Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Tusen takk for i går!!! Kjempekoselig :klem2:

Godt at du er flink til å senke forventningene til deg selv!! Viktig å gi seg selv tid til å komme ovenpå igjen!! Så får du ta hensyn til deg selv og heller utvide sykmeldingen dersom det er det som trengs :klem:

Håper dere har brevet i posten innen et par dager nå, og virkelig kan begynne å se enden på ventetiden :tommelsmil:

Håper du får en finfin dag!!!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Endelig er dere i køen. Bank i bordet! :hoppe:

Da har jeg sett på de aktuelle datoene det passet for deg med treff.

Tar meg den frihet å foreslå følgende:

Treff tirsdag 26 april kl.18.00. på det vanlige stedet.

Undetegnede reserverer bord og sender pm til alle inviterte.

Håper det passer for deg å komme.:klem:

Klem fra Mayamor

Dette fordi da er det dagen etter Bizzy har vært på ultralyd.

Da får vi kanskje vite kjønn og navn...?

Og visst dere ikke er i køen enda:

Drar vi opp på KK etter treffet alle sammen og sier fra! :ler:

Masse klemmer fra Maymor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Flotte greier, Mayamor! Tirsdag 26.april på TGIF er notert i a-planen! Gleder meg! :hoppe:

Får satse på at det er kommet et brev til oss innen den tid, så det ikke vrimler av gale damer og småbarn på KK om kvelden da! :ler2: Nå er det jo for så vidt ikke helt uivanlig med små barn og gale damer på KK da... :sjenert: Så det spørs hvor stor effekten hadde blitt! :wink:

Nå er det helg! God helg til de som måtte være innom! Kommer nok innom igjen i løpet av helgen, skulle egentlig skrive mer akkurat nå, men fikk plutselig dårlig tid... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at det er kommet et brev til oss innen den tid, så det ikke vrimler av gale damer og småbarn på KK om kvelden da! :ler2: Nå er det jo for så vidt ikke helt uivanlig med små barn og gale damer på KK da... :sjenert: Så det spørs hvor stor effekten hadde blitt! :wink:

:ler::ler: Det er nå faktisk veldig sant.

Jeg håper virkelig dere får det brevet fortere enn svint....makan til rot :roll: Men nå satser vi på at dere står i køen og at alt ordner seg fortest mulig. Syns det er flott å lese at du skal ta mer hensyn til deg selv og ikke strekke deg så langt hele tiden.

Ta vare på deg selv og kose deg masse i helgen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Fikk plutselig noen morsomme bilder på netthinnen... :Hehe:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:ler2: :ler2:

Demonstrasjonstoget er herved utsatt! :wink: Håper på å kunne avlyse det før treffet! :hoppe:

Vooondt i nakken, er så stiv og øm! Var på by'n på fredag, kan ha noe med det å gjøre... :perebrus::danse: Var ute med en gjeng fra jobben på såkaldt lønningspils. I flertall... :roll: Ble en særdeles fuktig kveld og kom hjem når bakerne begynner på jobb.... Kansjke til og med etter de begynner på jobb... Så jeg vet ikke hvor snill jeg har vært med meg selv med tanke på den kvelden! :tunge1: Fester utrolig sjelden, sist gang var julebordet... Drakk vel littegrann på nyttårsaften også. Men elelrs har jeg sjelden behov for å drikke meg sanseløst beruset, heldigvis. Men jo sjeldenre man drikker, desto større blir effekten de gangene man drikker mer enn to glass vin.... :roll:

Gårsdagen gikk i hvertfall med til å bli frisk...

Dagen i dag er enda bare begynt, men vil bli en bra dag.

Legg til solskinn og vår og stall, så har helgen totalt sett vært bra! :danse:

Begynner å kjenne meg litt premenstruell nå... :tunge1:

Nå skal jeg steike vafler som jeg skal ha med i stallen :sikle: (Har gjenoppdaget VAFFELEN! Takk igejn for oppskriften, Bizzy! :klem: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde Haukeland vært et menneske skulle det jammen ha fått seg et kraftig spark i ræven for å si det mildt (på bergensk av en trønder :o :ler: )

Jeg blir helt frustrert på deres vegne jeg vennen!

Men nå må dere da ha kommet i køen!!!!

Håper du har kost deg i solen i dag - så faktisk noen som badet :o da vi var på Askøy i dag! Det hadde ikke vært meg nei!

Kjempeklem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor :klem:

Så bra at dere har kommet på venteliste :Nikke: Håper dere får bekreftelsen i posten snart.

Kjenner meg mye igjen i hvordan du har det når andre planlegger å bli gravide og omtrent sier at da skal vi ha nr 1 og da skal vi ha nr 2. Har det på akkurat samme måten, jeg må bare gå for at tårene ikke skal ta overhånd.... Men, det skal vi vår tur også!! :Nikke:

Håper du får en fin uke

:klem: Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men elelrs har jeg sjelden behov for å drikke meg sanseløst beruset, heldigvis. Men jo sjeldenre man drikker, desto større blir effekten de gangene man drikker mer enn to glass vin.... :roll:

Det blir i det minste myye billigere på den måten...trenger mye mindre :ler: (Første gang jeg drakk vin etter svangerskapet blei jeg jo helt kokt i kinnene og ør i hodet etter et glass.....) :oops:

Håper du får en fortsatt fin uke og lykke til med treigingene på KK...det går i det minste den rette veien nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Alltid koselig med nye hilsener når jeg er innom her! Takk for klemmer og gode ord, jenter! :klem:

Ionaa: Veldig mye billigere å drikke sjelden ja! Går rett i fletta med en gang! :ler2: Håper vi står i kø nå, ingen bekreftelse enda.. :sjenert: Fy søren, at det går an å være så utålmodig!! Må le litt av meg selv (og mannen), men er det rart at vi er utålmodige..?

Bamseline: Ja, noen ganger må man bare gå ut for ikke å begynne å grine.. Godt å høre det ikke bare er jeg. Ikke at det er bra at du har det sånn også, men du skjønner hva jeg mener! Godt å vite at det er normalt å reagere sånn! Det skal ordne seg for både dere og oss, og for andre som sliter! :Nikke: Gi aldri opp håpet!

Charmina: Ja, hadde jeg møtt Haukeland på gaten skulle han fått salig kjeft og en skikkelig lusing!! :frustrert: Har folk begynt å bade allerede!!??! Det må være sinnsykt kaldt! Men solen er varm og deilig for tiden. Har til og med innviet sandalene for sesongen! :Hehe: Gikk bare til butikken en kjapp tur, men likevel!

Deilig med vår! Blader på trærene, solskinn og varme, fuglesang, blomster! Humøret får et lite løft utav det! Men fortsatt er jeg ikke helt på topp, for å si det sånn. Begynner å komme meg, kjenner at hverdagen begynner å bli overkommelig igjen. Er fortsatt halvt sykmeldt, en stund til. Er ikke klar for fullt helt enda.. Har steget litt i humør og krefter, men fortsatt langt igjen å gå...

Drømte i natt at Huldermannen og jeg fikk firlinger! Hvor de kom fra, visste vi ikke, plutselig var de bare der og vi var foreldre. De var to år gamle og det var en jente i normal størrelse, og tre gutter i miniutgave! Vi var totalt uforberedt, hadde ikke klær til dem eller noenting!:ler2: Merkelig drøm! :ler2: Senere på natten hadde jeg en drøm til, at jeg var på jobb, og at jeg var gravid og hadde begynt å få litt mage. De på jobben kommenterte magen og gratulerte, og jeg var så lykkelig.. Fin drøm... *sukk*

Måtte telle dager i dag, for jeg har så lite PMS-symptomer, og lurte på hvor langt i syklusen jeg har kommet. Er på dag 23 i dag. Har registrert mine vanlige ti-dager-før-mens-murringer for et par dager siden, men har ingen andre PMS-symptom. Ingen mer murring, ingen oppblåste og ømme pupper, ingen ekstreme humørsvigninger. Men det er ikke noe unormalt det heller, jeg er ekstremt variabel i PMS-symptomene mine, selv om det mest normale jo er de nevnte tingene over. Så ingen må falle for fristelsen og lede meg ut på ville tanker! :wink:

Nå skal jeg rundt og oppdatere meg litt. Ha en fin kveld! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var litt av en drøm! Kanskje du er sanndrømt og dere får 4 stk med engang :o Det hadde vært noe det!

Ha en kjempefin natt vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for kryssing inne hos meg. :klem:

Tok to nye tester i morges.

Begge negative.

Firlinger... Kanskje det kanskje... Men da i lik størrelse...:Hehe:

*løper opp og tar fatt på dagen*

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Nå må dere gi dere! :ler: Firlinger, naturlig, oss...? I don't think so! :riste:

Så dumt med negative tester, Mayamor... Da er det bare til å forberede seg på at det blir mens snart. :trøste:

Hadde en skikkelig nedtur i går... :( Men snakket mye med min kjære, og han hjalp meg å se at det er lys i enden av tunellen. Fy søren for en god kjæreste jeg har :hjerter: Han vet å passe på meg! :trøste: :kysse:

Overskyet ute? Nei, dette likte jeg ikke. :riste: Skal til byn i dag og (vindus)shoppe litt, utrolig lenge siden sist jeg var i byn og handlet. Skal bli kjekt med en liten runde. I dag orker jeg ikke sitte her hjemme og se på alt som burde vært gjort, så jeg rømmer heller til byn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en DIGER klem til deg :)

Tenker på deg selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen spor.. Er rett og slett litt lei nettet om dagen..

Godt å høre at kjæresten din tar godt vare på deg. Det har du så absolutt fortjent!

Håper du får en fin bytur!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Du får komme hit da Hulderjenta, her er det strålende sol!! :sjarmor: (hadde mye heller valgt vindushopping i Bergen jeg også da men... :ler:)

Supert med gode kjærester som støtter og hjelper! :hjerte: Det er godt å høre at det går bedre med deg, du har hatt en stri tørn nå så det er betryggende å høre at du ser lyset i enden av tunellen! :) Mye å se frem til nå for dere...det blir et begivenhetsrikt år med både prøverør og flytting/ny jobb!! Skal bli kjempespennende å følge deg! :kyss:

God :klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere da stå på den derre ventelista???

Har ikke dere ventet lenge nok?? :fy:

KG-damene får samle seg til dyst hvis det ikke skulle komme noen bekreftelse i posten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så det så!

Takk for gode oppmuntringer, Huldra! Du er god å ha! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koste deg i byen i dag! I morgen er det min tur :sjarmor:

Ville bare innom og gi deg en diger :klem:

Godt at du har en så god kjæreste vennen!

Stor klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en riktig god helg!

Godt å høre at du har en hulder-mann som vet å ta seg av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for koselige hilsener! :) Har ikke ork til å skrive så mye her for tiden, og er i hvert fall ikke flink å legge igjen spor hos dere andre... Det kommer seg etter hvert! Takk i alle fall til alle som er innom og leser, og ikke minst takk til dere som legger igjen koselige spor. Blir alltid glad når jeg ser det er nye hilsener her! :rosasmil: Blomster :blomst: til Meta, Madden, Tyttis, Charmina og Pondusa!

Pondusa: Har igrunnen hatt en fin helg ja, litt vel hektisk, men bra. Håper din helg har vært fin også! :klem:

I dag har vi vært på utflukt i fineværet. Har vært en fryktelig travel helg, som sagt, men dagen i dag ble en mer avslappende avslutning på helgen. Vi har også leid en film som vi (i hvertfall jeg - jeg får ofte ikke med meg slutten....) skal sovne til litt seinere i kveld :ler2:

Charmina: Hadde en fin bytur på torsdag ja. Gikk og snoket i butikker og fant alt mulig jeg hadde lyst på men ikke råd til! Var mest en sånn kikke-runde, men litt småplukk kom jeg hjem med. Var bl.a innom Åhlens og der har de mye gøy der!

Tyttebæret! Ja jeg håper det! Vi får gi dem noen uker til for å sende ut bekreftelse, men hører vi ikke noe så maser vi igjen! :Nikke: Begynner å bli lei av å vente uten at vi faktisk venter! Du er nå heldig som har fått en dato! Skal bli spennende å følge deg i tiden fram til høsten! :D Kanskje vi kan bli gravide på omtrent samme tid? :sjenert:

Madden: Takk for hilsen! :klem: Mye som skal skje fremover ja! Så mye at jeg ikke har oversikt.. Men det er klin umulig også, med mindre man er synsk. Samordna Opptak blir nok ansvarlig for en stor del av vår nærmeste framtid, og det irriterer meg at svar sendes ut i juli, når skolen starter i august. Vi som har jobb kan ikke bare kaste oss rundt og flytte hit og dit på null komma svosj! Ikke jeg, men mannen som skal studere da, men vi har jo et liv sammen da... Men det begynner å danne seg en plan nå! Helse Bergen har ansvaret for en annen stor del av vår framtid, men fåglane veit når vi får nyheter om den! :tunge1:

Meta: Tusen takk for den store klemmen, ble nesten helt skvist! :ler2: Sender en stor en til deg også! Gleder meg til tirsdag! :D

I dag er det dag 27 i PP 26, og jeg venter på mensen. Har satt IKM til i morgen, for jeg pleier å ha 26-27-dagers sykluser. Men jeg aner jo ikke når EL var, så jeg kan også få en 30-dagers. Kjennes mest sånn ut nå, for jeg har lite mens-symptomer fortsatt. Har hatt litt mensmurring i dag, så den er nok i anmarsj innen kort tid.

Ellers så har jeg det - hva skal jeg si? Ikke bra, men ikke helt jævlig heller. Jeg har gått fra "jeg klarer ikke mer" til "jeg skulle ønske jeg hadde det bra", og det er jo bra. Ute blant folk synes det ikke så godt på meg hvordan jeg har det inni meg, for jeg er en mester i å "ta meg sammen", så dagene (spesielt arbeidsdagene) er fryktelig slitsomme. Hjemme faller jeg av og til helt sammen. Av og til er forresten å underdrive... Kommer til å be om fortsatt 50 % sykmelding en stund til... Kjenner at jeg så smått begynner å få kontroll over hverdagen igjen nå når jeg bare jobber 50 %. Før jeg ble sykmeldt falt jeg sammen på jobb, og det er litt verre... :( I min jobb har man ingenting på jobb å gjøre når det er sånn...

Nei, har litt husarbeid som venter på meg, og så håper jeg Huldermannen kommer hjem igjen snart så vi kan snurre film før det blir for sent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...