Gjest KSM Skrevet 1. februar 2012 #181 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Fikk innlegget mitt frem at jeg gjemmer meg for deg? Noen av oss har faktisk avvist menn som er penere å se på enn ABB i en årrekke vesla. At du synes den lille frosken er HEIT sier først og fremst noe om din standard. Hva skiller de mennene fra ham, hvis de er så mye penere? Den lille frosken? Du trekker til stadighet frem "de fleste menn", gjennomsnittsmannen er 177, altså lavere enn ham. Du kan jo ikke peke på hva som er uattraktivt. Hva har det med min standard å gjøre? Det har vel mer å gjøre med at du har dårlig syn eller noe. Endret 2. februar 2012 av Bond
Gjest Vampen Skrevet 1. februar 2012 #182 Skrevet 1. februar 2012 Det er forskjell på usaklig og usant. Så det var sant, men usaklig? Tja.. 1
Gjest Vampen Skrevet 1. februar 2012 #183 Skrevet 1. februar 2012 Du kaller ham stadig uattraktiv, men du forklarer jo ikke hva det er ved ham som ikke er attraktivt? Det finnes jo ingenting, så det er jo forståelig, men jeg skjønner ikke at du fortsetter å forfekte påstandene dine? Hva skiller de mennene fra ham, hvis de er så mye penere? Den lille frosken? Du trekker til stadighet frem "de fleste menn", gjennomsnittsmannen er 177, altså lavere enn ham. Du kan jo ikke peke på hva som er uattraktivt. Hva har det med min standard å gjøre? Det har vel mer å gjøre med at du har dårlig syn eller noe. Jeg kan ikke peke på hva som er uattraktivt? Oh gosh, hvor skal jeg begynne? Har du god tid? Synet mitt er det ikke noe i veien med, og jeg ser menn som er langt mer attraktive hver eneste dag. Om du synes det der er toppen av hotness, så sier det noe om din standard, altså at du har lagt lista lavt. 1
Gjest Vampen Skrevet 1. februar 2012 #184 Skrevet 1. februar 2012 Ja, sjokkerende at noen tenker likt som Breivik. Har samme meninger og ideologi. Du blander sammen kortene. Her er innlegget du svarte på, med min uthevning: Det er helt sjokkerende, at norske folk kan tenke slik om ABB. OM ABB! OM! Ikke som! En av oss kan ikke lese. It ain`t me. 2
BellaSwan Skrevet 1. februar 2012 #185 Skrevet 1. februar 2012 Så man må bøye seg etter massene bare fordi man hater handlingene til ABB samt mener han var sinnssyk? Handlingene er en ting, har aldri sagt jeg støtter dem.....men sinnsyk? Nei! Hvorfor skal man alltid plassere folk i sinnsyk-boksen når det viser seg at enkelte har meninger som oppfattes som ekstreme? Det viser bare at man skulle tatt debattene for lenge siden og ikke tiet dem ihjel. Handlingene 22/7 er et prakteksempel på det! 1
fortsatther Skrevet 1. februar 2012 #186 Skrevet 1. februar 2012 Her er innlegget du svarte på, med min uthevning: OM ABB! OM! Ikke som! En av oss kan ikke lese. It ain`t me. Handler tråden om hva vi tenker om Anders? Nei. Handler den om at vi tenker som Anders? Ja. 2
Gjest Vampen Skrevet 1. februar 2012 #187 Skrevet 1. februar 2012 Handler tråden om hva vi tenker om Anders? Nei. Handler den om at vi tenker som Anders? Ja. Noen av dine medfangirls har i grunn også delt hva de synes OM ABB, alt fra hvor digg han er, til at parfymen hans lukter himmelsk. Derav mitt svar på noe av det som er sjokkerende med måten dere/de (du må gjerne melde deg ut av den delen) tenker OM ham. 1
Gjest KSM Skrevet 1. februar 2012 #188 Skrevet 1. februar 2012 Jeg kan ikke peke på hva som er uattraktivt? Oh gosh, hvor skal jeg begynne? Har du god tid? Synet mitt er det ikke noe i veien med, og jeg ser menn som er langt mer attraktive hver eneste dag. Om du synes det der er toppen av hotness, så sier det noe om din standard, altså at du har lagt lista lavt. Nå bor jeg i den fineste bydelen i Oslo, ser forretningsmenn, advokater, investorer, dresskledde menn, sønner av diplomater etc. every day. Høye, mørke, "kjekke", som får de peneste konene. Jeg har da sett på TV? Der er det jo flust av såkalte kjekke menn. Jeg kan ærlig talt ikke se det. Breivik er rett og slett det hotteste som eksisterer. Du bor vel kanskje i Drammen eller noe slikt? Der man daglig ser bønder i traktor og lignende, med muskler og svette. Hooot. Ja, det er bare å skrive det du kommer på som er uattraktivt! Jeg leser gjerne jeg:) 1
Gjest Katten. Skrevet 1. februar 2012 #189 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Du kaller ham stadig uattraktiv, men du forklarer jo ikke hva det er ved ham som ikke er attraktivt? Det finnes jo ingenting, så det er jo forståelig, men jeg skjønner ikke at du fortsetter å forfekte påstandene dine? Har fortalt det tidligere: Høyt hårfeste (til og med høyere enn mitt eget), langt sleipt hår eller "nesten-maskin-kort-men-fortsatt-med-lengde-som-tilsier-at-jeg-er-svært-misfornøyd-med-hårtapet", skikkelig stygg overleppe (jeg liker mer fyll), en litt for sleipt trimmet ansiktshår - som står i stil til wanna-be høykultur-stilen jeg får inntrykket av at han prøver å kjøre. Tynne samt skjeve øyne, smiler aldri med tennene/ser aldri glede i øynene hans. Når man i tillegg legger til vitnebeskrivelsene i rettsaken (hvor han ikke er neddopet på det ene og det andre), hvor han framstod som redd og liten kombinert med et sinnsforvirret manifest og tidenes feigeste aksjon - så finner jeg mannen særdeles lite attraktiv. Endret 1. februar 2012 av Katten. 3
Gjest Katten. Skrevet 1. februar 2012 #190 Skrevet 1. februar 2012 Handlingene er en ting, har aldri sagt jeg støtter dem.....men sinnsyk? Nei! Hvorfor skal man alltid plassere folk i sinnsyk-boksen når det viser seg at enkelte har meninger som oppfattes som ekstreme? Det viser bare at man skulle tatt debattene for lenge siden og ikke tiet dem ihjel. Handlingene 22/7 er et prakteksempel på det! Som sagt: jeg er enig i noen få av meningene hans - hovedsaklig i prinsipper, og ikke i nærheten av i like stor grad - men rasjonaliseringen hans, den generelle tankegangen og hele vesenet vitner om én ting ... hjernevasket. 1
BellaSwan Skrevet 1. februar 2012 #191 Skrevet 1. februar 2012 Noen av dine medfangirls har i grunn også delt hva de synes OM ABB, alt fra hvor digg han er, til at parfymen hans lukter himmelsk. Derav mitt svar på noe av det som er sjokkerende med måten dere/de (du må gjerne melde deg ut av den delen) tenker OM ham. Jeg jobber sammen med en som pleide å gå på samme kafè som Anders i Oslo. Hun har selv sagt at han var en hun la godt merke til, en pen mann med flott utstråling. Han gjorde seg bemerket på en positiv måte. Han var alltid velstelt og pent kledd og oppførte seg alltid veldig høflig og korrekt. 1
fortsatther Skrevet 1. februar 2012 #192 Skrevet 1. februar 2012 (endret) *klipp* Endret 1. februar 2012 av fortsatther 1
BellaSwan Skrevet 1. februar 2012 #193 Skrevet 1. februar 2012 Rettssaken har forøvrig ikke startet enda. Det er også uenigheter/motstridelser om hvordan han fremsto, noen mener slik du beskriver, andre tør å fortelle at han virket rolig og behersket, med klar stemme. Han så nå veldig rolig og kontrollert ut på forrige rettsmøte....men ikke for alt i verden om det må komme frem, neida, han skal demoniseres uansett! 1
Gjest Vampen Skrevet 1. februar 2012 #194 Skrevet 1. februar 2012 Nå bor jeg i den fineste bydelen i Oslo, ser forretningsmenn, advokater, investorer, dresskledde menn, sønner av diplomater etc. every day. Høye, mørke, "kjekke", som får de peneste konene. Jeg har da sett på TV? Der er det jo flust av såkalte kjekke menn. Jeg kan ærlig talt ikke se det. Breivik er rett og slett det hotteste som eksisterer. Du bor vel kanskje i Drammen eller noe slikt? Der man daglig ser bønder i traktor og lignende, med muskler og svette. Hooot. Ja, det er bare å skrive det du kommer på som er uattraktivt! Jeg leser gjerne jeg:) :skratte: Om du ikke stadig ser menn som ser bedre ut enn dette: så trenger du nye briller! Jeg kan dra i gang en kronerulling for å få deg til optikeren! La oss se, for det første, jeg ser ikke helt det heite i de høye vikene. På dette bildet er det vel snart mer panne en hår. For det andre, ansiktet er ikke pent. Han har smale, stikkende øyne. Huden er ikke akkurat til å rope hurra for på det bildet. Den ser gusten ut. Det er vel ikke uten grunn mannen gikk over til å bruke sminke? Sjegget han har på noen bilder er bare puslete og teit. Det er noe usymmetrisk over ansiktet, det føles skjevt på noe vis. Øyebryna er nesten usynlig, noe som gjør ansiktet mindre markert. Hva er det han har operert igjen? Nese og hake? Jeg er ikke imponert. Haka er sånn "stereotpisk kløft i haka og å så mandig"-klisje, uten at den passer til resten av ansiktet hans. Du snakker om høyde? Hvor høy er han? 180 cm? Skal jeg bli imponert over en manns høyde, så må han være litt mer enn 3 cm høyere enn gjennomsnittet. Kroppen? Jeg tenner ikke på stereoidpumpa ruslebiffer. Stil? Jeg lar meg heller ikke tenne av en som ser ut som han har vandret rett ut av preppy-fabrikken. Han mangler individualitet og egen stil. Det går 50 på dusinet med den stilen. Og sminke, plastiske operasjoner og opptatt av merker? Nei takk. Vil jeg ha ei dame, så finner jeg meg det. Kort oppsummert, ABB er i mine øyne intetsigende, under snittet rent utseendemessig og ca like spennende som stueveggen min. Det finnes ikke en snøballs sjanse i helvete for at jeg noensinne hadde vurdert å bli bedre kjent med ham. Og det er før man i det hele tatt tar med hele drepte en haug med uskyldige-greia. Det er heller ikke en turn on, for meg. 2
Gjest Vampen Skrevet 1. februar 2012 #195 Skrevet 1. februar 2012 Jeg jobber sammen med en som pleide å gå på samme kafè som Anders i Oslo. Hun har selv sagt at han var en hun la godt merke til, en pen mann med flott utstråling. Han gjorde seg bemerket på en positiv måte. Han var alltid velstelt og pent kledd og oppførte seg alltid veldig høflig og korrekt. Denne tråden er da et ganske klart bevis på at det finnes kvinnfolk i dette landet som har smaken plassert midt i stumpen? Venninna mi så ham på kafè i Oslo og synes han var digg, er ikke akkurat et argument som overbeviser meg. 1
BellaSwan Skrevet 1. februar 2012 #196 Skrevet 1. februar 2012 Som sagt: jeg er enig i noen få av meningene hans - hovedsaklig i prinsipper, og ikke i nærheten av i like stor grad - men rasjonaliseringen hans, den generelle tankegangen og hele vesenet vitner om én ting ... hjernevasket. Jeg er av den oppfattelse at dette er en som har satt seg 100% inn i det han brenner for. 1
BellaSwan Skrevet 1. februar 2012 #197 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Denne tråden er da et ganske klart bevis på at det finnes kvinnfolk i dette landet som har smaken plassert midt i stumpen? Venninna mi så ham på kafè i Oslo og synes han var digg, er ikke akkurat et argument som overbeviser meg. Jeg skjønner ikke med min beste vilje hva du gjør inne på denne tråden. Du spyr jo bare opp eder og galle. Endret 1. februar 2012 av Madchen 2
Gjest Katten. Skrevet 1. februar 2012 #198 Skrevet 1. februar 2012 Jeg er av den oppfattelse at dette er en som har satt seg 100% inn i det han brenner for. Ah, det har han så absolutt. Problemet er bare at han falt inn i en av de største fellene man har i forskningsverdenen: man ser seg blind på egen problemstilling. Det viktigste man gjør, er å lete etter det som motbeviser sin egen problemstilling, kontra å finne ting som styrker den. For når man til slutt ikke finner noe som motbeviser den, så er man ett steg nærmere sannheten. ABB fokuserte utelukket på ting som styrket hans egen overbevisning - uansett hvor kildene kom fra og hva de egentlig sa. 3
Gjest Vampen Skrevet 1. februar 2012 #199 Skrevet 1. februar 2012 Jeg skjønner ikke med min beste vilje hva du gjør inne på denne tråden. Du spyr jo opp bare eder og galle. Eder og galle? Tro meg, jeg er langt mer saklig enn enkelte av innleggene i denne tråden fortjener. Men når dumheter serveres på sølvfat, så er det vanskelig å ikke påpeke dem. 2
BellaSwan Skrevet 1. februar 2012 #200 Skrevet 1. februar 2012 Det viktigste man gjør, er å lete etter det som motbeviser sin egen problemstilling, kontra å finne ting som styrker den. For når man til slutt ikke finner noe som motbeviser den, så er man ett steg nærmere sannheten. Han har nok gjort det også. Han har jo ikke alltid vært av samme oppfatning som han er pr. i dag. Det også kan man jo lese i manifestet. Men når fakta skriker deg i øynene, hva skal du gjøre da? Fornekte det, snu ryggen til og late som ingenting, håpe det går over? Igjen, jeg forsvarer ikke handlingene, men jeg skjønner hvordan tankene vokste frem! 1
Anbefalte innlegg