Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Takk for vaffel-oppskrift, Bizzy! Vafler er godt, men har blitt Toro de siste ørten gangene (enkelt og greit...), så jeg har liksom glemt hvordan det gjøres... :oops: Gleder meg til cafe neste tirsdag! :hoppe:

Skal ikke leke helt/superdame på jobb og møte vaggen, skal prøve å passe på... Takk for omtanken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Innom med en liten nettklem og sier at nå er

det vel på tide med et nytt treff etterhvert...? :Nikke:

Lenge siden jeg har sett deg nå.

Og bare så du vet det:

Jeg liker ikke å omgås negative personer... :wink:

Med andre ord:

I min bok er du ikke en negativ person! :klem:

Et menneske som er "på topp" til enhver tid ser jeg på som lite troverdig. For alle har jo sine dager og stunder hvor alt ikke er ok...

Det kalles å være menneske.

Prøv det hvem som vil... :ler:

Masse klemmer fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på Mayamor du!! Går ikke an å være positiv hele tiden. Syns jammen du har nok å slite med om dagen :trøste:

Massevis av :klem: og en :blomst_opp: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Innom med en god :klem: jeg også! Ser at det ikke er så lett å være Hulderjenta om dagen...håper at det ordner seg snart! nå får det være nok motgang mener nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg får så vondt inni meg når jeg leser at du ikke har det så bra vennen min!Tok jo nesten til tårene når jeg så at du måtte ut av bilen og kaste opp :trøste: Sånn reagerer jeg også på masse stress og slikt - alt slår seg til i magen min da!

Håper at våren nå vil gi dere masse glede!

Sender deg denne :klem: ganger tusen

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

:grinele: Så skjønne dere er! Takk for hilsener og klemmer og gode tanker! :klem: Det gjør godt å lese dem! :klem: Begynte å grine da jeg leste den første hilsenen fra Mayamor - om det å være menneske... Skal ikke mye til før jeg griner for tiden... :(

Er blitt 50 % sykmeldt jeg nå. Er helt kjørt og trenger å roe ned. Hoften min (som jeg har slitt nok med tidligere) har begynt å lage krøll igjen, men først og fremst er det utslitthet som gjør at jeg er sykmeldt. Det har vært så mange ting oppå hverandre over så lang tid at jeg føler jeg er på vei til å miste grepet. Hadde sikkert trengt å vært fullt sykmeldt, men hva søren skulle jeg funnet på da...? Det hadde bare blitt ekkelt og rart. Nei, da er det bedre å gå i halv jobb noen uker. Det var i alle fall en lettelse å få anbefaling om sykmelding... Skal klare å hente meg inn igjen litt på det.

Haukeland har vi ikke hørt noe fra, og vi har ikke fått ringt dem igjen heller. Vært så mye de siste dagene... Får se om jeg kan få gjort det i dag, eller om han kan få gjort det i morgen. Jeg hater sånne telefoner :oops: , så det er alltid han som ringer og ordner opp om forskjellige ting.

Nei, nå er jeg helt tom her, har ikke noe mer å skrive om... Synes jeg nok en gang har skrevet for mye om for private ting - men what the heck - dette er meg. Jeg er ikke perfekt, jeg er meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Innom med en god :klem:

Fornuftig å takke ja til sykmelding nå ja! Du trenger det etter så mye stress på jobben! Blir helt bekymret når jeg leser hvor sliten du egentlig har vært i det siste...og at du allikevel har presset deg til å jobbe.... Nei, du må tenke på deg selv nå, og ta livet med ro!

:kose: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stooor klem sendes din vei!!!

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Og hvis du ombestemmer deg og tar imot 100% sykmelding så er det faktisk ganske mye man kan gjøre på våren :Nikke:

- Lese bok i solen med ullpledd og god drikke

- Sette bilder i album

- Følge med på masse dårlige såpeserier :tunge1:

- Gå turer i finværet, kanskje låne en hest å få litt vind i håret!

Og sikkert masse mer også som jeg ikke kom på akkurat nå...

Håper formen blir bedre!!!!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Sykemelding gjør nok godt nå ja :Nikke:

Slapp av og ta vare på deg selv!

Håper du får ei kjempefin helg :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Lørdag! Sol! To bra ting på en gang, ikke verst! :wink:

Takk for hilsener Madden, Bizzy og Mrs.Potter. Trengte virkelig sykmelding nå ja, og håper det går greit å gå i halv jobb. Forrige vakt friket jeg helt ut i forhold til en ting jeg skulle gjøre, og måtte be en annen om å gjøre det i steden... Gråten presset på og frykten steg bare med tanken på det. Hadde jeg vært meg selv, sånn som jeg vanligvis er, så hadde jeg taklet det helt utmerket, det var egentlig ikke noe "å takle" en gang, bare en helt vanlig situasjon men med litt "vriene" mennesker, men nervene er utenpå meg for tiden... Når stresset (les: jobben) forsvinner, har jeg det rimelig bra, for da trenger jeg ikke "prestere" noe. Så fridager og sykedager er ganske gode. Men på jobb er det av og til veldig vanskelig...

Fin oppmuntring, Bizzy! Håper vi får komme i gang mens det er den lyse årstiden, da.. Vet enda ingenting, har ikke fått ringt Haukeland, og de har ikke gitt lyd fra seg heller. Nå er det allerede midten av april, og jeg regner ikke med at vi får hjelp på denne siden av sommeren for å si det sånn. Like greit egentlig, med tanke på flytting om bare noen måneder. Blir stressende nok bare det... Kanskje greit å falle noenlunde til ro på Nytt Sted før vi skal gjennom forsøk, så får vi satse på at den mørke årstiden er med oss likevel! Fin liste du hadde laget også, du kjenner meg godt, ser jeg! :D Var ute og red i går, men den turen var alt annet enn solskinn.. Det var vind og SNØ i håret det! :o

Skal være barnevakt i kveld for mine to nevøer på 7 1/2 år og 6 mnd. Blir kos det, men jeg gruer meg litt og, for eldstemann er full i energi og jeg har ingen... Og så er han så glad i tanten sin, så jeg vil jo ikke skuffe ham med å ikke orke å leke med ham. Vi får se litt film, tenker jeg... Blir nok kjekt uansett :Nikke: , og han skal jo legge seg en gang han også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper sykemeldingen gjør nytten for seg. En tilbakemelding fra Haukeland hadde heller ikke vært å forakte. *sympati*

Ønsker deg en god og avslappende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å gi deg en :klem: Har lest litt i dagboka di, og håper virkelig det lykkes for dere snart. Har bare prøvd i snart et år, men kjenner godt igjen mange av de samme følelsene du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for koselig hilsen hos meg.

Blir rørt av å lese både her og der jeg. :grinele:

Ja vi må finne en dato som passe for treff.

Gleder meg!

Varme klemmer fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Så bra at du har fått deg en sykemelding - det har du sikkert kjempegodt av! Du må ta vare på deg selv litt nå, for det trenger du!

Dumme dumme Haukeland som ikke kan få fingeren ut da! :evil: Kan da ikke la folk gå og vente sånn uten å gi et pip ifra seg! Håper virkelig dere hører noe snart! Men ofte er det nesten sånn at man må mase ørene av dem!

Tenker på deg!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Charmina! :D Der var du innom rett før meg! :D Og hei Mayamor, Veronal og Melina! Takk for hilsener fra dere alle sammen! :bukke:

Sykmeldingsdag i dag, etter å ha jobbet to dager i strekk. Noe som vanligvis ikke er noen bragd på noe vis, men som førte til at jeg sov i litt over 1 1/2 time i går ettermiddag :o Skulle bare "legge meg nedpå litt"... Tåler fryktelig lite, blir veldig fort utslitt både fysisk og psykisk/mentalt, så den søvnen trengte jeg nok.

Men jeg klarte faktisk å nesten forsove meg til cafebesøket med Bizzy! :ler2: Men bare nesten. Da jeg våknet, omtrent en time etter planen, var det bare å skynde seg i veg og droppe middag og heller spise ute! :D

I dag har jeg noen få helt konkrete planer, sånn at jeg ikke skal presse meg selv. Må være helt bevisst på sånnt, for jeg er et sånnt menneske som strekker seg litt lenger, og litt til, og enda litt til - og ja, jeg klarer jo det også... Perfekt i yrket mitt... :roll: Så jeg føler meg litt teit nå når jeg behandler meg selv som "en tulling" og setter latterlig enkle grenser - men jeg vet jeg må gjøre det..

På mandag ringte Huldermannen til Haukeland igjen, og de hadde enda ikke fått oversendt søknaden på IVF-avd. :frustrert: Han ble visst satt over fra sted til sted og "reiste" rundt på KK pr. telefon, og snakket til slutt med en på gyn.pol (som tross alt er henvisende avdeling) som sa hun personlig skulle printe ut søknaden på nytt, få skrevet på det som måtte skrives på, og personlig gå og levere den på IVF-avdelingen. Så hvis hun gjorde som hun lovde, står vi først nå i ventelistekø på prøverør. Vi har ventet en hel mnd forgjeves, uten å stå i noen kø. J*vla drittsystem! :evil: Men nå står vi i kø :danse: Men jeg tror det egentlig ikke før vi få en bekreftelse i posten! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...