Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

God :klem: fra meg også til deg Huldra! Ser for meg at det er litt av en lettelse å senke skuldrene litt...Selv om du selvsagt håper hver gang...

Nå er det snart samtale på KK...og da tror jeg at det vil skje saker og ting i Hulderheimen! :tommelsmil:

Tenker på deg!

:klem2: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :kyss:

Her er jeg med en liten hilsen. Helt enig med deg i at snø nå er helt pyton! Hadde vært mye bedre med vår ja!

Vil bare ønske deg masse masse lykke til på fredag - kommer til å tenke på deg!

Stor klems fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor klem til deg. :klem2: Vet så godt hvordan du har det nå.

Skal se vi snart får full klaff alle oss som har vert her ei stund.

Ha en god dag og god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Stor lykke-til- :klem fra meg også! Håper at dere nå får skikkelig hjelp til å komme igang!

Gleder meg til å høre hvordan det går i morgen! :tommelsmil:

Stoor :klem2: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Å, nå ble jeg rørt her! :grinele: Så mange som har lagt igjen hilsener! :grinele: 163.738.563.524 takk til dere alle sammen! :klem:

I morges var vi på KK og legen har fylt ut søknad om ICSI! :danse: Han sa det var ca 3 mnd ventetid (sist sa han mer) - så nå er det bare å vente! :danse:

Er så lettet og glad! Snart får vi hjelp til å lage baby! :grinele:

Vi ventet leeenge før timen, og var inne hos legen ca 4 minutter, for han hadde det så travelt. Han hadde søknadsskjema om ICSI klar da vi kom. :D I løpet av de fire minuttene fikk vi klarsignal på ICSI, fikk spurt om noen få ting og fikk gjort legen sur! :ler2: Vi maste om behandling av mannen, men legen understreket at han barebehandlet kvinner (han er jo gynekolog), og sa at kanskje IVF-laboratoriet kunne stimulere mannens spermier, men at de neppe gjorde det siden det var ICSI som stod på planen og bla bla. Han ble litt satt ut av noe vi sa, og ble tydelig sur :wink: Men han lovet å sende søknaden videre og tok oss i hånden da vi gikk, og det siste han fikk høre av oss var "takk", så han bør overleve dagen. :ler2:

Er kjempeglad! Vi gleder oss sånn! :hoppe:

I dag har jeg en etterlengtet fridag, bare synd jeg ikke fikk sove lenge. :tunge1: Men det var verd å stå opp tidlig for! :hjerte:

Det skjer noe trist i dag også.. En kjær, firbeint, pelskledd gammel venn gjennom mange år skal til de eviggrønne beitemarker i dag, og det gjør så vondt å tenke på.. :grine: Sa far vel i går. Uff, det er så trist, men det er ingen vei utenom...

Likevel er det lettelse og glede som overskygger det meste denne dagen!

Forhåpentligvis blir det en gravid jul i år! :grinele: Rart å tenke på!

En diger god helg-klem til alle som måtte stikke innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:grinele: ÅÅÅÅÅ!! Jeg sitter her og snufser av glede Huldra!! noe så HERLIG!!!! Er så utrolig glad på dine vegne!!!! :kyss:

:hoppe: ENDELIG!!!!! :hoppe:

Jeg har STOOOOOR tro på at det blir en gravid jul for deg i år!! Håper at dere får komme igang med forsøkene fortere enn svint! (Regner med at ventetiden er kortere jeg...for det har jeg hørt av flere!!)

Det blir nok en flott helg i Hulderheimen..det tror jeg på!

Jeg gleder meg til å følge dere på veien videre...la oss bare krysse fingre og tær for at veien til graviditet blir kort...!

God :klem2: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grinele: ÅÅÅÅÅ!! Jeg sitter her og snufser av glede Huldra!! noe så HERLIG!!!! Er så utrolig glad på dine vegne!!!! :kyss:

:hoppe: ENDELIG!!!!! :hoppe:

:hoppe::grinele: jeg og jeg og :grinele::hoppe:

Akkurat de nyhetene jeg håpet å lese her i dag!!! Har vært innom og tittet flere ganger i timen :oops: :ler:

Leit med den firbente vennen, slikt er utrolig vondt :trøste: Håper dere har mange gode minner å se tilbake på, og klarer å huske at det nok var det beste for den firbente :klem:

Gleder meg til å ha lykkelig gravidetreff med deg om en 3 måneders tid ;):tommelsmil:

Nå får jeg ganske sikkert ikke gjort noe resten av dagen... flyter av gårde på en rosa liten sky :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å lese, Huldra :hoppe:

Nå skjer det ting, og dere er godt i gang! Så bra!

Tre måneder er ikke lang tid da, med tanke på hvor lange dere har prøvd! Det går nok fort!

Lykke, lykke til!!!

Gleder meg til å følge deg på ferden!!!

Stor :klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk Madden og Bizzy!!

Kom en del gledestårer hos oss også etter den timen! :grinele: Nå føler jeg at jeg kan senke skuldrene og begynne å leve litt igjen!

Og så må jeg sette en røyestopp-dato! :Nikke: (Hjeeeeeeeeeeeeeelp..............)

Blir mye nytt dette året! Vi skal nemlig flytte på oss til høsten. Det er bestemt og avklart og offisielt, men ikke offisielt kringkastet enda. Skal gjøre østlendinger av oss for de neste tre årene. Blir kanskje litt kjæsj med ICSI-forsøk og kommende graviditet (for det skal det bli!!!) og ny jobb og kommende morspersmisjon-styr og starte familie på fremmed sted, men alt surret skal det bli en plan i etter hvert.

Håper du har hørt riktig, Madden!!! At det ikke er så lang ventetid!!! :danse: Vil komme i gang I GÅR! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Og der var *Tine* innom også! :klem: Tre måneder å vente er ikke lenge nei! Vi mangler en måned på to års prøvetid, så noen måneder fra eller til spiller ikke noen stor rolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh! Skal du bli østlending også :grinele: ?

Hvor da, hvor da????

Vi håper jo at mannen får seg jobb på østlandet i løpet av året slik at vi kan flytte hjem! Hadde jo vært morsomt å kunne følge med deg om vi begge kommer oss på riktig :tunge1: side av fjellet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre om timen i dag Hulderjenta.

Nå ble jeg skikkelig glad! :hoppe:

Og flott at det er såpass kort ventetid, på Rikshospitalet er det ofte ni måneder å vente har jeg hørt, så dette er jo ikke så ille i forhold.

Lykke til med alt rundt forsøket og flytteplaner og røykeslutt (det kommer til å gå bra, det er jeg sikker på!)!

Og det var trist å høre om din firbeinte venn... :trøste:

:klem: , Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig moro, Huldra :danse:

:hoppe: ENDELIG :hoppe:

Nå regner jeg med at dere får en strålende helg.

Kjempekoselige nyheter :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...