Ionaa Skrevet 23. mai 2005 #1301 Del Skrevet 23. mai 2005 Kjøpt meg et nytt pudder i dag - strålende fornøyd, for jeg fikk så fin hud! Hva slags pudder har du kjøpt ? (Er ille nysgjerrig seh`). Gratulerer med dagen til hulderjente-mannen. Litt inspirasjon fra den nye boka deres blir nok en flott bursdagsgave det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 26. mai 2005 #1302 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg føler med deg, Huldra! Vet du noe om NÅR dere skal inn til forsamtale og sånn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 27. mai 2005 #1303 Del Skrevet 27. mai 2005 Innom med en god klem og ønske om ei super helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 27. mai 2005 #1304 Del Skrevet 27. mai 2005 Ikke så ofte jeg legger igjen spor etter meg for tiden, men jeg følger med deg! Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. mai 2005 #1305 Del Skrevet 27. mai 2005 Innom med en stooor og ønsker om en superduper helg for deg og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. mai 2005 #1306 Del Skrevet 27. mai 2005 Har sendt deg pm. Tenker oftere på deg enn spor her tilsier. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 28. mai 2005 #1307 Del Skrevet 28. mai 2005 Håper du har en koselig kveld. Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. mai 2005 #1308 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei! Har vært på hyttetur denne helgen, deilig med stueforandring. Tidlig hjemme i dag, det var også godt. Borte bra, men hjemme best! Ionaa: Takk for hilsener! Pudderet er et Chanel-pudder, det heter poudre universelle compacte Det er ikke så dekkende, men det jevner ut huden, og legger seg ikke kakete og huden ser ikke tørr ut, og viktigst av alt: det fremhever ikke alle de små hårene i ansiktet, sånn som alle andre pudder gjør. Små detaljer, men detaljene teller! Jeg er i hvertfall fornøyd, men det er dyrt... Mayamor: Takk for PM! Har sendt både PM og SMS! :dagensrose: Bizzy: Takk for klem! Har hatt en fin helg, hver for oss Han har jobbet, og jeg har vært på hyttetur! Har sendt deg også både PM og SMS! Murmeldyret: Takk for at du var innom! Tenker mye på deg! Kjekt å høre at du følger med meg! Lisemor: Tusen takk!! :klem2: Tyttebæret: Takk for spor! :klem. Nei, vi har ikke fått noe time enda, den kommer når den kommer. Nå kan de ikke glemme oss flere ganger! :-? Ekstremt langvarig mens denne gangen - eller ikke ekte mens lenger nå, men brun utflod. Arg - kan det ikke bare gi seg nå... Ellers ser jeg nå fram til en lang, varm DUSJ etter hytteturen. Og ikke minst HÅRVASK - det skal bli skjønt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 29. mai 2005 #1309 Del Skrevet 29. mai 2005 Så deilig med litt avkobling på hytta da! ...titter innom med en natta- :klem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 30. mai 2005 #1310 Del Skrevet 30. mai 2005 Hyttetur er alltid deilig!Setter litt spor i sjelen, liksom! Jeg ønsker deg ei riktig god uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. mai 2005 #1311 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei vennen. Det pudderet er det nok flere som kommer til å kjøpe nå ja Noe må vi jo ha i fjeset når solen uteblir! Skjønner ikke hvor den sommeren er tatt veien jeg :klø: det må iallefall være en helt annen retning en her! NÅ VIL JEG HA SOL OG VARME Ellers skjønner jeg godt at det er litt sårt med alle prøverne det klaffer for , men snart er det deres tur også vennen. Og det blir jo en spennende tid. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. mai 2005 #1312 Del Skrevet 31. mai 2005 :klem2: Tusen takk for i dag :klem2: Håper jeg ikke skravla helt høl i hue på deg... blir litt preget av å være mye alene i laaaange dager :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. mai 2005 #1313 Del Skrevet 31. mai 2005 Tusen takk for bursdagshilsen huldervennen!!! Nå fikk jeg også lyst til å kjøpe pudder.... :oops: .... Jeg som hadde bestemt meg for å slutte med store sminkeinnkjøp.. Ha en flott tirsdag Huldra mi! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. juni 2005 #1314 Del Skrevet 1. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2005 #1315 Del Skrevet 1. juni 2005 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2005 #1316 Del Skrevet 2. juni 2005 Innom og myser bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. juni 2005 #1317 Del Skrevet 3. juni 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. juni 2005 #1318 Del Skrevet 4. juni 2005 Lørdag! Lørdag er bra! Har lite planer i dag: Kjøre min kjære på jobb og hente han igjen. Og innimellom der tenkte jeg meg en liten runde i byn. Nå har jeg hatt meg en runde her i dagbøkene. Snart skal jeg ha meg en runde i kjøleskapet og finne meg noe mat! Mange runder i dag! Takk for hilsener, Supergirls! God helg! Lite nytt fra min kant, som dere skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 4. juni 2005 #1319 Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for hilsen i boka mi! Jeg har vært fryktlig dårlig på oppdateringer i andres dagbøker... :oops: Håper at ting går deres vei nå! Jeg krysser fingrene for at det er vår tur nå,og deres om kort tid! Det hadde vært mega! Stoor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2005 #1320 Del Skrevet 4. juni 2005 Håper du fant noe godt i kjøleskapet på runden din da God lørdagskveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå