Gå til innhold

Har lært mye av Anders Behring Breivik.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt lei meg av denne tråden. Huff. Liste seg ut igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er ikke til å stikke under en stol at mannen sitter på masse kunnskap om bl.a. historie og politikk, både innenriks og utenriks. Har lest det meste jeg kan komme over av artikler/info om ABB, har selvfølgelig også lest store deler av manifestet hans.

Han har hvertfall fått meg til å bli enda mer engasjert i politikk og jeg har lært veldig mye av å lese om hva han har skrevet på diverse nettfora og i manifestet sitt. Har alltid hatt mine bestemte meninger, men nå har alt fått et annet og større perspektiv.

Synd han gjennomførte det grusomme som skjedde 22.7. Han burde heller fortsatt innen politikken, da han tydeligvis kan snakke godt for seg, har mye kunnskap og virker som en god retorikker. Han kunne nok fått mange tilhengere da vi er flere i dette landet med samme oppfatning som ham (utenom det han gjorde den fatale fredagen).

Skulle gjerne ha truffet ham og diskutert politikk!

HERREGUD. Er du gal??

• Liker 1
Skrevet

Les gjennom hele tråden, så slipper jeg å gjenta meg selv. Det du skriver har kommet opp x-antall ganger nå, og jeg har svart på det flere ganger allerede.

TS

tydeligvis ikke godt nok svar for meg da. så du kan jo svare igjen hvis det er så himla viktig for deg å få frem poenger om hvor fantastisk denne mannen er?

Skrevet

Takk for støtten og at du ser det fra litt fra mitt ståsted:)

Jeg håper det ikke blir så altfor lenge til vi får se et intervju med ham, det gleder jeg meg utrolig til!

Å fått sjans til å møte ham og diskutere med ham hadde vært utrolig lærerikt. Tenk all den kunnskap og fakta han sitter på.

Jeg er fasinert av personen hans på mer enn en måte!

heihei. jeg skal bare si at jeg kommer for å kverke mora di. hun fortjener ikke å leve, hun skal DØ!!! fordi hun er en ubrukelig person, og sånne personer ødelegger for fremtiden DIN. PLZ beundre meg a! Du vil takke meg når du fyller 50!

Fy faen, er så drittlei rike nordmenn som ikke har andre problemer enn at de brakk en negl... de VET ikke hvordan det er å ha det jævlig....

Skrevet

Så spennende! Det er tøft om du gjør det, hvor langt har du kommet og hva har du foreløpig? Vi kan jo ha en konkurranse mellom oss og fortsatther om hvem som får svar først :fnise:

Jeg fikk mye ekle kommentarer på utseende i barndommen, men etter som man begynner med sminke og bli mer bevisst endrer man seg jo en del, og etter det har jeg jo fått blikk og forespørsler, men jeg sliter veldig med å finne noen som jeg finner interessante, og jeg merker jo også at folk er veldig opptatt av utseende, noe jeg alltid har funnet overflatisk og falsk, dersom det ikke er noe mer som drar en mot en person. Jeg tror det er derfor jeg aldri har hatt den typiske kjendistiltrekningen som alle andre unge jenter har, fordi jeg i barndommen/tidlig ungdom var opptatt av alt annet enn jenteting som klær, sminke, gutter, men ved 15-16 års alder endret det seg.

Og etter denne "makeoveren" er det menn mange år eldre enn meg som har tatt kontakt osv, men det er så overflatisk, noe man merker lett etter barndommen jeg hadde, og bare sånne typiske kjedelige folk som man ikke kan ha en politisk diskusjon med, som kun er opptatt av fotball, fest, fyll osv.

Jeg tror jeg tiltrekkes veldig av at vi er like når det gjelder at ingen av oss finner seg så godt til rette sosialt, vi er nok mer engasjerte, formulerte, kunnskapsrike, beleste osv enn andre i ung alder. I tillegg finner jeg ham veldig spennende, da vi er ganske enige rent politisk, jeg liker hans økonomiske sans og teft for forretninger, selvom de ikke lyktes er det utrolig tiltrekkende at han har prøvd så mye. Jeg liker at han tør å være politisk ukorrekt, innrømmer at han er kapitalist og en "rasjonell egoist". Jeg liker også hans evne til å utnytte sitt utseende til å manipulere folk, dette er noe jeg selv bedriver, men i skolesammenheng. :fnise:

Han er velformulert, reflektert, kunnskapsrik, kunnskapstørst, flink til å trekke slutninger/konklusjoner, skriver godt engelsk. Jeg liker veldig godt måten han skriver på, både norsk og engelsk, det er en fin blanding av faglige uttrykk og daglidags tale.

I enkelte av innleggene han skriver viser han også humor og han virker på mange måter sympatisk og omsorgsfull, spesielt ovenfor moren.

Så er han jo opptatt av trening, liker klassisk musikk, men også elektronika, har veldig varierende interesser, noen feminine og noen maskuline, som jakt og Eurovision.

Som om ikke alt dette er nok så er han høy (gj. sn. høyden for menn er jo 177, så de fleste menn er lavere enn meg), blond, kraftig kjeve, en perlerad til tenner, fyldige lepper, grønne øyne, kraftig og med så symmetriske ansiktstrekk jeg aldri har sett sidestykke til. Ganske firkantet og markerte kjeveben. Han er rett og slett den peneste mannen jeg har sett i hele mitt liv :rodmer: Da er det medregnet alle slags kjendiser som Orlando Bloom, Brad Pitt, Wentworth Miller, alle OC og andre amerikanske dramaseriers kjendiser som folk snakker så varmt om.

Dog er jeg noen år yngre enn ham, tror du han legger vekt på det dersom jeg skriver?

Kunne du tenke deg å møte ham dersom det skulle bli aktuelt? La oss si at han hadde svart, og at han etter noen runder med brevveksling ønsket et møte med deg, hadde du ønsket det? Og kunne du tenkt deg et forhold?

Hvor høy er du, hvilken hårfarge har du og hvor langt hår har du?:)

Jeg.Har.Ikke.Ord. :blink: Dette er så galt, på så mange plan, at det rett og slett er skremmende!

Dette er rasjonalisering, romantisering og speiling på høyt nivå. Når jeg var på din alder hadde jeg et crush på vokalisten i Placebo. Det er normalt. Unge jenter, spesielt, kan bli både betatt og lettere besatt av kjendiser og annet rask. Det som er skremmende her, er at du ser ut til bruke ABB til å forklare ting i deg selv. Det virker ikke som om du har det helt bra med deg selv, og løsningen har blitt en virkelighetsflukt inn i ABB og den verden du bygger opp rundt ham. Det som er skremmende er at jeg ikke er sikker på om du vet helt hva som er virkelighet, og hva som er fantasi. Det som også er skremmende er, selvfølgelig, at mannen du har valgt å henge deg opp i, ikke er en skuespiller, musiker eller whatnot. Det er en sinnsforvirret massedrapsmann. Noe du er rask med å rasjonalisere bort, før du går over til å romantisere deg inn i drømmeverden igjen.

Dette handler ikke om at folk er "PK", kapitalister, marxister eller politisk uenighet. Dette handler om at det ikke finnes sjanse i helvete for at du kan skille ABB fra handlingene hans. Uansett hvor vakkert og firkantet du synes ansiktet hans er. Og det faktum at det ikke ser ut til å bekymre deg nevneverdig at du er kåt på en fyr som er i stand til å utføre massemord, det får folk til å reagere. Du snakker om en mann som står bak det verste massedrapet i nyere tid, og det du er opptatt av er hvor langt hår de andre fangirlsene hans har? KØDDER DU MED MEG?

Jeg sier meg enig med Apis, gale, gale, GALE damer. Dette er bare trist, og ganske så disturbing.

• Liker 9
Skrevet

HERREGUD. Er du gal??

Jeg tar en råsjanse, og tipper at svaret er.. JA.

• Liker 3
Skrevet

Så spennende! Det er tøft om du gjør det, hvor langt har du kommet og hva har du foreløpig? Vi kan jo ha en konkurranse mellom oss og fortsatther om hvem som får svar først :fnise:

Jeg fikk mye ekle kommentarer på utseende i barndommen, men etter som man begynner med sminke og bli mer bevisst endrer man seg jo en del, og etter det har jeg jo fått blikk og forespørsler, men jeg sliter veldig med å finne noen som jeg finner interessante, og jeg merker jo også at folk er veldig opptatt av utseende, noe jeg alltid har funnet overflatisk og falsk, dersom det ikke er noe mer som drar en mot en person. Jeg tror det er derfor jeg aldri har hatt den typiske kjendistiltrekningen som alle andre unge jenter har, fordi jeg i barndommen/tidlig ungdom var opptatt av alt annet enn jenteting som klær, sminke, gutter, men ved 15-16 års alder endret det seg.

Og etter denne "makeoveren" er det menn mange år eldre enn meg som har tatt kontakt osv, men det er så overflatisk, noe man merker lett etter barndommen jeg hadde, og bare sånne typiske kjedelige folk som man ikke kan ha en politisk diskusjon med, som kun er opptatt av fotball, fest, fyll osv.

Jeg tror jeg tiltrekkes veldig av at vi er like når det gjelder at ingen av oss finner seg så godt til rette sosialt, vi er nok mer engasjerte, formulerte, kunnskapsrike, beleste osv enn andre i ung alder. I tillegg finner jeg ham veldig spennende, da vi er ganske enige rent politisk, jeg liker hans økonomiske sans og teft for forretninger, selvom de ikke lyktes er det utrolig tiltrekkende at han har prøvd så mye. Jeg liker at han tør å være politisk ukorrekt, innrømmer at han er kapitalist og en "rasjonell egoist". Jeg liker også hans evne til å utnytte sitt utseende til å manipulere folk, dette er noe jeg selv bedriver, men i skolesammenheng. :fnise:

Han er velformulert, reflektert, kunnskapsrik, kunnskapstørst, flink til å trekke slutninger/konklusjoner, skriver godt engelsk. Jeg liker veldig godt måten han skriver på, både norsk og engelsk, det er en fin blanding av faglige uttrykk og daglidags tale.

I enkelte av innleggene han skriver viser han også humor og han virker på mange måter sympatisk og omsorgsfull, spesielt ovenfor moren.

Så er han jo opptatt av trening, liker klassisk musikk, men også elektronika, har veldig varierende interesser, noen feminine og noen maskuline, som jakt og Eurovision.

Som om ikke alt dette er nok så er han høy (gj. sn. høyden for menn er jo 177, så de fleste menn er lavere enn meg), blond, kraftig kjeve, en perlerad til tenner, fyldige lepper, grønne øyne, kraftig og med så symmetriske ansiktstrekk jeg aldri har sett sidestykke til. Ganske firkantet og markerte kjeveben. Han er rett og slett den peneste mannen jeg har sett i hele mitt liv :rodmer: Da er det medregnet alle slags kjendiser som Orlando Bloom, Brad Pitt, Wentworth Miller, alle OC og andre amerikanske dramaseriers kjendiser som folk snakker så varmt om.

Dog er jeg noen år yngre enn ham, tror du han legger vekt på det dersom jeg skriver?

Kunne du tenke deg å møte ham dersom det skulle bli aktuelt? La oss si at han hadde svart, og at han etter noen runder med brevveksling ønsket et møte med deg, hadde du ønsket det? Og kunne du tenkt deg et forhold?

Hvor høy er du, hvilken hårfarge har du og hvor langt hår har du?:)

Bra du bruker kvinnelist for å oppnå fordeler;) Works every time;)

Du skriver du er yngre enn ham....tror ikke du skal bekymre deg for at han synes du er for ung. Utfra det som kom frem i kontaktannonsen hans, så søkte ham jo etter kvinner som var yngre enn ham selv. Ville du selv ha møtt ham hvis sjansen bød seg?

Jeg er 170, langt, lyst hår, blå øyne. Du da?

Jeg blir kontaktet av yngre menn, de som er på min alder og eldre. Stor spennvidde kan du si:)

Selvfølgelig hadde jeg ville møtt ham. Har jo sett at vi deler mye av det samme synet på for meg, viktige saker. Men bare det å kunne sitte og prate med ham, høre ham redegjøre for sine synspunkter og meninger hadde vært utrolig interessant:) Jeg blir bare mer og mer nyskjerrig på fyren.

Jeg synes også han tar seg godt ut.....hadde jeg truffet ham på byen/fest (den gang han fremdeles var ute blandt oss) og begynt å prate med ham, så hadde jeg nok fallt for ham. Det at han brenner slik for sakene sine og står for det han mener 100% er utrolig sexy. Bare det å være så kunnskapsrik......Knowledge is power! Det at vi har samme ideologier og tanker rundt forskjellige "betente" temaer gjør jo at han blir attraktiv i mine øyne. Merker jeg er blitt mye mer pragmatisk, takket være Anders, som sagt har jeg lært mye av ham.

Jeg er nok heller ikke av de mest sosiale, trives godt i mitt eget selskap. Har ingen problemer med å være hjemme i helgen, alene for den del. Nå skal det sies at jeg har en elsker (han er yngre enn meg) som jeg treffer når det passer meg. Han er veldig grei sånn, lar meg styre løpet:) Jeg er avhengig av alene-tid, det er slik jeg lader batteriene.

Ser du skriver at Anders har grønne øyne, jeg trodde de var blå. Ser slik ut på enkelte av bildene av ham også. Musikksmaken hans er jo knallbra, allsidig, akkurat som min. At han blir beskrevet som metroseksuell synes jeg bare er positivt. Hvem liker ikke en mann som er opptatt av utseende og bryr seg om seg selv? Jeg digger det. De må gjerne kjøpe dyre merkeklær, dyre kremer, gå til hudpleie og bruke både neglelakk og eyeliner. Why not? Har datet typer som er stikk motsatt, ikke noe stas!

Har du forresten luktet på favorittparfymen hans? Oh Lord, den er fantastisk. Passer til ham!

TS

Skrevet

Og nå er vi på first name basis med Anders.. og lukter på favorittparfymen hans.

Denne tråden er skummel.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Bra du bruker kvinnelist for å oppnå fordeler;) Works every time;)

Du skriver du er yngre enn ham....tror ikke du skal bekymre deg for at han synes du er for ung. Utfra det som kom frem i kontaktannonsen hans, så søkte ham jo etter kvinner som var yngre enn ham selv. Ville du selv ha møtt ham hvis sjansen bød seg?

Jeg er 170, langt, lyst hår, blå øyne. Du da?

Jeg blir kontaktet av yngre menn, de som er på min alder og eldre. Stor spennvidde kan du si:)

Selvfølgelig hadde jeg ville møtt ham. Har jo sett at vi deler mye av det samme synet på for meg, viktige saker. Men bare det å kunne sitte og prate med ham, høre ham redegjøre for sine synspunkter og meninger hadde vært utrolig interessant:) Jeg blir bare mer og mer nyskjerrig på fyren.

Jeg synes også han tar seg godt ut.....hadde jeg truffet ham på byen/fest (den gang han fremdeles var ute blandt oss) og begynt å prate med ham, så hadde jeg nok fallt for ham. Det at han brenner slik for sakene sine og står for det han mener 100% er utrolig sexy. Bare det å være så kunnskapsrik......Knowledge is power! Det at vi har samme ideologier og tanker rundt forskjellige "betente" temaer gjør jo at han blir attraktiv i mine øyne. Merker jeg er blitt mye mer pragmatisk, takket være Anders, som sagt har jeg lært mye av ham.

Jeg er nok heller ikke av de mest sosiale, trives godt i mitt eget selskap. Har ingen problemer med å være hjemme i helgen, alene for den del. Nå skal det sies at jeg har en elsker (han er yngre enn meg) som jeg treffer når det passer meg. Han er veldig grei sånn, lar meg styre løpet:) Jeg er avhengig av alene-tid, det er slik jeg lader batteriene.

Ser du skriver at Anders har grønne øyne, jeg trodde de var blå. Ser slik ut på enkelte av bildene av ham også. Musikksmaken hans er jo knallbra, allsidig, akkurat som min. At han blir beskrevet som metroseksuell synes jeg bare er positivt. Hvem liker ikke en mann som er opptatt av utseende og bryr seg om seg selv? Jeg digger det. De må gjerne kjøpe dyre merkeklær, dyre kremer, gå til hudpleie og bruke både neglelakk og eyeliner. Why not? Har datet typer som er stikk motsatt, ikke noe stas!

Har du forresten luktet på favorittparfymen hans? Oh Lord, den er fantastisk. Passer til ham!

TS

Du er faen ikke helt god..

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er patetisk på grensen til småsøtt med noen som er så jævlig desperate etter å skille seg ut fra den "politisk korrekte" massen at de må lage en tråd på Kvinneguiden bare for å få folk til å fortelle dem hvor skremmende, unormale og frikete de er.

Kan dere ikke kle dere i svart og gå med en død spurv rundt halsen eller noe, som alle andre oppmerksomhetssyke tenåring-i-hodet-mennesker?

Jada, jada, dere er sååååå skumle. :kose:

• Liker 8
Gjest Katten.
Skrevet

Knowledge is power!

Nei. I dette tilfellet var makten hans 'Tors Hammer' og 'Odins Spyd'. Han brukte kuler for å gjennomhulle hans fienders vesen, da hans ord var for svake til å gjennomhulle deres meninger.

For å bruke en av de bedre definisjonene på makt (Max Webers): Makt er muligheten til å få andre mennesker til å gjøre din vilje. ABB fikk ingen til å bøye seg etter hans vilje, før han rettet et geværløp mot dem. Fullstendig maktesløs.

Jeg lurer på om du er tøff nok til å ta samme selvrealiseringsøvelse som fortsatther gjennomførte, men KSM nektet?

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg synes det er patetisk på grensen til småsøtt med noen som er så jævlig desperate etter å skille seg ut fra den "politisk korrekte" massen at de må lage en tråd på Kvinneguiden bare for å få folk til å fortelle dem hvor skremmende, unormale og frikete de er.

Kan dere ikke kle dere i svart og gå med en død spurv rundt halsen eller noe, som alle andre oppmerksomhetssyke tenåring-i-hodet-mennesker?

It's like, birds are dying!

Skrevet

Du er faen ikke helt god..

Her må man tydeligvis passe seg for å ikke gå utforbi samfunnets firkantede rammer og ytre sine meninger...da blir man stemplet som gal. Vi må tåle å ta diskusjonen uten at det bare ender opp i drittslenging. De finnes tusenvis av PK-tråder her inne på KG, hvorfor ikke gå inn der so chatte sammen med alle de "normale" i stedet. Ingen som tvinger hverken deg eller de andre som må komme med sleivspark, til å lese denne tråden. Derfor er navnet hans nevt som overskrift slik at de som føler seg støtt kan vike unna.

• Liker 2
Skrevet

Get over yourself!

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Her må man tydeligvis passe seg for å ikke gå utforbi samfunnets firkantede rammer og ytre sine meninger...da blir man stemplet som gal. Vi må tåle å ta diskusjonen uten at det bare ender opp i drittslenging. De finnes tusenvis av PK-tråder her inne på KG, hvorfor ikke gå inn der so chatte sammen med alle de "normale" i stedet. Ingen som tvinger hverken deg eller de andre som må komme med sleivspark, til å lese denne tråden. Derfor er navnet hans nevt som overskrift slik at de som føler seg støtt kan vike unna.

ABB er en massemorder. Er man enig med han så er man like ille som han..

Skrevet

ABB er en massemorder. Er man enig med han så er man like ille som han..

Den var litt for enkel......

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Den var litt for enkel......

ikke enkel i det hele tatt.

Skrevet

Det er jammen mye rare folk rundt om kring.....

Skrevet

er bare fjortisser her inne som vil provosere og være så "annerledes" enn alle andre....

har sagt det mange ganger; mange mennesker i alderen 14-19 bør bli stengt inne i et skap til de er modne nok til å være med i samfunnet. veeeeeldig satt på spissen. men det sier jo litt....

• Liker 2
Skrevet

Det er jammen mye rare folk rundt om kring.....

ehm halloooo? det er VI som er rare. ikke de! breivik er jo verdens mest fantastike person!!! jeg håper at jeg kan ha sex med han og at han etterpå går og dreper mora mi :rodmer: digg mann.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...