Gå til innhold

Har lært mye av Anders Behring Breivik.

Fremhevede innlegg

Gjest Elfrida
Skrevet

Dagens aftensbønn: Kjære Jesusbarnet, la ts og ksm være troll. Ok, takk og amen.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Venter fortsatt på en forklaring på hvordan man kan anse ABB som mektig og god med ord.

Skrevet

Er du fullstendig rablende gal? Hvorfor politikere skal gå "ustraffet" fra alt? Tja, alle mennesker bør gå ustraffet fra handlinger de selv ikke har utført. Det er et fiffig konsept, som henger sammen med rettssikkerhet. Politikere får sin straff i form av oppslutning og dårlige valgresultat, om de fører en politikk som ikke er populær. Og nå er det sånn at vi bor i et relativt sivilisert samfunn. Forebyggende tiltak, som gatebelysning, er en del av de tiltakene som politikere kan, skal og bør se nørmere på. Hva vil du at de skal gjøre? Løpe rundt i gatene med balltre? Innføre lynsjemobber? Få tilbake gapestokken? Henging? Hva er tilfredsstillende mener du?

Overfallsvoldtekt er forferdelig. Men det at noen bruker det, til å trekke linjer som ikke bør trekkes, eller rasjonalisere det faktum at en sinnsyk mann myrdet uskyldige.. ikke så mye bedre. Du støtter ikke drap? Nei, det håper jeg inderlig ikke. Men for å være ærlig, ABBs "noble hensikter" om å opptre som en hevnende engel og korsfarer for norske kvinners ære? Bullshit! Han stoppet ingen overfallsvoldtektsmenn. Han gikk ikke etter noen av de som faktisk har makt til å bestemme noe. Derimot drepte han en del uskyldige norske kvinner, menn og barn. Om noen føler for å beskytte min ære, så ser jeg helst at det er en som ikke synes det er greit å gå til angrep på uskyldige og tilfeldig utvalgte mennesker. Det skremmer meg ærlig og oppriktig at noen av dere er så sveiseblinde at dere ikke ser det latterlige i dette.

Det er kun politikerne sin feil at voldtektene skjer. Det er dem som har bestemt at Norge skal importere tusenvis på tusenvis av gærne mannfolk (snakker ikke om kvinner eller barn) som hater norske jenter og alt de står for. Når politikerne også sørger for at disse gærningene går arbeidsløse og reker gatelangs om nettene for å se seg ut norske jenter de kan voldta, ja da er det kun dems feil.

Og du trenger ikke spørre meg om kilder eller lignende. Har vokst opp i Oslo og sett og vet at dette er en realitet.

• Liker 4
Gjest Katten.
Skrevet

Det er kun politikerne sin feil at voldtektene skjer. Det er dem som har bestemt at Norge skal importere tusenvis på tusenvis av gærne mannfolk (snakker ikke om kvinner eller barn) som hater norske jenter og alt de står for. Når politikerne også sørger for at disse gærningene går arbeidsløse og reker gatelangs om nettene for å se seg ut norske jenter de kan voldta, ja da er det kun dems feil.

Og du trenger ikke spørre meg om kilder eller lignende. Har vokst opp i Oslo og sett og vet at dette er en realitet.

:balltre:

For all del, integreringspolitikken i Norge er ganske fucked, men det er fortsatt mest nordmenn som voldtar i Norge. Vi har tilogmed begynt å ape etter overfallsvoldtektene.

• Liker 4
Skrevet

Det er kun politikerne sin feil at voldtektene skjer.

Ikke gjerningsmennene, altså?

• Liker 5
Skrevet

For all del, integreringspolitikken i Norge er ganske fucked, men det er fortsatt mest nordmenn som voldtar i Norge. Vi har tilogmed begynt å ape etter overfallsvoldtektene.

"I 2007 hadde 72,8 % av gjerningsmennene en annen landbakgrunn enn norsk."

Dette gjelder kun Oslo. Kilde: http://frianyheter.files.wordpress.com/2009/03/voldtektioslo2007.pdf

Noe mer du ville si?

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Ikke gjerningsmennene, altså?

Nei, nei, nei - her er det politikerne som praktisk talt tvinger innvandrerne til å voldta.

Skrevet (endret)

Nei, nei, nei - her er det politikerne som praktisk talt tvinger innvandrerne til å voldta.

De legger i hvert fall alt til rette for at det skal skje.

Endret av Shalimar
  • Liker 2
Skrevet

De legger i hvert fall alt til rette for at det skal skje.

Enig, jeg tror nok også det er deres hemmelige plan. Få inn flest mulig folk som voldtar, slik at... nei, forresten, nøyaktig formålet med å legge til rette for voldtekt har dessverre gått meg hus forbi. Det er sikkert nok å bare være en naiv innvandringstilhenger, det er nok grunn for det meste som er ille her i Norge, vil jeg tro.

• Liker 1
Skrevet

Det skulle bare mangle at nordmenn er dem som voldtar mest i Norge, ve er tross alt en voldsom majoritet i vårt eget jævla land, men det er ikke til å stikke under en stol at det prosentvis er flere voldtektsmenn blandt innvandrerne enn det er blandt nordmenn.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det skulle bare mangle at nordmenn er dem som voldtar mest i Norge, ve er tross alt en voldsom majoritet i vårt eget jævla land, men det er ikke til å stikke under en stol at det prosentvis er flere voldtektsmenn blandt innvandrerne enn det er blandt nordmenn.

Fortsatt enig, og fortsatt mener jeg at det er takket være en feilslått integreringspolitikk.

Skrevet

At det gjelder Oslo, kan jeg gå god for - men hva med resten av Norge?

Vil gjerne se dine kilder som beviser det motsatte.

Skrevet (endret)

"En sten kan ikke flyve; Mor Lille kan ikke flyve; Altså er Mor Lille en sten!".

Fantastisk logikk. Å frata mennesker ansvaret for egne handlinger, alltid en god ide. Jeg er fan. Det betyr jo faktisk at jeg kan gjøre nøyaktig hva jeg vil, for ansvaret og skylda kan jeg alltids legge på noen andre.

Når begynte forresten politikerne å importere gale menn? Snakker vi kvoteflyktninger? For de kommer det strengt tatt ikke så mange av, og jeg har ikke akkurat inntrykket av at de er hovedproblemet. Ikke minst fordi de ofte er barnefamilier, og siles og plukkes ut før de kommer. Eller snakker du om asylsøkere? Isåfall har jeg nyheter til deg. De importeres ikke, de dukker opp uinvitert, helt av seg selv. Vi er et rikt land, i en stabil del av verden. Vi kåres jevnlig til verdens beste land å bo i. Det betyr at vi er et attraktivt land for mange, som av diverse årsaker, ønsker å søke asyl eller et bedre liv. Og helt ærlig, jeg tror ikke det kommer til å forandre seg så enormt mye om vi får en ny regjering.

Når det er sagt, jeg er enig med Katten i at det er ting som kunne ha vært bedre mtp integreringspoliktikk. Men å gå derifra, til å påstå at politikerne med viten og vilje importerer voldtektsmenn, og derfor fortjener "straff", er å hoppe bukk over realiteten og tryne elegant inn i nærmeste murvegg.

Endret av Vampen
  • Liker 6
Gjest Katten.
Skrevet

Finner faktisk ikke statistikk på gjerningsmannens etnisitet på landsbasis.

Mtp konstentrasjonen av innvandrere i Oslo, kontra resten av Norge, er det naturlig å anta at det vil være et annet tall enn bare i Oslo.

Har fortsatt ikke fått svar på dette med makt, dog.

Skrevet

Og siden vi snakker tall, har noen tall på hvor mange prosent av gruppen ikke-norske menn fra skumle deler av verden, som faktisk er dømt, eller har vært/er mistenkt for, voldtekt? Overfallsvoldtekt eller annet?

• Liker 1
Skrevet

Enig, jeg tror nok også det er deres hemmelige plan. Få inn flest mulig folk som voldtar, slik at... nei, forresten, nøyaktig formålet med å legge til rette for voldtekt har dessverre gått meg hus forbi. Det er sikkert nok å bare være en naiv innvandringstilhenger, det er nok grunn for det meste som er ille her i Norge, vil jeg tro.

Det er ikke meningen at du skal skjønne det. Politikere, av feil overbevisning, er nemlig ikke mennesker. Altså kan heller ikke deres onde planer forstås av oss vanlige dødelige. Det er vel nesten samme logikk som ABB brukte, når han fant ut at det var en god ide å myrde en haug med mennesker for å fremme sitt politiske syn og ramme et parti han ikke likte. Degradering av menneskeverd og feilplassering av skyld er første steg på veien mot kunnskap og makt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er tankevekkende hvordan enkelte rasjonaliserer `f.eks. skyldfordeling i forbindelse med voldtekt her inne. Det er ikke politikernes skyld at noen voldtar, det er voldtektsforbryternes skyld. Jeg kan gjenta det til jeg blir blå!

Grunnen til at jeg henger meg opp i det, er at jeg synes enkelte bruker voldtektskortet for alt det er verdt, uten å i det hele tatt tenke over at det er en form for legitimering av voldtekt involvert i det de gjør.

Integrering og kvinnesyn henger sammen med holdninger ja, men at det er politikernes skyld at noen voldtar? Mener dere det?

• Liker 4
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Uansett om verden hadde vært så ufattelig banal at det var politikernes feil at det er overfallsvoldtekter så ser jeg ikke helt hvordan dette kan rasjonalisere at en fyr går ut og skyter en stor gruppe tenåringer.

• Liker 3
Skrevet

hey hey dere! la oss få breivik inn som topp-politiker så vil voldtekstporblemene løse seg!

da vil vi jo få KRIG, og det er kjempekult:)

yay! Flere folk som blir drept <3

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...