Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom og leser som jeg pleier! Også leser jeg at du ikke har det så bra også kjenner jeg at jeg blir lei meg jeg også!Får lyst til å krype inn i skjermen din og gi deg en skikkelig klem :klem:(har vært inni Madden sin skjerm også så jeg begynner å bli veldig god på dette feltet altså)

Tror det er veldig lurt å fortsette sykemelding ja - man trenger å ta litt vare på seg selv også!!!

Tenker på deg vennen :dagensrose: :kose:

Kjempeklem fra Charmina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å lese at du ikke har det så bra for tiden (men jeg skjønner deg godt).

Fint å lese at mannen er flink til å passe på deg!

Håper dere får en dato å forholde dere til snart, det er virkelig på tide!

:klem: , Cielo.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Venter på mens...

IKM snart. I dag? I morgen? Fåglane veit!

Har i hvertfall mensmurringer. Men ingen mens helt enda. Tipper mensen er på plass i morgen...

Hater å vente på mens...

Skrevet

Jeg vil også stikke innom med en stor klem til deg. Jeg vet det er fryktelig tungt å ikke ha det bra så jeg syns det er fornuftig å fortsette med sykemelding. For som du selv sa, i din jobb er det spesielt viktig å ha overskudd. Det er veldig deilig vær i Bergen for tiden, håper du får nytt det...frisk luft og sol kan gjøre underverker i sjelen.......syns jeg da

:sjenert:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Takk for masse gode klemmer og trøstende ord! :klem:

Blir kjekt på treff i dag! Tror jeg skal spandere på meg Oreo-kake! :sikle: Ja, skal definitivt det! :Nikke:

Venter på mens... Blir helt sprø av det.. Har fri i dag, og suller i heimen, og føler hele tiden at nå, nei kjenner jeg noe. Løper ut på do.. Men neida.. Av og på med murring. Ingen tante enda.

Og så kommer de idiotiske tankene.. Tenk hvis....! Så akkurat at Melina hadde testet positivt (gratulerer!!!), og hun hadde samme IKM som meg. Tenk om jeg ikke får noe mens denne gangen, tenk om....? Kaster fra meg håpe-tankene etter hvert som de kommer dettende inn i hodet mitt.. Vil egentlig bare ha mensen, så jeg kan slippe å plage meg selv med urealistiske håp. Hadde jeg gått maaange dager over tiden, så hadde jeg hatt lov å begynne å lure, men i timene før mensen duker opp er det ikke lov å lure! :fy:

*Rister av meg plagsomme tanker*

Setter meg ut i solen litt jeg! :briller:

Skrevet

Takk for gratulasjon i dagboken min :klem:

Jeg håper virkelig at det klaffer for dere snart, vet akkurat hvordan du har det når en går sånn og venter på mensen, og har disse mensmurringene. Men, plutselig en dag så kommer`n ikke, og da får en seg en overraskelse på graviditetstest.... Det gjorde vi hvertfall, når en regner med blendahvit og så er den plutselig ikke det lenger.... :-)

Det blir deres tur snart og, kanskje denne mnd?? Krysser alt jeg har for dere :Nikke:

Ha en fin uke!

:klem: Bamseline

Skrevet

Hei vennen :klem:

Kom meg desverre ikke på treff i dag - skar seg litt med en forsinket fotballkamp hos gutten min! Men håper du blir med på treff i mai som Mayamoren snakket om! Har jo så lyst til å treffe dere vet du :Nikke:

Tenker dere hadde det kjekt!

Natti natti!

Klems fra Charmina

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Dag 2, PP 27.....................................

:(

Skrevet

Føler at en klem er det mest fornuftige jeg kan gi :klem::klem:

Skrevet
:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:
Skrevet

Skjønner hvordan du har det... :klem:

Skrevet

skjønner deg godt, jeg! :trøste: Tenk på at søknad til IVF/ICSI er sendt og nå forhåpentligvis registrert...Snart blir det vår tur, Huldra

:klem:

Gjest Madden
Skrevet

Innom verdens beste Hulderjente med en goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood

:klem: !!!

Tenker masse på deg!!

:klem2: fra Madden

Skrevet

Innom med en klem og gode tanker og et "takk for sist".

Veldig koselig å treffe deg igjen.

Klem ny...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...