Gjest Madden Skrevet 6. september 2005 #1441 Del Skrevet 6. september 2005 Innom for å oppdatere meg på Huldra mi! Godt å høre at dere har det bra på østlandet! Skulle gjerne ha hatt litt tålmodighetssalve jeg nå altså...så kunne du også fått en dose! Synes egentlig vi er overmåteslig tålmodige vesener du og jeg...vi har blitt temmelig vant til å vente by now..og det ser ikke ut til at ventetiden er riktig over ennå! Vi må bare holde ut! Lykke til med brevet til klinikken vennen!! Goooood fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. september 2005 #1442 Del Skrevet 7. september 2005 Tålmodig - det er noe du har vært. Ikke fordi du "vil" - men fordi du har måttet. Klart det tærer på! Men nå får du og din kjære mye tid sammen. Mer enn dere kanskje ville hatt i Bergen. Vi er jo her når dere kommer tilbake. Og i mellomtiden kan vi jo fortsette å ha kontakt i nettverden... Koselig å høre at du er kommet igang med hester igjen. Varme klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. september 2005 #1443 Del Skrevet 7. september 2005 Godt å se deg her inne. Tenker ofte på deg og håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 7. september 2005 #1444 Del Skrevet 7. september 2005 Gleder meg til dere får nett hjemme så du kan oppdatere litt oftere. Det er koselig å lese at du trives på Østlandet. Det er Elverum, sant? Har vært der en del ganger...koselig der da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. september 2005 #1445 Del Skrevet 9. september 2005 Heisann! Bare innom for å ønske deg ei riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. september 2005 #1446 Del Skrevet 9. september 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. september 2005 #1447 Del Skrevet 10. september 2005 Hei huldervennen Jammen lenge siden jeg har vært her inne nå! Fint å lese at dere har det bra! Når man holder på med hest blir du sikkert kjent med noen, man trenger jo litt venner rundt seg ja. Men så skjønn som du høres ut så tenker jeg du snart har flere. Det må være utrolig kjekt å være sammen med så flotte dyr! Her går livet sin vante gang med natterangling og masse masse kos. Charminamannen er på guttetur i helga så det er nok å gjøre for mor ja Men om litt skal vi ut på Lagunen og kose oss litt! Henrik trenger nye støvler, og kjenner jeg meg selv rett blir det vel handlet litt annet også Noe må man jo unne seg Gleder meg til å følge deg i dagboka di igjen. Ha en kjempefin helg vennen min! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2005 #1448 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg vil også på Lagunen!!! Savner gode gamle Bergen!! Håper du kan ta meg med i tankene neste gang, Charmina! Takk for koselig hilsen Takk for alle koselige hilsener Charmina, Mrs. Poter, Skytte, Ionaa, Trulselinemor, Mayamor, Madden, Skytte igjen og Mrs. Potter igjen. Ble veldig glad for så mange hilsener! Nå har vi omsider fått internet i hus. I dag er det en måned siden vi bærte inn i flyttebilen, og i morgen en måned siden vi reiste fra Bergen til Elverum. En måned siden jeg har sett leiligheten vår. En måned siden jeg har sett venninnene mine. En måned siden jeg har sett mamma'n og pappa'n min! Og du verden hvor mye som har skjedd på en måned! For ikke å snakke om to måneder! For to måneder siden satt jeg trygt hjemme i Bergen og ante ingenting om at vi skulle være her nå! Og på den tiden har Huldermannen fått studieplass, jeg fått permisjon fra jobben, leid ut leiligheten, funnet sted å bo her, flyttet hit, vært på jobbintervjuer, fått jobb, begynnt i ny stall, og ikke minst sendt byttet sykehus og søknad til Porsgrunn. Puh! Har sikkert gjort enda mer! Den første tiden her var beintøff. Må innrømme at jeg kjempet med tårene når jeg snakket med noen i telefonen hjemme... Sambo ble fort kjent med folk på skolen, mens jeg kjente INGEN. Blitt kjent med naboene/husvertene da, og det er jo koselig. Og blitt kjent med et par av de som sambo går i klasse med (hankjønnene søker sammen på kvinnedominerte studier, så det er de jeg blir kjent med da). Og etter hvert har det blitt et par kjente fjes i stallen. .) Og på jobben er det kjente fjes etter hvert, så jeg kan faktisk treffe på folk når jeg handler og ha noen å si hei til. Det hjelper det! Selv om det enn så lenge er litt ensomt (men mye bedre enn i starten) her, så er det tross litt deilig å kjenne at jeg fungerer et annet sted enn hjemme også! Det er en trivelig liten by, med koselige folk, og med masse skog og elger rundt. Vi bor på landet, men her er det jo "landet" rett utenfor byen Men byen e Bergen - ingen tivil om det! Siden sist har vi feiret 8års dag med biff(meg) og roser (han) og jeg fikk en gullring Jeg kjøpte noe ikke presang til ham, for vi har så dårlig råd, så jeg spanderte biff på oss i stedet. Men han slo på stortrommen og hadde kjøpt ring. Da ble jeg veldig overasket, for sånne gaver er det sjelden jeg får! Jeg har hatt mensen også siden sist, og er inni prøveperiode 32. Nå er jeg lei, og tenker ikke prøving i det hele tatt. Sambo tok opp hin dagen om vi skulle kjøpt EL-tester igjen eller investert i en Persona, men vi ble enige om i åikke gjøre det. Orker ikke emr stress. Registrerer bare syklusene mine jeg, og nyter den fysiske kjærligheten - gidder ikke tenke prøving. Orker ikke mer.. VI venter helelr i spenning på ICSI og ser fram til en dag å bli gravide. Har masse jeg kunne skrevet om, men nå må jeg avslutte. Kamp om internet her! Kanskje jeg får sjansen igjen litt senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2005 #1449 Del Skrevet 12. september 2005 Huff så mange trykkleif! Sånn går det når man skynder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. september 2005 #1450 Del Skrevet 12. september 2005 Heisann!! Koselig å høre at det går bra med dere! Er ikke bare bare å være helt ny et sted nei..Så er det liksom lettere å bli kjent med folk når man går skole. Men det ordner seg sakte men sikkert! Tror mange ganger så har man godt av litt miljøforandring! Har vel flyttet 14 ganger i mitt 25årige liv....... Men har ikke hatt vondt av det i alle fall! Men har hatt mye hjemlengsel ja, når jeg har bodd veldig langt hjemmefra! Grattis med 8årsdag da! Hørtes veldig romantisk ut! Krysser fingrene for at dere blir gravide snart ja! Syns du tar dette så fint jeg! Syns det er hardt å takle når mensen kommer....Flinke du! Ha ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 12. september 2005 #1451 Del Skrevet 12. september 2005 Stoooor klem til deg også Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 13. september 2005 #1452 Del Skrevet 13. september 2005 Hyggelig å høre fra deg igjen! Så flott at du har fått deg jobb, det letter sikkert overgangen til et helt nytt sted. Skjønner godt at starten var tøff. Gratulerer med overstått åtteårsdag! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. september 2005 #1453 Del Skrevet 13. september 2005 Dette er meg i dag: Det er hardt å begynne på jobb kl 7! Holder egentlig på å strikke sokker, men måtte nette litt! Strikker sokker til julegaver, og så holder jeg på med en genser til min nevø som blir ett år straks. Har nettop lært å strikke vrangt, så jeg er veldig stolt av meg selv! Har lyst å strikke genser til både meg selv og sambo, men jeg tenkte jeg skulle begynne med å strikke til den minste jeg kjenner, sånn at jeg har et håp om å bli ferdig! Sokkene blir for å spe på julegavebudsjettet. Vi er nemlig blitt fattiglus for en perode, men det er jo en invistering i framtiden at sambo får studere og ta utdanning, og vi skal nok klare oss som fattiglus en stund! Ikke så mye spennende å berette i dag, nå skal jeg kose meg med en skikkelig sagbokrunde og hilse på gamle kjente, og titte i noen nystartete dagbøekr som jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. september 2005 #1454 Del Skrevet 13. september 2005 Du kan gjerne le altså...siden du er min egen personlige numerolog eller hva det heter så burde jeg jo ha skjønt at du fant en kobling på datotrøbbelet mitt!! :grine2: Du er skjønn du huldra mi! Herlig å se at du begynner å føle deg mer hjemme nå...det tar jo litt tid å bo seg til! Ikke noe rart det! Fattiglus ja...jeg burde ha skjønt at det snart nærmer seg jul..og ikke investert så innmari den siste tiden...sånn kan det gå! Da er vi iallefall to fattigluser da Huldra!! Ha en kjempefin uke vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. september 2005 #1455 Del Skrevet 13. september 2005 Endelig nett tilgang for hulderjenta vår Flink du er som strikker julegaver da!!!! Jeg strikket genser til mannen som han skulle få til jul for 3 år siden... eller dvs. den er enda ikke ferdig Hater å montere jeg.. Har nesten strikket ferdig bukse og genser til lillegutt også, men så gjenstår det litt småtteri da og strikketøyet har ligget i posen sin i noen måneder uten oppmerksomhet nå Kanskje du nå har inspirert meg nok til at jeg kan ta noen runder strikking i morgen Hadde jo vært greit å få brukt settet til lillegutt, og ikke måtte satse på å få det ferdig til evnt. søsken Stooooor klem til deg vennnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. september 2005 #1456 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg skal si deg en ting: Det kjekkeste jeg får i gaver er hjemmelagede ting. Så mye omsorg ligger i de presangene! Det er en stund dere har lite penger, men som du sier: dere er forberedt på det. Slik er det for de fleste på et eller annet stadium. Tenker på deg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. september 2005 #1457 Del Skrevet 15. september 2005 Ja jeg er Numerologen her jeg, Madden! Uten at jeg helt vet hva numerologi egentlig går ut på! Men sammenheng i rare tall og å trekke pasende slutninger utav det, det er jeg god på! Hvordan gikk det, Bizzy? Fikk du strikket? Jeg har strikket en sokk til siden sist, og holder på med en til. Så nå har jeg snart et julegavepar klart! Tenker på deg veldig ofte for tiden! ER så spent på om noe skjer snart! Jeg liker også hjemmelagde julegaver, Mayamor! Synes det er kjekt å få, og kjekt å gi. En julegave trenger ikke koste så mye, de fleste har nok av ting fra før. Så hvorfor ikke få et hjemmestrikket sjerf eller et par raggsokker, noe man bruker? Takk for klem og gode tanker, sender dem rett i retur til deg! Ikke fordi jeg ikke vil ha dem, men fordi jeg gjerne vil gi deg det samme! I dag skulle jeg shoppe på look fantastic for første gang, men fant ikke mastercardet mitt!! Krise! Har ikke fjerneste ide om hvor det er. Vet jeg tok det med i vesken da vi flyttet, men hvor det er nå - ikke et clue.. Pleier å ha det på en fast plass, men nå har jeg ikek den faste plassen lenger. Så har ringt og sperret det og får tilsendt nytt. Så da må jeg vente litt før jeg bestiller varene mine. Skulle ha meg et nytt Chanel-pudder, og det var billigere enn i butikken hjemme. Og i samme slengen ville jeg teste ut Dermalogica sine fuktighetskremer, som alle skryter sånn av. Er litt sånn luksus-slave jeg da.. Men det er det eneste jeg kjøper som er dyre ting, pudder og fuktighetskremer. Ellers kjøper jeg rimelige ting. Av både annen sminke, og klær og andre ting. Jaja, nok om det! I dag har Huldermannen ringt til India!! Han så på 60 minutes i går om privatsykehus i India og Thailand som utfører diverse operasjoner (som jo sykehus har en tendens til å gjøre ) Mye billigere enn i både Europa og USA. Hans ide var å reise til Thailand eller India for å ta nye forsøk dersom det ikke lykkes med de tre forsøkene i Norge, og kombinere det med en lang ferie. Så han ringte til India, han og fikk vite at prisen på ICSI var 45.000 rupi, dvs ca 6000 kroner. Og så ringte han til norske privatklinikker for å høre priser der. Han styrer på! Jeg tror at det vil klaffe på de "offentlige" forsøkene, men han ville nå undersøke for å være i forkant hvis det ikke klaffer og vi må kjøpe flere forsøk selv. Han venter på mail fra sykehuset i Thailand også, angående priser der. Jeg ler nå bare litt av det hele, men jeg er jo i utgangspunktet enig med ham. Er jo greit å ha ulike alternativ? Og man velger jo det rimeligste( men også det med best sjanser. Greit å få se resultater og statistikker..) Lat dag i dag. Ordnet masse ting og papirer. Sendt kontrakt til ny leietaker hjemme. Vi fikk jo oppsigelse fra leietakerne under en uke etter innflytting. Men alt er ordnet og nå har vi nye! Dårlig humør og stemning i heimen for tiden. Vi er like vekslende i humøret her begge to. Krangler og kjefter for så å snakke helt normalt og smile og le tre minutter etter. Og så kan alt snu igjen. Helt tullete! Man kan gjerne le, men det er egentlig ikke noe gøy! Men det ordner seg. Jeg vet hva som trengs for å ordne på stemningen, men det er ike lett å overbevise ham om det. Nysgjerrig? Det får dere bare fortsette å være! Ha en fin ettermiddag, Supergirls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. september 2005 #1458 Del Skrevet 15. september 2005 Heisann! Fikk ikke strikket, men har kjøpt det jeg manglet av garn, så det er jo en begynnelse Strikke i morgen kanskje.. Vi er veldig spente vi også, men etter masse øvelse forrige uke har denne uken vært nesten helt uten vondter.. Håper det er stille før stormen, men nå er jeg veldig klar for alt her Så søtt at mannen din sjekker og ordner så masse!!! Men jeg har nå bestemt at dere ikke skal være nødt til å bruke private forsøk Siden det er jeg som bestemmer liksom.. Veldig veldig nysgjerrig av meg så det kommer jeg nå til å være en stund :klø: Kjipt med leietaker krøll, håper dere har fått gode og langvarige leietakere denne gangen!!!! Stooor oversendes sammen med ønsker om en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 16. september 2005 #1459 Del Skrevet 16. september 2005 Hyggelig at mannen din undersøker alle muligheter, men jeg krysser fingrene for at dere får det til her hjemme! Da spesialisten mannen min var hos orienterte oss om hva som var mulighetene dersom behandlingen av mannen ikke virket, og det var ISCI, sa han at Porsgrunn var sykehuset med de beste resultatene (og at Ullevål som dere valgte bort hadde de dårligste), så det lover godt! Håper det fortsetter å gå bra på det nye stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. september 2005 #1460 Del Skrevet 16. september 2005 Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå