bizzy Skrevet 16. mars 2005 #1161 Del Skrevet 16. mars 2005 Heisann!!! Så utrolig koselig, positivt og "spent" innlegg!!! Er også veldig spent på når dere hører noe ang. ICSI, og hadde det vært meg hadde jeg vel campet ved postkassen Kjipt med jobb vansker, slikt tar på, og er kanskje ikke ideelt midt oppe i røykeslutt planer Håper det ordner seg til det beste for deg snarest!!! Tenker masse på dere og håper vi kan treffes snart!!! Stor fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. mars 2005 #1162 Del Skrevet 17. mars 2005 Spennende å lese her inne som vanlig! Men ble litt lei meg over at du ikke har det så kjekt på jobben da vennen min!Håper iallefall at det blir helt bra om en stund. Ikke noe kjekt når det er slik! Og jeg er sikker på at både du og Maddesnuppa klarer å stumpe røyken jeg!Dere er jo noen megatøffe jenter så dere har jeg jammen tro på :enig_animasjon: HA en kjempefin dag Huldra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 18. mars 2005 #1163 Del Skrevet 18. mars 2005 Tusen takk for hilsen i dagboken min Ikke vært her inne på en stund nå, men ser at dere venter på brev i postkassa. Håper at det dukker opp snart Enig med Bizzy, jeg og hadde vel campet ved postkassa Håper at ting blir bedre på jobb snart. Og, jeg har stor tro på røykeslutten din, dette klarer du! Håper du får en fin helg, kos deg. Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. mars 2005 #1164 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei vennen I morgen bærer det til fjells og påskeferie.Skal bli deilig med en ukes stueforandring! Reiser opp med de som vi skal på ferie med i sommer - greit å øve Håper alt er bra hos dere! ØNSKER DEG EN KJEMPEFIN PÅSKE SNUPPELUPPEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. mars 2005 #1165 Del Skrevet 19. mars 2005 Håper du får ei kjempefin påske! Og lykke til med røyke-slutt :klem2: fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. mars 2005 #1166 Del Skrevet 19. mars 2005 Innom med en god !! Håper at alt er bra i Hulderheimen!! Våren er i anmarsj hos meg...og det er utrolig deilig! Jeg gleder meg sånn til sommeren...varme og sol...og "late" dager på hytta (vi får vel ikke latet oss så fælt da..masse som skal gjøres...) Du har jo masse på programmet fremover..mye som skal organiseres og planlegges..jeg gleder meg til å følge deg! God :klem2: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. mars 2005 #1167 Del Skrevet 19. mars 2005 Takk for hilsener, jenter!! Gruer meg til å slutte å røyke... Dårlig utgangspunkt Men jeg skal klare det. Har bestemt meg for å følge min opprinnelige plan (sorry, Madden....) Røykekutt blir altså 1. mai. Det er helg!! Har sovet til jeg våknet av meg selv i dga, det var herlig! I går kveld sovnet jeg mens vi satt og så på Senkveld Våknet igjen, pusset tenner og krøp til køys sammen senere på kvelden. Ble litt men før vi kom ordentlig i gang sovnet jeg igjen! :oops: Var sååå ufattelig sliten! Da er det ille, når man faktisk sovner mens man prøver å ha sex! Er mye mer opplagt i dag, deilig å få sove ut. :D Vært i stallen i dag, sitter her og er varm i kinnene, som man bare blir etter timesvis ute i kaldt vær. Herlig! Ingen brev fra KK enda.......... Fortsatt god helg til de som måtte stikke innom, og god påske på forhånd! åskekyllingsmileysomikkefinnes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. mars 2005 #1168 Del Skrevet 20. mars 2005 Oj så mye spennende du har på trappene, da! Jeg må nok stikke innom oftere. Jeg har masse medfølelse med deg ang. jobben. Det er akkurat sånn jeg har det nå også. Og det er så slitsomt!! Håper det løser seg snart. Det blir veldig spennende å se om det kommer brev snart. Utrolig irriterende at det ikke er noe post på søndager. Og å slutte å røyke klarer du fint. Det er nok lurt å ha en plan. Jeg sluttet for litt over 2 år siden, og det skal jeg love deg at jeg ikke angrer på. Det var ikke lett alltid, men faktisk mye lettere enn jeg hadde trodd da jeg først hadde bestemt meg. Og det blir bare lettere og lettere for hver dag som går. Så hold ut den første tiden og ta en dag av gangen. Jeg fikk mye hjelp av Endelig ikke røyker-boka. Lykke til!! Dette greier du sikkert fint. Greit med hjelp av Madden også, vel? Ønsker deg en riktig fin søndag og en enda bedre påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. mars 2005 #1169 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei, havnet tilfeldigvis i dagboken din, og tenkte jeg skulle si hei samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. mars 2005 #1170 Del Skrevet 21. mars 2005 En tilbringer ca.1/3 av døgnet på jobb. En sover ca. 1/3 av døgnet. Dvs. at ca. 1/2 av ens våkne tid er en på jobb. I tillegg skal en komme seg til og fra jobb. Og om ikke det er nok bruker en tid sammen med mann, venner, naboer og familie til å snakke om, ja jobb... Trives en ikke, blir mye tid hver dag ødelagt av jobbrelaterte problemer... Håper det ordner seg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. mars 2005 #1171 Del Skrevet 21. mars 2005 Vi klarer det nok begge to Huldra....både 1.april og 1.mai..ingen som kommer til å tro oss da...med de datoene! Håper det løser seg for deg på jobben...vet endel om hvordan jobbproblemer påvirker livet ens ja... Et lite tankekors fra Mayamor der..og det er jo helt sant!! Vi tilbringer altfor mye tid på jobben til at vi kan mislike den! ..men som du sier så er det på "bedringens vei" allerede.. Senere i år blir det vel ny jobb på deg også?! Håper dere snart får brev..jeg kjenner at jeg er fryktelig utålmodig på deres vegne!! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. mars 2005 #1172 Del Skrevet 22. mars 2005 Innom igjen jeg... med en stooor god påske- :klem2: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. mars 2005 #1173 Del Skrevet 22. mars 2005 Ønsker deg ei kjempefin påske! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 22. mars 2005 #1174 Del Skrevet 22. mars 2005 Innom og ønsker deg en riktig GOD PÅSKE :-) Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. mars 2005 #1175 Del Skrevet 23. mars 2005 Takk for påskehilsener og andre hilsener, Bamseline, Mrs.Potter, Madden, Mayamor, Izaria (heihei! ) og Siam! :bukke: Ja, nå er det påskeferie for de fleste, men ikke for meg nei... Pleie og omsorg stenger aldri (heldigvis for det for såvidt). Skal jobbe i morgen (rød dag --> ekstra penger - jippi!!), men har fri fredag lørdag og søndag. Det skal nytes! I dag måtte jeg telle litt på dagene, for første gang denne syklusen. Jeg som ikke føler med, men nå måtte jeg. Er på dag 22 i dag. Fikk intens puppe-vondt på mandag (altså dag 20) og det har holdt seg sånn siden det. Er utrolig øm, og har vondt opp under armhulene. Selve puppene har berøringsforbud :fy: Men sånn har det vært de siste syklusene, det er ikke noe jeg tenker over,jeg ville bare registrere det. Apropos vondt'er... Må få klage litt... Har vondt over alt! :o Nakke, skuldrer, pupper, høyre arm og høyre hofte ( :evil: ) Er så stram og anspent i muskler og ledd at jeg knirker bare jeg snur på hodet... Har ikke vært flink å ta vare på kroppen min i det siste, har ikke hatt krefter og ork. Jobben har slukt alt. Mistrives så vanvittig Jeg som har likt meg så godt, vi har hatt fantastisk arbeidsmiljø og det har bare vært gøy å være på jobb. Men etter omleggingen er det ikke sånn lenger... Mye stress, ekstremt høyt tempo, uønsket overtid stort sett hver dag på jobb - dette tar knekken på meg snart... Og jeg tåler egentlig utrolig mye! Men når man strekker seg bare lenger og lenger og enda litt lenger, ja da ryker strikken til slutt... Så de kommende fridagene skal virkelig nytes og jeg skal gi meg selv påfyll! Blir by-påske på oss i år (også), men det er koselig det. Deilig å nyte noen fridager sammen med min kjære Har dessuten noen venner som er kommet hjem i påsken (som bor langt borte til vanlig), og det er kjekt å treffe dem igjen! En dag igjen på jobb før fri, en dag en dag en dag en dag *forbereder meg mentalt* Egentlig ikke noe å le av.... Intet nytt fra KK enda..... Hvor lang tid tar det egentlig før man får bekreftelse på at man står på venteliste...? Er litt utålmodig! Men samtidig helt rolig! Slapper helt av i forhold til prøvingen nå, prøver egenlig ikke for tiden - vi bare nyter sexlivets gleder sammen! :hjerter2: Det var en utrolig stor lettelse å få søknaden om ICSI sendt - føler jeg har begynt å leve igjen. Jeg følger ikke med på symptomer, aner ikke når jeg hadde EL denne gangen, vi bare koser oss sammen, ingen desperat parring lenger - og det er helt topp! :D Men disse ømme puppene mine kan jeg ikke unngå å kjenne, så det måtte noteres Ha en fin påske alle sammen! Jeg stikker innom her i påsken, men da er vel alle andre bortreist Men vi er vel noen igjen kanskje...? Stor klem fra Huldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 23. mars 2005 #1176 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg vet ikke hvor effektivt de jobber på KK, men på St.Olav i Trondheim så tok det vel ca. 1 mnd fra søknaden var sendt til vi fikk bekreftelse fra sykehuset. Sammen med bekreftelsen så var det rekvisisjoner på div. blodprøver bl.a. kromosom test som må tas ved ICSI. Denne testen tar det også rundt 1 mnd å få svar på (om dere ikke har tatt den allerede). Etter det gikk det ca. 2 mnd før vi fikk "grøntlys" for å ringe inn på neste mens. Dere får kose dere i påsken! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. mars 2005 #1177 Del Skrevet 28. mars 2005 Håper du har hatt en fin påske. Her har det vært fryktelig stille. Og gjett hvorfor jeg vet det? Jepp hjemme påske 2005... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. mars 2005 #1178 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei Huldra! Håper du har hatt en kjempefin påske vennen! Og ja - jeg er også fryktelig utålmodig på det brevet dere venter på!Håper det kommer snart! Ha en kjempefin uke! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. mars 2005 #1179 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei hei! Mens i dag.. Prøveperiode 26 er i gang. Huldermannen har ringt IVF-avd på KK i dag for å purre på. DE HADDE ROTET BORT SØKNADEN VÅR. Det er ikke mulig. Søknaden var oversendt 8/3, så Dr.Svenske-gyn hadde gjort jobben sin, men IVF-avd hadde altså rotet bort søknaden etter de hadde fått den... Hvis ikke vi hadde hørt noe fra dem igjen innen en uke fra nå, skulle vi ringe dem på nytt. DET ER IKKE MULIG! Tror jeg blir sprø. Av og til får jeg en følelse at noen slemme makter ikke vil at vi skal få hjelp! Arg! Ingenting nytter hvis ikke spør og purrer og maser. Når vi endelig får behandling skal dere bare se de setter inn feil egg, eller bruker feil sperm eller noe annen galskap! Mister litt tilliten, det må jeg si! Ellers har jeg det bra :D og ikke-bra . Takk for hilsener, Zianta, Mayamor og Charmina! Klem fra Huldra som oppdaterer mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. mars 2005 #1180 Del Skrevet 29. mars 2005 :trøste: Forstår godt at du blir frustrert! Kan ikke si at dere har fått super behandling fra Haukeland... Synd at den ene dumme episoden etter den andre skal ramme akkurat dere Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå