pondusa Skrevet 26. september 2005 #1481 Skrevet 26. september 2005 Innom med en stor til deg. Alt for sjelden jeg titter inn her, men tiden går så utrolig fort med andre ting.... Håper dere snart får det brevet fra Porsgrunn, skal krysse alt jeg eier for dere da.
Ionaa Skrevet 26. september 2005 #1482 Skrevet 26. september 2005 Det er ikke noe kjekt å lengte hjem Jeg kjenner mer på den motsatte følelsen, at vi kanskje må flytte til hjemstedet mitt om mannen skal få seg jobb. Og jeg kjenner det knyter seg i magen bare med tanken....jeg føler meg mest hjemme i Bergen. Jeg håper det ordner seg snart for dere, at du finner noen riktig gode venner der. Hva jobber du forresten med i Elverum? Moren til ei venninne tror jeg jobber i hjemmesykepleien der...og ho er passe gal og veldig hyggelig. Ikke for at jeg skal spleise dere altså Men bare sammenlikne bekjente
Skytte Skrevet 27. september 2005 #1483 Skrevet 27. september 2005 Heisann du! Innom og titter litt hos deg jeg! Huff, hjemlengsel er au... Men skal fortelle deg en morsom historie om hjemlengsel jeg: Da jeg en tid bodde oppi Blåfjell(der hvor blånissene bor), holdt jeg på å bli gal pga der ikke var noe hav! Jeg er oppvokst i fjæra og havet har alltid vært min "medisin" om du forstår. Så, en gang jeg var hjemme plukket jeg masse skjell og litt tang. Fyllte sjøvann på brusflasker og tok det med meg! Lagde et veldig fint lite "akvarium" i en bolle i leiligheta mi! Og var sååå fornøyd for da kunne jeg lukte sjøvann og drømme meg bort! Så var jeg borte et par dager, gikk noen nattevakter og sto en vakker dag opp til en stank man bare må oppleve for å begripe Og jeg kunne ikke fatte og begripe hva som hadde skjedd.... Helt til jeg så oppi den sjøvannsbollen min................!! Etter dette lagde jeg en bildekollage av hjemme som jeg kunne se på! Håper du dro litt på smilebåndene nå og glemte hjemlengselen et øyeblikk
meta Skrevet 27. september 2005 #1484 Skrevet 27. september 2005 Innom og sjekker hvordan det står til.. Leit å høre at du har sånn hjemlengsel Håper det kommer seg Tenker på deg selv om jeg ikke er innom så ofte.. Litt hektisk om dagen..
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. september 2005 #1485 Skrevet 28. september 2005 Tusen takk for hilsener jenter! Sånnt varmer! Jeg har det ikke BARE fælt altså.. Men alt det vanskelige har en tendens til å ta overhånd noen ganger.. Jeg har det jo bra også! Og det går mye bedre på jobben nå, nå er jeg mer inni rutinene og føler meg ikke dummere enn de andre lenger Idag har Huldermannen bestilt time på Andrologisk senter!! Da skal vi (han) bla. be om Pergotime Kanskje kanskje vi får en liten sjans til å lage spire sammen på egenhånd da..? Det er jo et håp! Har fått time i slutten av oktober! Blir veldig spennende!!! Nydelig høstdag i dag! Har gått meg en tur. Har innført tur-plikt på fridager! Og i kveld skal jeg til islandshestene
Skytte Skrevet 28. september 2005 #1486 Skrevet 28. september 2005 Heia du!! Hva er Andrologisk senter.....? Hørtes ut som et bra sted hvis dere kan få hjelp der i alle fall! Kos deg med tur og hestene!
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. september 2005 #1487 Skrevet 28. september 2005 Hei Skytte, takk fro hilsen! Androgyn = mannlig. Andrologi er et medisinsk spesielfelt om mannehelse, på samme måte som gynekologi er det for kvinner. En lege med andrologi so spesialfelt er altså en lege som er spesialist på mannlige sykdommer/tilstander/det mannlige. På det legekontoret/senteret jobber bl.a Ken Purvis (som du sikkert har hørt om i forbindelse m mannlig seksualitet..?) På senteret kan de utrede og behandle mannlig infertilitet. Siden det er vårt problem, kan de kanskje hjelpe oss med å skrive ut Pergotime til sambo slik at sædkvaliteten kanskje kan bedres. Har hatt en sprek dag i dag - først en times tur, og senere en times riding!
Skytte Skrevet 28. september 2005 #1488 Skrevet 28. september 2005 Nååå...Burde tenkt meg til det da! Vet jo at androgyn betyr mannlig... Ja,ja er ikke alle hjernecellene som virker like godt på meg Hørtes spennende ut! Håper virkelig de kan hjelpe dere... Og takk for den digre klemmen! Den var god! Sov godt!
bizzy Skrevet 29. september 2005 #1489 Skrevet 29. september 2005 Så spennende med legetime for mannen!!!!! Heier på supergod virkning Tenker på deg!!!!!!!
Cielo Skrevet 29. september 2005 #1490 Skrevet 29. september 2005 Så flott at derer har fått time på Andrologisk Senter! Det var Pergotime- + antibiotikabehandling der som fikset min manns nedsatte kvalitet, som du kanskje husker. Lykke, lykke til!
Gjest Mayamor Skrevet 1. oktober 2005 #1492 Skrevet 1. oktober 2005 Sier det samme som bizzy: har du tid til å treffes når du er hjemme: koselig. Har du ikke tid: forstår jeg det. Måtte bare aller raskest innom og oppdatere meg hos deg. Orker ikke skrive/lese så mye på maskinen for tiden. Er syk og synes synd på meg selv... Klem fra Mayamor
Charmina Skrevet 2. oktober 2005 #1494 Skrevet 2. oktober 2005 Hei vennen min Ja gjett om det hadde vært kos med deg og prøverørsbaby på besøk da!!!!! Huff jeg kjenner til det der med å lengte hjem. Husker selv når jeg først kom til Bergen jeg. Det var ikke bare bare. Nå er det sånn at jeg lengter til Bergen når jeg er andre steder. Men så har jeg jo bodd her i 18 år snart da. Er så kjekt å lese dagboka di, og det blir så spennende framover. Er sikker på at det kommer til å gå kjempefint. Stor klem fra Charmina HA en stråååålende uke
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. oktober 2005 #1495 Skrevet 3. oktober 2005 Takk for hilsener, Skytte, BIzzy, Cielo, Mrs.Potter, Mayamor, Bizzy igjen og Charmina! I dag har jeg fri. En fordel med lav stillingsprosent, det; at jeg har mye fri! Men ville helst hatt større prosent, da hadde jeg tjent mer. Og penger er noek desverre veldig vikrig det og... Skulle ønske jeg kunne flyttet jobben min hjemme hit! Men det går ikke.. I dag skinner solen, det var frost nå i morges, nå er det vel 4 grader. Solskinn, delvis skyet himmel, knall gule og oransje og røde og brune trær. Rim på bakken. En veldig fin høstmorgen! I dag skal jeg slappe av med litt husarbeid Trenger det etter en hard arbeidshelg. Skal gjøre fire ting i dag: Husarbeid, strikke sokker, begynne på Berlinerpoplene og kose meg med sambo. Lang tids før-eksamensstress er over i dag, endelig kan jeg få min kjære igjen! Bøkene har stjålet ham vel mye i det siste, synes jeg! Gleder meg til vi skal til Oslo på legetimen! Håper Sambo får Pergo. Cielo og Cielomannen sin historie gav meg håp den gangen det klaffet for dem, og nå når vi bor litt nærmere det aktuelle legesenteret, måtte vi selvfølgelig bestille time der. Hvem vet, kanskje det kan klaffe tre måender etter en sånn kur? :sjsnert: Det er jo lov å håpe, men jeg har ingen forhåpninger. Men det blir spennende likevel! :D Fikk ene nettbutikk-pakken min hin dagen, de var veldig grei og skrev bare opp ene varen utenpå pakken, så jeg plutselig var inennfor tollgrnesene! Venter gfortsatt på den første jeg bestilte... Dårlig tegn...? Har fått meg en bitteliten øyebetennelse eller noe. Har kjempevondt og er hoven langs nedre våtkant på ene øyet. Gjør vondt hver gang jeg blunker og når jeg snur fort på øynene. Håper det går fort over.. Skal forresten en ting til i dag: Gå tur. Har jo fri, og da er det turplikt!
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. oktober 2005 #1496 Skrevet 3. oktober 2005 Venter forresten på mensen. Trodde den skulle komme i løpet av natten, for jeg hadde kjempevont i magen i går da jeg la meg. Går med kjempevonde pupper, gjør vondt helt opp i armhulene.. Er sånn av og til, så ikke innbill dere noe!
bizzy Skrevet 3. oktober 2005 #1497 Skrevet 3. oktober 2005 Heisann!!! Har visst ikke helt fått med meg at jeg burde vært helt andre steder enn på KG jeg Åhh, jeg har også lyst på østlandsk høstvær!!! Her er det grått, trist og vått Kjempespennede med legetimen til sambo!!! Veldig spent jeg også Kokt i hodet etter håp om igangsetting og masse tanker siste døgnet så jeg kommer heller tilbake med en fornuftig og morsom hilsen siden, sånn ca etter ammetåken om et års tid eller no' Nyt dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tyttebæret Skrevet 3. oktober 2005 #1498 Skrevet 3. oktober 2005 Hei Huldra! Ser du har det sånn Så-der i din nye tilværelse. Kanskje du får time kjapt i Posrgrunn når jeg skal ringe inn i dag og avbestille hele vår greie. Vi er jo godt i gang med adopsjonen vår, så... Har liksom ikke fått meg til å ringe enda. Gruer litt. Vet ikke hvorfor. Kos deg i det nydelige høstværet!!
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. oktober 2005 #1499 Skrevet 4. oktober 2005 Hei vennen! Endelig skal du få høre i fra meg. Tusen takk for PM. Det var veldig hyggelig å høre i fra deg. Vi var innom det kjøpesenteret som ligger i nærheten av sykehuset. Husker ikke hva det het. Vi gikk ikke å kikke ellers i byen den dagen. En annen gang kanskje. Jeg er nå arbeidsledig. Kjedelig. Søker jobber så jeg nesten spyr. Jeg har blitt sikkelig forkjølet. Må passe på at jeg ikke smitter samboeren. For blir han syk, så får han sikkert feber, og da må vi vente enda lengre før vi kan øevere ny sædprøve. Da jeg flyttet til vestlandet for 9 år siden, så lengtet jeg veldig hjem. Men nå, etter å ha kommet "hjem igjen", så vil jeg ikke tilbake. Ikke samboeren heller. Han er vestlending.
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. oktober 2005 #1500 Skrevet 4. oktober 2005 Takk for hilsener Bizzy, Tyttis og Trulselinemor! Ja, det har stort sett bare vært så-der her. Men det kommer seg litt etter litt. Har det litt bedre nå, men kjenner jeg er sliten av alt det nye.. Du har jo flyttet på deg og, men litt mer frivillig kanskje..? Du var på Kremmertorget du da, Trulselinemor! Veldig greit senter det! HAdde vært kjekt å treffes en gang ja! Lykke til med jobbsøking. Strever med det samme. Går i et vikariat, og ønsker meg en større stilling og mer varig jobb... I går fikk jeg "jordbærpakken" og MÅTTE BETALE TOLL!!! Det ble et jæææævlig dyrt pudder, gitt... Men helt riktig farge da! Heldigvis! Tung, slitsom, laaaaaaaang dag i dag... Har en liten nettrunde (oppdatere meg på Bizzy!!), og skal tømme hodet med litt strikking etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå