Gjest Madden Skrevet 29. mars 2005 #1181 Del Skrevet 29. mars 2005 :o Er da vel ikke mulig å være så uheldig!!! Føler sånn med dere...hadde vært så sint at jeg hadde eksplodert om det var meg! :evil: Makan!!!! Du får frese skikkelig til dem...og gi streng beskjed om at de har med å få mølla igang noe brennkvikt! Sånn behandling kan de ikke være bekjent av! :trøste: Håper dere kan få kompensasjonsavkorting av ventetid...fordi du fortjener det! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. mars 2005 #1182 Del Skrevet 29. mars 2005 :trøste: Så uheldig dere er da! Håper det går fort i svingene nå da iallefall Stor fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mars 2005 #1183 Del Skrevet 29. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 30. mars 2005 #1184 Del Skrevet 30. mars 2005 Så uheldige dere har vært Huff, dette er ikke noe gøy! Håper virkelig de skjerper seg, og får fortgang på prosessen Stå på! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. mars 2005 #1185 Del Skrevet 30. mars 2005 Fy søren!! Dette går da virkelig ikke an :evil: Kjenner jeg koker innvendig på dine vegne Maken til behandling Når de nå snart finner igjen søknaden syns jeg de skal behandle den på rekordfart som plaster på såret. Kan jo ikke holde på å leke med livene til folk på den måten Kjempeklem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 30. mars 2005 #1186 Del Skrevet 30. mars 2005 Når de nå snart finner igjen søknaden syns jeg de skal behandle den på rekordfart som plaster på såret. Kan jo ikke holde på å leke med livene til folk på den måten Ja, det skulle bare mangle altså. Herreguuuuud!!! Skjerpings. Det går ikke an å bare rote bort en søknad...det er følelsesladde ting vi snakker om. Dumme ivf-avdeling. Jeg håper de bråfikser hele saken så du kan bli gravid. Men de jobber vel fort nok tenker jeg Jeg tenker på deg i allefall Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. mars 2005 #1187 Del Skrevet 30. mars 2005 Takk for hilsener, Bizzy, Madden, Mrs.Potter, Charmina, Tine, Meta og Ionaa! (Er litt dårlig til å skrive i andres dagbøker for tiden, håper dere tilgir meg det...) Ja, det var virkelig skuffende det vi fikk vite i går... Søknaden var nok ikke bortrotet for alltid, de hadde vel funnet den før elelr siden, men litt forsinkelse hadde det blitt. Men det har jo bare gått omtrent en måned siden vi var der, og så veldig mye lenger tålmodighet hadde vi nok ikke hatt uansett om brevet var på vei i posten eller ei! Det vrimler av gravide mager for tiden, synes jeg ser dem over alt.. Og på jobben i dag var det noen som snakket om når de planla å få barn (den ene relativt nygift, den andre skal snart gifte seg). Jeg måtte bare gå ut. Jeg blir helt dårlig av å høre på sånnt, kan ikke noe for det. Hadde bare lyst å skrike ut til dem at de skulle bare visst hvor forbanna vanskelig det kan være å bli gravid og at man ikke alltid kan regne med å få barn nummer en da og barn nummer to da. Men deres liv og valg er ikke min busieness i det hele tatt, så jeg trekker meg heller unna når jeg kjenner min egen sårhet komme snikende. Bitter-bitch kommer over meg innimellom, som dere skjønner... Det er en slags sorg, dette å lengte så veldig etter det barnet som bare aldri kommer. Selv om jeg vet med meg selv at vi mest sannsynlig får det (forhåpentligvis ogsså de) barnet vi så stekt ønsker oss, og at hjelpen er rett rundt hjørnet (prøvetiden tatt i betraktning), så er savnet, sårheten og sorgen der likevel, rett under overflaten. Tror ikke jeg klarer å slå meg helt til ro før vi en dag tester positivt. Alt annet kommer liksom i bakgrunnen, i hvertfall inni meg. På utsiden er det anderledes. Jeg skjuler følelsene for verden rundt meg (bortsett fra min kjære og noen invidde venner), for vi ønsker ikke at familie og gud og hvermann skal vite at vi planlegger barn. Men av og til er det vanskelig å skjule følelsene. Var hos en bruker for en tid tilbake, som fortalte om datteren sin og barnebarna som aldri kom. Datteren&mannen hadde slått seg til ro med at de ikke kunne få barn, fortalte h*n. Men etter flere år, ble de likevel plutselig gravide og lykken var selvsagt stor. Og der var jeg - på jobb, hjemme hos en bruker og slet hardt for ikke å løpe gråtende ut derfra. Måtte bare tie stille for å holde følelsene tilbake, hadde jeg sagt noe, ville jeg stortutet. Det kom noen tårer i det stille, men heldigvis var jeg "gjemt" bak ryggen på personen som jeg hjalp med stell, så h*n så ikke det. Når jeg hører sånne historier om folk som sliter men får barn til slutt, blir jeg så himla rørt av glede på deres vegne, samtidig som jeg kjenner på mine egne føleser... Fryktelig slitsomt av og til... Men det går vel over. Håper på å bli en "lykkelig historeie" selv en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. mars 2005 #1188 Del Skrevet 30. mars 2005 En dag blir det deres tur. En solskinnshistorie som ender godt. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. mars 2005 #1189 Del Skrevet 30. mars 2005 En dag blir det deres tur. En solskinnshistorie som ender godt. Klem fra Mayamor Absolutt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. april 2005 #1190 Del Skrevet 1. april 2005 Ikke vanskelig å forstå at du føler det sånn som du gjør vennen. Fordi jeg selv kjenner så mange som sliter med å få barn kjenner jeg også at jeg blir litt provosert over alle som bare tror det er å planlegge akkurat når de vil ha barn. Så lett er det jo ofte ikke da! Synes du er sterk jeg vennen min - og føler på meg at det snart blir deres tur også. Rett og slett fordi du er et fantastisk menneske. Jeg unner deg det av hele mitt Varme klemmer far Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. april 2005 #1191 Del Skrevet 1. april 2005 Skjønner så godt hva du mener...det er utrolig slitsomt å hele tiden måtte skjule følelsene sine...skjule sorgen.. Ikke minst i situasjoner som du beskriver... Jeg prøver å snu littegrann på situasjonen..for selv om det er forferdelig å skulle ha det slik..og alle følelsene omkring sorgen og savnet omtrent river en i to..så har vi fortsatt håpet! Og jeg velger å tro at vi kommer til å få drømmen vår oppfylt en eller annen gang, og på en eller annen måte..og det vi har gjennomlevd på veien dit..vil være dyrekjøpt, men kanskje også verdifull erfaring... Sender over masse varme tanker til deg huldervennen! Tenker på deg.... fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. april 2005 #1192 Del Skrevet 1. april 2005 Bare innom med en god helg- . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. april 2005 #1193 Del Skrevet 2. april 2005 Takk for hilsener! :bukke: Nå har vi toårsjubileum.... Jippi... Not... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. april 2005 #1194 Del Skrevet 2. april 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2005 #1195 Del Skrevet 2. april 2005 Får bare lyst å hoppe inn i maskinen å gi deg verdens største Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 3. april 2005 #1196 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg kan ikke tro at de rotet bort søknaden deres... Var det ikke noe liknende som skjedde med prøvene din mannen din også? Det holder ihvertfall ikke mål! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. april 2005 #1197 Del Skrevet 4. april 2005 Tenker på deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 4. april 2005 #1198 Del Skrevet 4. april 2005 Men det går vel over. Håper på å bli en "lykkelig historeie" selv en dag! Deres prøve-historie skal virkelig få en lykkelig slutt. Jeg krysser alle mine fingre for at det skal skje. Jeg aner ikke hvordan det føles for deg, men jeg får en viss aning ved å lese dagboka. Jeg unner deg virkelig å bli gravid, snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. april 2005 #1199 Del Skrevet 4. april 2005 Takk for hilsener som er kommet siden sist! til Mrs.Potter, Pondusa, Cielo, Bizzy og Ionaa! :D Ikke hørt noe fra Haukeland enda, så det blir vel en telefon til dem en av de nærmeste dagene. Cielo: ICSI-søknaden vår en det eneste papiret de har rotet bort (bank i bordet), men det er mer enn nok! Ikke helt på topp for tiden, fryktelig sliten og gruer meg til å gå på jobb... Svarte på en tråd i jobb/karriære-forumet i sted, og det ble nok litt farget av følelsene for jobben for tiden Men det går mot jobb-bytte snart (til høsten) (hjeeeeeeeeeeeeeeelp) så det blir snart forandring. Har jobbet i helgen, og i går var jeg ekstremt kvalm og måtte ut av bilen for å kaste opp. Det gav seg utover formiddagen, men kom igjen om kvelden. Tror det kommer av stress (nei, det er ikke noe annet som ligger bak - desverre...). Kan bli dårlig i magen da, men SÅ kvalm tror jeg aldri jeg har blitt før av den grunn... Vært bra i dag, men gått med hodepine og svimmelhet. Har en fridag veldig snart, og da skal jeg roe helt ned. Helt ekstreme forhold på jobb for tiden - forundrer meg ikke om det kommer et rush av sykmeldinger ganske snart.... Helt uholdbar situasjon. :evil: Uff, som jeg klager.... Føler meg så ufattelig negativ for tiden, og det liker jeg ikke! Liker bare å være litt negativ! Ha en fin mandagskveld og en god uke, SUPERGIRLS!! :D Sniker meg til matforumet for å se om det er kommet noen vaffeloppskrifter til meg.... :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. april 2005 #1200 Del Skrevet 4. april 2005 Vaffeloppskrift herved gitt i matforumet Hmm, kanskje jeg skal lage meg litt vaffler selv også Leit med jobb-problemene :trøste: Det er ikke lett når man virkelig mistrives på jobb.. Må ikke presse deg så du går helt på veggen nå da! Trenger ikke å være superdame veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå