BellaSwan Skrevet 1. februar 2012 #201 Skrevet 1. februar 2012 Eder og galle? Tro meg, jeg er langt mer saklig enn enkelte av innleggene i denne tråden fortjener. Men når dumheter serveres på sølvfat, så er det vanskelig å ikke påpeke dem. Whatever makes you happy! 1
Gjest Katten. Skrevet 1. februar 2012 #202 Skrevet 1. februar 2012 Han har nok gjort det også. Han har jo ikke alltid vært av samme oppfatning som han er pr. i dag. Det også kan man jo lese i manifestet. Men når fakta skriker deg i øynene, hva skal du gjøre da? Fornekte det, snu ryggen til og late som ingenting, håpe det går over? Igjen, jeg forsvarer ikke handlingene, men jeg skjønner hvordan tankene vokste frem! Vi har nok forskjellig syn på fakta og virkeligheten. 2
Gjest Vampen Skrevet 1. februar 2012 #203 Skrevet 1. februar 2012 Whatever makes you happy! Denne tråden gjør meg ikke så veldig happy. Mer skremt, provosert, trist og litt fascinert. Men, enkelte ting bør ikke få gå ubesvart. Og som den gode samfunnsborger jeg er, så tar jeg min del av det. Du må gjerne mislike svarene mine, men det ser ut til å være en og annen som både er enig med meg, og setter pris på min helt særegne sjarm i møte med folk som faktisk forsøker å rasjonalisere OG ha NM i sikling på nevnte barnedrapsmann. 2
BellaSwan Skrevet 1. februar 2012 #204 Skrevet 1. februar 2012 En eller annen bruker skrev at det var sjokkerende at folk i Norge kan tenke sånn, du spurte hvorfor, jeg svarte på noe av det som gjør deres lille kampanje sjokkerende. Kampanje? 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. februar 2012 #205 Skrevet 2. februar 2012 Gud, som jeg angrer på at jeg forvillet meg inn i denne tråden. Å finne en "mann" som ABB attraktiv?
Shalimar Skrevet 2. februar 2012 #206 Skrevet 2. februar 2012 Tillate at det skjer? Men du at noen sitter på en vanntett og idiotsikker hvordan-unngå-voldtekter-og-faenskap-plan? Og at politikerne nekter å innføre den? Sjokkerende! Og hjernevasket av kultur og religion.. blablabla.. Nå er det faktisk slik at de fleste med samme kultur og religion ikke ligger i buskene og venter på damer å voldta. Er det snakk om en svært selektiv form for hjernevask? Eller kan det være noe mer som gjør at en blir voldtektsmann, der ti med samme bakgrunn ikke blir det? Noen med samme bakgrunn og religion er til og med så unike at de tar avstand fra voldtekt! Sjokkerende, I know. Jeg tar en råsjanse her, og tipper at individuelle forskjeller, samt traumer, også spiller inn. Og det er der integreringespolitikk kommer inn. Men fra det, til å påstå at politikere skal straffes, er en reise til månen og tilbake. Nøyaktig hvilke politikere mener du skal straffes? Det har vært innvandring fra skumle land og kulturer i noen tiår nå. Hvem som har styrt landet har variert. Om du ser deg litt rundt ute i landet, så tror jeg også du oppdager at det spiller liten rolle hvem som styrer, problemene er mange av de samme. Det er ikke så enkelt at man bare kan leke "sett halen på politikeren" og gi dem personlig skyld for all faenskap som skjer. Du leser ikke det folk sier, og forstår deg tydeligvis ikke på politikk. Mener du at flertallet av de mennene med innvandrerbakgrunn som kommer inn i landet har et bra kvinnesyn og at de vil kjempe for kvinners rettigheter til frihet over eget liv uten religion? Det må jo være derfor du er så uenig i at innvandring ikke er bra. Har du noen eksempler på hvordan innvandringen har fremmet kvinnebevegelsen i Norge? Tenker da spesielt på Oslo. At du mener at politikk ikke har noe med det å gjøre, sier meg at det er meningsløst å diskutere med deg. Og som noen nevnte her tidligere forstår jeg ikke hva du egentlig gjør i tråden. Tro meg, jeg er langt mer saklig enn enkelte av innleggene i denne tråden fortjener. å trenger du nye briller! Jeg kan dra i gang en kronerulling for å få deg til optikeren Denne tråden er da et ganske klart bevis på at det finnes kvinnfolk i dette landet som har smaken plassert midt i stumpen? Fikk innlegget mitt frem at jeg gjemmer meg for deg? våt av en massemorder? I rest my case. 3
Gjest Katten. Skrevet 2. februar 2012 #207 Skrevet 2. februar 2012 Du leser ikke det folk sier, og forstår deg tydeligvis ikke på politikk. Mener du at flertallet av de mennene med innvandrerbakgrunn som kommer inn i landet har et bra kvinnesyn og at de vil kjempe for kvinners rettigheter til frihet over eget liv uten religion? Det må jo være derfor du er så uenig i at innvandring ikke er bra. Har du noen eksempler på hvordan innvandringen har fremmet kvinnebevegelsen i Norge? Tenker da spesielt på Oslo. Som sagt, dette handler om integreringspolitikken i Norge, noe både jeg og Vampen er enig i er fucked. 1
Gjest Vampen Skrevet 2. februar 2012 #208 Skrevet 2. februar 2012 Du leser ikke det folk sier, og forstår deg tydeligvis ikke på politikk. Mener du at flertallet av de mennene med innvandrerbakgrunn som kommer inn i landet har et bra kvinnesyn og at de vil kjempe for kvinners rettigheter til frihet over eget liv uten religion? Det må jo være derfor du er så uenig i at innvandring ikke er bra. Har du noen eksempler på hvordan innvandringen har fremmet kvinnebevegelsen i Norge? Tenker da spesielt på Oslo. At du mener at politikk ikke har noe med det å gjøre, sier meg at det er meningsløst å diskutere med deg. Og som noen nevnte her tidligere forstår jeg ikke hva du egentlig gjør i tråden. I rest my case. Jeg elsker det når folk beskylder meg for ikke å lese, i samme innlegg som de skyter på en låvevegg og bommer med 1 km. Du skal få en utfordring av meg. Jeg vil at du skal finne ett, 1, innlegg hvor jeg påstår noe av dette: - alle, er den soleklare majoriteten, av menn som kommer til Norge har et glimrende kvinnesyn. - alle, eller den soleklare majoriteten, av menn som kommer til Norge vil kjempe for kvinners rettigheter og religiøs frihet. - jeg synes innvandring er utelukkende positivt, og ser ingen problemer. - innvandring har fremmet kvinnebevegelsen i Norge, i Oslo og/eller andre steder. - politikk har ikke noe med innvandring og integrering å gjøre. Og da mener jeg selvfølgelig innlegg hvor jeg faktisk skriver en eller flere av disse tingene. Ikke dine feiltolkninger. Du trenger ikke å begrense deg til denne tråden. Gå gjerne gjennom mine 6000+ innlegg med lupe. Dette burde være en smal sak, siden du bruker nesten hele innlegget ditt på å fortelle meg hva jeg mener. Om du klarer det, så kan du sende meg en pm med adressen din, så skal jeg sørge for at du får en blomst på døra. Om du derimot ikke klarer det, så foreslår jeg at du slutter å legge ord i munnen på meg. Jeg snakker nemlig bedre for meg, enn du gjør. Mine innlegg har et og annet verbalt sleivspark. Dine innlegg derimot, er innholdsmessige idioti. Jeg vet hvilket alternativ jeg synes er verst. 2
BellaSwan Skrevet 2. februar 2012 #209 Skrevet 2. februar 2012 Som sagt, dette handler om integreringspolitikken i Norge, noe både jeg og Vampen er enig i er fucked. Tror dere alt hadde vært i skjønneste orden bare integreringen hadde fungert? Det virker nesten sånn. De vil IKKE integreres, det er jo der hele problemet ligger. Islam er en hat-ideologi, de har null respekt for oss, vårt land, vår kultur og vår tro. Aldri vært borte i en mer utakknemlig gjeng med "haters" som krever og krever, blir fornærmet og føler seg krenket. 1
Gjest KSM Skrevet 2. februar 2012 #210 Skrevet 2. februar 2012 Katten: Det blir bare patetisk å si at noen er uattraktive fordi man ikke ser gleden i øynene deres. Han hadde kanskje depresjoner? Slet med tunge tanker? Usikker på egen person? Det er ikke noe man bruker mot folk. Vampen: Når han mistet så mye hår på bare 4 år, fra de bildene med svart genser ble tatt i 2005 til dette passbildet i 2009, må han ha slitt med noe? Det er vel ikke normalt at det går så fort. Og passbildet ble kanskje tatt på vinteren, og han har noen barberhøvelkutt, det er jo helt normalt for en norsk mann å ha sånn hud? Ujevnhetene kommer kanskje av periodvis dårlig kosthold. Skjegget er jo helt særegent og utrolig tiltrekkende, det flippskjegget! Og også det han har nå, det trimmete. Noe usymmetrisk over ansiktet? Nå er du desperat, og har lite å finne. Du kan jo ikke påpeke hva det er engang. Det er symmetrisk og firkantet, fantastisk:) Han er jo norsk og har lys hud med rødlige pigmenter, det er ikke slik at man da har kullsvarte øyenbryn! Det er jo helt naturlig i forhold til hudtypen hans. Det er det samme som å si at det negative med en neger er at han har for mørk hud. Haken er jo ikke noe fremtredende i det hele tatt? Han er 183. Han har jo vært kraftig selv uten steroidene. Ruslebiff? Stilen - Det går ikke mange av dem på dusinet, nei, utenfor Oslo er det jo til og med en sjeldenhet. De fleste kjøper vel dress og fritids og hverdagsklær på Dressmann. Han hadde jo bare merkeklær. Opptatt av merker? Har man god råd kjøper man jo de fine klærne, og er litt opptatt av å presentere seg bra. Hadde han kledd seg som en slafs hadde han jo ikke fått den tilliten han opparbeidet seg hos folk, ved hjelp av sin fremtreden. Du liker menn som ikke bryr seg om utseende i det hele tatt, eller klær? Hva slags stil er det som er egen da? Goth, metal, MJ-trikot, shorts om vinteren, sombrero, skinnbukser med dressjakke til? Det er interessant at du kaller ham uinteressant. Hvilke menn har du møtt som er mer fascinerende? De fleste i Norge er opptatt av fotball og fest, noen også i karriere, men å finne en mann som er såpass reflektert, velformulert og kunnskapsrik innen mange områder er dessverre veldig sjeldent. Tviler på at de du så stolt forfekter at du har avvist er både kjekkere, mer ambisiøse, og ikke minst mer intelligent og tenkende enn ham. At du kaller ham under snittet er latterlig. Du kunne muligens fått gehør for gjennomsnittlig/litt over gjennomsnittlig, men å kalle ham mindre attraktiv enn den jevne nordmann? Det gjennomskuer jo alle at er dine villfarelser. 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. februar 2012 #211 Skrevet 2. februar 2012 Hjelpe meg da. Du kan da ikke bestemme at andre skal syns ABB er attraktiv eller ikke. Noen syns sikkert Brad Pitt ser jævlig ut også. For meg er han den minst attraktive personen jeg har sett. Hvis han ikke hadde gjort det han gjorde så hadde han vært helt gjennomsnittlig. Men jeg kan ikke ta tilbake det jeg vet, så for meg er han bare ekkel å se på. 1
Gjest Katten. Skrevet 2. februar 2012 #212 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Madchen: med en god integrering, så vil man også klare å påvirke verdiene. Og du er fantastisk generaliserende. Misliker store deler av den muslimske befolkningen selv - akkurat som jeg misliker store deler av verdens befolkning - men de aller fleste muslimer jeg kjenner, er særdeles gode mennesker. KSM: av alle tingene jeg nevnte, så henger du deg opp i én av dem? Jeg finner han overhodet ikke attraktiv, at grunner jeg nevnte (og ja, jeg er en person som kan innrømme at andre menn er attraktive). Dessuten er øynene veldig viktig for meg. De eneste bildene jeg ser noe varme i øynene hans, er bilder tatt etter 22. juli. Stilen hans er også på tryne, da den er særdeles wannabe. Mennesker som kjøper klær kun fordi det er merker, har stilmessig tapt i ludo. Farger, kvalitet og passform er det som betyr noe (og nei, designerklær har en tendens til å ha like god/dårligere kvalitet som billigvarer). Endret 2. februar 2012 av Katten. 2
otilie Skrevet 2. februar 2012 #213 Skrevet 2. februar 2012 det er merkelig... at alt er så fantastisk med denne mannen, og alt teller. Men handlingene hans.. pøh, fillesak.... Jeg tror nok dere burde fortjent det at noen kom og plaffa ned foreldra deres, kanskje dere hadde fått LITT vett i hodene. Eller hva tror dere? Og siden dere er så sikre på at dere vet å mye om denne mannen og kjenner han så godt bare pga førsteinntrykket, så kan vel jeg tillate meg å si at etter førsteinntrykket jeg har fått av dere så er dere faktisk noen hjernedøde tullinger som ikke vet hva de driver med..... Jeg skønner ikke hvorfor dere skal forsvare han så GRUNDIG. Dere VET godt at de aller fleste her inne ikke vil HØRE sånn prat. Hvorfor gidder dere å prøve i det hele tatt? Dere vet veldig godt at det beste for dere bare er å holde kjeft. Eventuelt søke hjelp.... Slutt å provoser med vilje. Herregud dere gir dere jo aldri. Prøv å FORSTÅ andre mennesker litt. prøv å forstå at folk har fått så vondt av denne mannen. Vondere enn dere kommer til å få NOEN gang. Nei, dere burde virkelig fortjent å bli skada litt.... 1
Gjest Vampen Skrevet 2. februar 2012 #214 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Dette var et interessant innlegg. Ikke interessant på en måte du kommer til å like, men fortsatt interessant. Jeg skrev tidligere i denne tråden at det ser ut til at du sliter med å skille mellom fantasi og virkelighet. Dette innlegget bekrefter det. Du rasjonaliserer, romantiserer og argumenter på en måte som tilsier at du forsvarer en person du kjenner svært godt. Men det gjør du altså ikke. Det er for meg et skremmende tegn på at du i det minste er svært umoden, muligens noe mer. For det er ikke et sunnhetstegn at du lever deg så til de grader inn i en villt fremmed person. Og det blir ikke sunnere av at nevnte person er en drapsmann.. Vampen: Når han mistet så mye hår på bare 4 år, fra de bildene med svart genser ble tatt i 2005 til dette passbildet i 2009, må han ha slitt med noe? Det er vel ikke normalt at det går så fort. Jeg driter da vel i hvorfor det er sånn, det ser fortsatt ikke bra ut. her er det snakk om utseende, og utseende alene, og jeg synes dette er lite attraktivt. Men rasjonaliser og forklar i vei. Det ser fortsatt ikke bra ut. Og passbildet ble kanskje tatt på vinteren, og han har noen barberhøvelkutt, det er jo helt normalt for en norsk mann å ha sånn hud? Ujevnhetene kommer kanskje av periodvis dårlig kosthold. Holy mother of rasjonaliseringer.. Vi diskuterer fortsatt utseende? For jeg bryr meg ikke så mye om kostholdet hans. For meg er en sunn og frisk hud attraktivt. Det betyr ikke perfekt, det handler ikke om at man blir stygg av et barberkutt. Men jeg synes det er attraktivt når huden har en fin glød, og man ser fresh ut. Det gjør ikke ABB. Huden hans ser gusten ut. Du kan forklare kostholdsteorier til du blir grønn, jeg synes fortsatt det er lite attraktivt. Skjegget er jo helt særegent og utrolig tiltrekkende, det flippskjegget! Og også det han har nå, det trimmete. Særegent og tiltrekkende? Please! Det ser ut som om han har kjønnshår på haka. Og jeg liker normalt flippsjegg, men dette ser ikke bra ut. Noe usymmetrisk over ansiktet? Nå er du desperat, og har lite å finne. Du kan jo ikke påpeke hva det er engang. Det er symmetrisk og firkantet, fantastisk:) Hva skal jeg påpeke? Med mindre jeg har mannen selv, et vater og målebånd foran meg, så kan jeg ikke påpeke noe med 100% sikkerhet. Det forandrer ikke på det faktum at jeg synes det ser usymmetrisk ut. Se på øynene på det bildet, det er en usymmetri der. Om du ser perfekt symmetri og firkanthet, så er det kanskje du som har på deg romantiseringsbrillene igjen. Få mennesker er perfekt symmetriske i ansiktet. Det gjør dem ikke automatisk stygge. Men det blir et poeng her, fordi du får det til å virke som om han er 100% symmetrisk og perfekt. Det er han ikke. Han er jo norsk og har lys hud med rødlige pigmenter, det er ikke slik at man da har kullsvarte øyenbryn! Det er jo helt naturlig i forhold til hudtypen hans. Det er det samme som å si at det negative med en neger er at han har for mørk hud. Har jeg sagt noe om hudfarge? Nei? Men hvit i huden betyr ikke automatisk gusten og ufresh. Haken er jo ikke noe fremtredende i det hele tatt? Han er 183. Han har jo vært kraftig selv uten steroidene. Ruslebiff? Oooooh, hele 183 cm? Hele 6 cm over snittet? DET forandrer jo saken totalt! Ikke egentlig.. Det er ikke en imponerende høyde. Det betyr bare at jeg knapt nok kan ta på meg ordentlig hæler uten å bli minst like høy. Det skal mer til for å imponere meg med høyde. Jeg liker også bedre lange slanke muskler, enn pumpa klumpemuskler. Jeg tar heller en slank mann med brede skuldre og deilige underarmer, enn en som er diger eller en muskelplugg. Stilen - Det går ikke mange av dem på dusinet, nei, utenfor Oslo er det jo til og med en sjeldenhet. De fleste kjøper vel dress og fritids og hverdagsklær på Dressmann. Han hadde jo bare merkeklær. Opptatt av merker? Har man god råd kjøper man jo de fine klærne, og er litt opptatt av å presentere seg bra. Hadde han kledd seg som en slafs hadde han jo ikke fått den tilliten han opparbeidet seg hos folk, ved hjelp av sin fremtreden. Du liker menn som ikke bryr seg om utseende i det hele tatt, eller klær? Hva slags stil er det som er egen da? Goth, metal, MJ-trikot, shorts om vinteren, sombrero, skinnbukser med dressjakke til? Du har ikke fått med deg at det finnes noe mellom "slafs" og upersonlig merkeslave som følger strømmen? Jeg liker individualitet. Mennesker som er trygge nok på seg selv til å vise hvem de er. Når jeg ser folk som ser ut som om de kommer rett ut fra preppy-fabrikken, så får jeg inntrykk av at de mangler den selvsikkerheten og individualiteten. Det gjør dem mindre attraktive. Stilmessig handler det heller ikke om å ha "penger til fine klær", men om at stilen er kjedelig. Det går som sagt 50 på dusinet. Jeg er faktisk ikke opptatt av en spesiell stil. Derimot så liker jeg en mann som klarer å finne sin egen stil, vet hva som kler ham og går etter hva han liker, ikke hva siste nummer av preppy-katalogen beskriver som flott. Et hint av individualitet og originalitet er også fint, fordi det gir meg inntrykk av at det er en mann som tør å være seg selv. Det er attraktivt. Merkeklær og intetsigende stil gir ikke meg en følelse av trygghet. Og jeg liker ikke menn som er opptatt av utseendet sitt? Hvor får du det fra? Det er et hopp fra "å bry seg om hvordan man ser ut" til å ta plastiske operasjoner og bruke sminke. Det er interessant at du kaller ham uinteressant. Hvilke menn har du møtt som er mer fascinerende? De fleste i Norge er opptatt av fotball og fest, noen også i karriere, men å finne en mann som er såpass reflektert, velformulert og kunnskapsrik innen mange områder er dessverre veldig sjeldent. Tviler på at de du så stolt forfekter at du har avvist er både kjekkere, mer ambisiøse, og ikke minst mer intelligent og tenkende enn ham. Jeg kjenner svært få menn som er spesielt opptatt av fotball og fest. Derimot kjenner jeg mange som er beleste, bereiste, har en god utdanning, er engasjerte i politikk, reflekterte, interessante å snakke med, veltalende, god med ord, har en karriere og er ambisiøse. De er ikke så sjeldne som du tror. Men så er jo du 17 år. Mulig du oppdager at interessante menn ikke er en sjelden vare når du blir litt eldre. Og du kan selvfølgelig tvile så mye du vil. Jeg vet det er sant. Det er fint lite med det jeg har sett, lest eller hørt av ABB, som gjør at han slår meg som interessant, spesielt intelligent eller tenkende. Så lista ligger ikke akkurat skyhøyt når han er malen. At du kaller ham under snittet er latterlig. Du kunne muligens fått gehør for gjennomsnittlig/litt over gjennomsnittlig, men å kalle ham mindre attraktiv enn den jevne nordmann? Det gjennomskuer jo alle at er dine villfarelser. Jeg trenger ikke gehør. Jeg sammenligner ham med mennesker jeg ser rundt meg hver eneste dag, og jeg har ingen problemer med å se mange som er langt mer attraktive enn ham. Det er mulig du er sveiseblind, jeg er ikke det. Jeg er ikke den som lever i villfarelse her. Jeg synes f. eks ikke George Clooney er all that. Men jeg ser allikevel at han er en pen mann, med fine trekk og et utseende over gjennomsnittet. Han er bare ikke "min greie". Det er altså forskjell på objektiv og subjektiv pen. I mine øyne er ikke ABB en av de som objektiv sett er over snittet. Det handler ikke bare om min subjektive smak, men også om mer objektive observasjoner. Helt til slutt, det er fascinerende at du uten videre kan akseptere ABB, til tross for at han har myrdet mange uskyldige. Da er du den første til å forstå, rasjonalisere og forklare. Men om noen sier han er mindre pen? Da blir du plutselig noen hakk mer krakilsk. DET er tydeligvis vanskelig å akseptere. Vanskeligere enn det faktum at drømmemannen din har myrdet barn og unge.. Det sier meg, og dette sier jeg ærlig og oppriktig i full bekymring, at noe ikke er helt som det skal. Jeg håper du har noen du kan snakke med. Endret 2. februar 2012 av Vampen 2
Gjest Vampen Skrevet 2. februar 2012 #215 Skrevet 2. februar 2012 En ting til som er lite attraktiv, en mann på 30+ år som skriver <3 i galemannsmanifestet sitt. Det er en seriøs turn off, og får en hel haug av alarmbjeller til å ringe. 2
waco Skrevet 2. februar 2012 #216 Skrevet 2. februar 2012 Du er klar over at det meste i manifestet til ABB er kopiert direkte fra en annen person sitt manifest? Her kan du lese litt om det TS http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4182433.ece Jeg har lest i kompendiumet, breivik forteller selv at det er en mengde sitater og kopieringer av "meningsfeller". Selv har han nok skrevet bare mellom 30-50% selv. De tekstene han selv har skrevet selv så bekrefter han at det er breivik som er forfatter, der hvor det er andre tekster fra netter så kildehenviser breivik. Det må nok være mer enn tre tusen linker i kompendiumet. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. februar 2012 #217 Skrevet 2. februar 2012 Vampen: Amen til deg for at du klarer å svare saklig på noe så inni hampen provoserende innlegg. 2
waco Skrevet 2. februar 2012 #218 Skrevet 2. februar 2012 Nettopp, han er en god retorikker. Det har jo kommet frem av psykologirapporten til Randi Rosenqvist....at han er veldig overbevisende i det han snakker om og at det er fare for at han vil implementere de han har kontakt med, med meningene sine. Hvis dette var sant, - det at han har en "magisk" overbevisning på andre mennesker, - ja da hadde vel ikke breivik behøvd og utføre operasjonene alene? Greia er at breivik har sosiale vansker med og omgåes andre mennesker og det at han skal kunne "omvende" vaskedama eller en tilfeldig arrestforvalter, noe mer enn en narkoman innsatt skal kunne "forvandle" en fangebetjent til og plutselig ta heroin, er så fjernt fra virkeligheten at man faktisk begynner og lure på denne randi. Er det med tankeoverføringer og tegnespråk breivik skal utføre dette her? 2
Shalimar Skrevet 2. februar 2012 #219 Skrevet 2. februar 2012 Jeg elsker det når folk beskylder meg for ikke å lese, i samme innlegg som de skyter på en låvevegg og bommer med 1 km. Du skal få en utfordring av meg. Jeg vil at du skal finne ett, 1, innlegg hvor jeg påstår noe av dette: - alle, er den soleklare majoriteten, av menn som kommer til Norge har et glimrende kvinnesyn. - alle, eller den soleklare majoriteten, av menn som kommer til Norge vil kjempe for kvinners rettigheter og religiøs frihet. - jeg synes innvandring er utelukkende positivt, og ser ingen problemer. - innvandring har fremmet kvinnebevegelsen i Norge, i Oslo og/eller andre steder. - politikk har ikke noe med innvandring og integrering å gjøre. Og da mener jeg selvfølgelig innlegg hvor jeg faktisk skriver en eller flere av disse tingene. Ikke dine feiltolkninger. Du trenger ikke å begrense deg til denne tråden. Gå gjerne gjennom mine 6000+ innlegg med lupe. Dette burde være en smal sak, siden du bruker nesten hele innlegget ditt på å fortelle meg hva jeg mener. Om du klarer det, så kan du sende meg en pm med adressen din, så skal jeg sørge for at du får en blomst på døra. Om du derimot ikke klarer det, så foreslår jeg at du slutter å legge ord i munnen på meg. Jeg snakker nemlig bedre for meg, enn du gjør. Mine innlegg har et og annet verbalt sleivspark. Dine innlegg derimot, er innholdsmessige idioti. Jeg vet hvilket alternativ jeg synes er verst. Poenget mitt er at disse punktene er noe politikerne var klar over, og likevel valgte de å åpne landegrensene for innvandrerne. Det eneste som er idioti her er å si at det er idioti å la politikerne stå til ansvar for å ha forårsaket skade på hundrevis av nordmenn (so far, more to come) med sin innvandringspolitikk. 2
Gjest Vampen Skrevet 2. februar 2012 #220 Skrevet 2. februar 2012 Poenget mitt er at disse punktene er noe politikerne var klar over, og likevel valgte de å åpne landegrensene for innvandrerne. Det eneste som er idioti her er å si at det er idioti å la politikerne stå til ansvar for å ha forårsaket skade på hundrevis av nordmenn (so far, more to come) med sin innvandringspolitikk. Når åpnet de landegrensene for innvandrere? De landegrensene er åpne for, er de som på grunn av internasjonale avtaler f.eks kan komme hit for å jobbe. Hva man mener om det er en annen sak, men det er ikke noe et parti har gått i bresjen for. Og nok en gang, asylsøkere, som ofte er de som gjør seg bemerket i slike saker, er nok som importeres eller inviteres. De kommer av seg selv. Det nytter ikke å sitte her og grine over at politikere må straffes, fordi de har "importert" voldtekstmenn eller åpnet grensene. Det er den melig ingen som har gjort. Slike idiotholdninger ødelegger enhver sjanse for en seriøs debatt, om f.eks problematikken rundt integrering. Og det er fortsatt helt idiotisk å foreslå at man skal straffe politikere personlig for å føre en politikk som folket har bedt dem om å føre, i form av sine stemmer. Da er det nok mange som vil bli politiker tenker jeg. Politikere, som alle andre mennesker, skal straffes når de selv gjør noe galt. Ikke for det andre gjør. Straffen de får for dårlig politikk er, som sagt, dårlig oppslutning og tap av makt. Det er et fiffig konsept som kalles demokrati. 2
Anbefalte innlegg