser at noen anbefaler Kjøkkentjeneste.no og Matbloggsentralen.com. 3
Supraspinatus Skrevet 24. november 2011 #14 Skrevet 24. november 2011 Foodwishes.com - mat-videoblogg!
ladamafia Skrevet 24. november 2011 #15 Skrevet 24. november 2011 litt glemsk tidligere, må jo ikke glemme BBQ Pit Boys. ikke mye tekst, men gode videoer.
Grønt blad Skrevet 24. november 2011 #16 Skrevet 24. november 2011 Fant disse glutenfrie bloggene på forsiden til Matbloggsentralen: Mat uten melk, gluten og (for det meste uten) sukker Gluten- og melkefri inspirasjon Hjertemat Naturlig allergimat
ladamafia Skrevet 24. november 2011 #17 Skrevet 24. november 2011 jeg er allergisk mot en god del, og blir med det litt frustrert av å lese i mye av disse glutenallergi bloggene. jeg tåler ikke: melk/melkeprodukter, egg, fugl, fisk, nøtter, erter, bønner, mais. nesten så jeg vurderer å starte min egen mat/middags blogg, men da må jeg huske å ta bilder og kanskje også huske å lage en beskrivelse av hva jeg har gjort, og det er ikke like lett når man er så kronisk distre som meg.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #18 Skrevet 25. november 2011 http://veganeren.blogspot.com http://vegetarbloggen.wordpress.com Begge er fri for animalsk melk iallefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå