tyttebæret Skrevet 6. juli 2005 #1361 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg synes det er veldig bra at dere har fått berev fra fertilitetsklinikken! Endelig har dere fått en time dere burde ha fått for 6 mnd siden!!! I forhold til flytting og sånn så orner det seg nok!! Det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. juli 2005 #1362 Del Skrevet 6. juli 2005 Så kjempefint at dere endelig har fått innkalling til time!!!! Krysser også fingrene for at dere forblir i bergen :D Helt egoistisk faktisk Kjempe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. juli 2005 #1363 Del Skrevet 6. juli 2005 Store klemmer til Madden, Tyttis og Bizzy! Jaaa, gode nyheter, ikke sant? Men Samordna Opptak kommer til å bestemme framtiden vår, og vi venter utålmodig på brev fra dem... I alle fall jeg.. Jeg hater å ikke vite ting... Idag har jeg vært på shopping med en venninne og snopt en del dill og dall på Body Shop, en topp fra Benetton, og noe undertøy. :D Gøy å shoppe! Har fremdeles ferie, og det er deilig! Skulle bare vært sommervær... Ble skikkelig solbrent i helgen der nede i varmen, og nå har jeg begynt å klø noe helt sinnsykt. Fy meg, aldri slurve sånn med solkremen mer... :fy: Baksiden av kroppen, hvorfor beskytte den.. Er forresten litt spent i forhold til IKM denne gangen. Vi hadde det nemlig veldig godt sammen på ferie.... Vi hadde sex hver eneste dag, noen dager flere ganger.... Så mye sex har vi ikke hatt på så kort tid siden vi var nyforelsket.. Og midt oppi ferien var det sånn noenlunde EL-tid, så jeg er faktisk litt spent denne gangen.. Uten at jeg tror noe, men.. Alikevel... Er jo lov å håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. juli 2005 #1364 Del Skrevet 7. juli 2005 Måtte bare innom for å gi deg en sommer- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 7. juli 2005 #1365 Del Skrevet 7. juli 2005 Takk for hilsen! Blir spennende å se om ferien ar båret frukter....Og hvis ikke er det jo andre spennende ting på gang ser jeg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 7. juli 2005 #1366 Del Skrevet 7. juli 2005 Velkommen hjem fra ferie og flott å høre at dere har fått brev til forundersøkelse! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. juli 2005 #1367 Del Skrevet 7. juli 2005 Takk for hilsener! Innom for siste gang på "gamle" KG - nå blir det spennende å se hvordan det blir her etter omleggingen! Snakkes i "nytt" forum, Supergirls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. juli 2005 #1368 Del Skrevet 12. juli 2005 Heisann!!!!! Bare innom for å gi en liten klem i nytt forum, men vips så var det ingen klemmesmiley Men en stor klem sendes din vei uansett!!!!! *klemmme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. juli 2005 #1369 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er så utrolig frustrerende å se at nå har alt som var med ekstra liten skrift blitt blåst opp skikkelig... <_< Det vi skulle hviske om blir nå brølt ut liksom!! <_< Ha en kjempeflott sommer huldra mi! Stoooooooooooooooor sommmerklem fra Madden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. juli 2005 #1370 Del Skrevet 12. juli 2005 Jøye meg! For en forandring!!! Takk for hilsen, Bizzy og Madden! *klemmer til dere* Ingen klemmesmiley nei!!!!! Hvor er alle de gøye smileyene...? Buhu!! Og ikke kan jeg se avataren min heller <_< Får finne meg en ny... Men artig da, med ny vri! Fått medlemsnumemr og greier! Wow! Og hviskingen var ikke så diskre lenger nei! Nyter mine siste feriedager, har vært på httetur i helgen med båttur i fantastisk strålende somemrvær - perfekte sommerdager! Og så venter jeg på mensen. Kjenner at den er på vei, så vår hete feire ble bare en het ferie :wub: men ingen frø made in Portugal... Men vi skal få frø made in KK vi, og det blir spennende det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. juli 2005 #1371 Del Skrevet 12. juli 2005 Heia! Lenge siden jeg har vært innom nå! Mye spennende på gang! Håper det ikke er tanta du kjenner..... Savner også alle de morsomme smileysene.... Håper de dukker opp etterhvert! Krysser fingrene for babyfrø..........!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 12. juli 2005 #1372 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei! Kjedelig at den hete ferien deres ikke fikk "varige men" da. Godt å ha en dato å forholde seg til, håper det går fort fra da og til ICSI starten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 12. juli 2005 #1373 Del Skrevet 12. juli 2005 Ha en fortsatt god sommer *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 13. juli 2005 #1374 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei Huldra. er innom for å sjekke hvordan det går med dere. Så flott at dere har fått tid i august. Det blir veldig spennende! Ønsker deg en super sommer, pass på å restituere godt før en strabasiøs høst! Klemmer fra edea. *klemmesmiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. juli 2005 #1375 Del Skrevet 14. juli 2005 Ville bare innom for å ønske deg en flott sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. juli 2005 #1376 Del Skrevet 14. juli 2005 Takk for koselige sommerhilsener og lykke-til-hilsener, Skytte, Melli, Zianta, Edea og Wit! Nå var smileyene tilbake! Og de gamle-nye var vekk, i hvertfall noen av dem, så det er "huller" i tekstene enda, men nå blir det vel ikke de helt store forandringene lenger..? Venter på dumme mensen. Kjenner at den er på vei, men har ikke komemt noe enda. Men får vel bare vente. Har akkurat oppdaget at jeg må begynne på jobb igjen allerede på søndag og ikke mandag som jeg trodde... Sløve meg burde visst om det fra før, men jeg har jo ikke vært på jobb på det jeg kan huske, så jeg har ikke fått med meg sånne detaljer.. Ble veldig sint da jeg oppdaget det, og ringte forbundet mitt, men det viste seg at loven ble fulgt og at det stemte, og at jeg altså må på jobb på søndag. Så da er det bare to dager til igjen av ferien Jeg begynner mest sannsynlig i halv sykmelding, skal be legen om det i morgen. Er enda ikke klar for full jobb, har lang vei igjen å gå for å bygge meg opp. Men har lyst å prøve meg litt i jobb igjen. Venter utålmodig på Brevet Som Avgjør Framtiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. juli 2005 #1377 Del Skrevet 14. juli 2005 ... Men vi skal få frø made in KK vi, og det blir spennende det! :D ← Det skal dere det ja!!! Blir rørt av tanken jeg.. Nå er det bare saksbehandling og ventetid som er igjen før dere plutselig er i gang med spireproduksjon Håper du får den sykmeldingen du trenger, og husk ikke noe vits i å leke superwoman og karre seg tilbake på jobb før du er klar!!! Du er nemlig superwoman helt uten å ofre alt for jobben!!!! Venter også spent på at dere skal få brevene som forandrer fremtiden!!! Heier på studieplass i bergen og kjapp time på KK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. juli 2005 #1378 Del Skrevet 14. juli 2005 Så koselig at du har vært innom dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. juli 2005 #1379 Del Skrevet 14. juli 2005 Takk for besøk, Bizzy! Kjekt med gode nyheter om lille Sprett! Heier på studieplass i Bergen jeg og... Men må vi så må vi... Og første time har vi om bare 6 1/2 uke og så skal det eetr planen ta ca 3 mnd før vi starter med forsøk! :grine2: Tenker ikke så mye på det, tilfelle vi må flytte.. Vet ikke om i får sjans til å benytte oss av timen da eller om vi må bytte sykehus. Det er vel det enkleste å bytte, men da tar det lenger tid... What to do, what to do... Skal ikke leke superwoman, men har lyst å prøve meg i jobb igjen, sånn delvis. Men har begynt å fundere på enda større sykmeldingsprosent.. Skal snakke med legen i morgen, har time da. Og der var Pia også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. juli 2005 #1380 Del Skrevet 14. juli 2005 Vi har gjesterom dersom dere trenger overnatting i Bergen i forbindelse med forsøk om dere bor på østlandet altså Men det er det sikkert flere som kan tilby, men bare si i fra om det trengs altså! Da kan jeg jo heie på septemberbarn for dere også da Sikker på at de er best altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå