lillen Skrevet 30. januar 2005 #1061 Del Skrevet 30. januar 2005 Håper du også har hatt en fin helg, Huldra! Jeg er ikke så oppdatert for tiden, men jeg ser at den nye uka er ikke-mens-uke for deg, og da skal jeg passe på å stikke innom - litt hver dag Og om det ikke skulle komme noen gode nyheter denne gangen, så vet jeg at det ikke er lenge til det "skjer noe" hos deg... Skriver som hos Murmel; at jeg tenker på deg også, selv om jeg ikke gir mange ord fra meg for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. januar 2005 #1062 Del Skrevet 31. januar 2005 Hallo Huldervennen Hatt en fin helg? Her har helgen vært strevsom men skal nå ikke klege så veldig da! Er så spent på hvordan det går!Håper tanta ikke er kommet på besøk!Isåfall kan du gi henne en kraftig :blaveis: Ha en fin mandag fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 31. januar 2005 #1063 Del Skrevet 31. januar 2005 Takk for mange koselige hilsener! Kjekt å komme innom dagboken sin og se at så mange har vært her! Skal prøve å stikke innom til dere litt senere, akkurat nå har jeg desverre ikke tid nok. Kommer sterkere tilbake! Mrs. Potter: Takk for helgehilsen! Har hatt en ganske fin helg til tross for at det var arbeidshelg. Håper du har fått nyte din helg! Becca: Takk for hilsen! Pauser må du ta når du føler behov, vet du! Men det var veldig kjekt å se deg i forumet igjen! Håper du får litt håp tilbake etter hvert :trøste: Bamseline: Takk for avgjørelsen din, håper du pleier å ha siste ord i sånne saker! Moonchild: Takk for oppmuntrende, bittesmå ord Og takk for kryssing! The Bride: Hei hei! De testene hørtes utrolig artige ut! Har aldri hørt om dem før. De kommer vel etter hvert, for det har jo komemt digitale graviditetsteseter, så da kommer vel eggløsningstestene etter! Og så en sånn kul smiley da! Takk for lykkeønskninger! Mayamor: Takk for koselige ord, Mayamor Du er alltid så rolig og god når du skriver! Lillen: Ja dette er ikke-mens-uken! Takk for at du tenker på meg ! Og du har helt rett - vi er inne i prosessen veien mot graviditet uansett, så en vakker dag så skal det skje noe! Charmina: Hvis jeg ser tanten skal jeg gi henne en :blåveis: ja! Men har ikke sett henne så langt! Har som sagt ikke sett tanten enda. Er i dag på dag 25, PP 23. IKM er i morgen eller onsdag. En av de nærmeste dagene i alle fall... Tror det går mot mens: * ømheten i puppene er på kraftig retur * mensmurring, sånn av og på Helt som vanlig altså.. Har konstant følelse av at der kom mensen ja, men bare vanlig utflod så langt. Den som lever får se... Svaret kommer en av de nærmeste dagene... Motløs klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 1. februar 2005 #1064 Del Skrevet 1. februar 2005 Krysser fingrene for at tanta holder seg borte. Ha en god dag og god uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. februar 2005 #1065 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvordan går det med deg Krysser og håper til det motsatte er bevist Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. februar 2005 #1066 Del Skrevet 2. februar 2005 I natt drømte jeg at jeg testet positivt. Det var så herlig! Var i godt humør da jeg våknet, trodde nesten at det var sant. Mensen var ikke kommet da jeg stod opp i dag, så jeg tok en test, tenkte at kanskje jeg i drømme visste noe jeg ikke trodde i våken tilstand..? Testen var negativ. Mensen kom utpå dagen i dag, da jeg var på jobb. Idiotisk å ta sånne tester. Skal ikke ha tester liggende mer.. Jeg har vondt. Jeg er lei meg. Jeg er lei av å prøve. Jeg er deppa. Kommer kanskje til å ta en liten pause herfra, må tenke litt på det. Hadde vært sunt tror jeg.. Dag 1, PP 24... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. februar 2005 #1067 Del Skrevet 2. februar 2005 Takk, forresten, for at dere har tenkt på meg og lagt igjen hilsen, Linsemor og Bizzy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 2. februar 2005 #1068 Del Skrevet 2. februar 2005 Å, Hulderjenta, det var trist å lese. Jeg skjønner så godt at du er lei deg og har det vondt. Ta en pause hvis du føler for det, og når du kommer innom er vi her for deg (selv om det ikke er rare trøsten akkurat nå). Håper du og mannen er flinke til å ta vare på dere selv framover. , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 2. februar 2005 #1069 Del Skrevet 2. februar 2005 Vil bare gi deg en stor klem jeg, Hulderjenta Skjønner godt at du trenger en pause fra KG...føler det litt sånn selv..har ikke vært her så mye i det siste.. Det kan bli litt mye fokus.. Lykke til framover! Stor fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. februar 2005 #1070 Del Skrevet 2. februar 2005 :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: Dette unner jeg deg virkelig ikke vennen. Føler med deg :trøste: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 2. februar 2005 #1071 Del Skrevet 2. februar 2005 Bare innom med en stooor trøsteklem jeg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. februar 2005 #1072 Del Skrevet 3. februar 2005 En trøste- fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 3. februar 2005 #1073 Del Skrevet 3. februar 2005 Stoooooor klem :klem2: Føler med deg. Hadde bare drømmer vert sanne...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 3. februar 2005 #1074 Del Skrevet 3. februar 2005 Det var leit å se deg under feil gruppe på IKM tråden... Skjønner godt hvordan du har det nå, og er enig med deg i at du sikkert kan trenge en KG pause. (Men husk nå endelig på å komme tilbake!) Det var grunnen til at jeg la ned min dagbok - mindre fokus (dette skriver jeg ikke for å få deg til å legge ned boken!). Forskjellen på oss er vel at du, virker mer tolmodig og har holdt ut myyyye lengre enn meg! Jeg kommer til å fortsette å kikke innom her til jeg vet at du er "på vei" husk i alle fall å spre det glade budskap når den tid kommer (for det gjør den!) Lykke til fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. februar 2005 #1075 Del Skrevet 3. februar 2005 Sender en stoooor klem til deg jeg Hulderjenta! Tenker masse på deg! Ta den tiden du trenger du,så kommer du kanskje tilbake med nye krefter? Stooooo klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 3. februar 2005 #1076 Del Skrevet 3. februar 2005 En fra meg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 3. februar 2005 #1077 Del Skrevet 3. februar 2005 Huff, det var leit å høre! :trøste: Kan ikke annet enn å gi deg en stor god Men hvordan går det egentlig i forhold til mannen din sin sædprøve evt mer utredning på han? Er det kanskje noe jeg har gått glipp av her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. februar 2005 #1078 Del Skrevet 3. februar 2005 Trist lesing, Huldra! Jeg syntes alltid det var greiere å ha testet negativt enn å få mensen overraskende på seg jeg...men negative tester er veldig slemme opplevelser ja Håper du ikke forlater oss... Vil jo så gjerne følge med på det spennende som skal skje i livet ditt om kort stund! :-) Men hvis du føler for en liten pause, så er det sikkert sunt og godt også...men vil jo ha deg her! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. februar 2005 #1079 Del Skrevet 3. februar 2005 Ta deg en pause du vennen - det du føler for er riktig!Og når du kommer tilbake er vi her for deg vet du! Er så lei meg på dine vegne! :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: Tenker på deg huldravennen -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. februar 2005 #1080 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette var virkelig trist å høre Huldra..men som andre sier her kanskje det gjør godt med en liten pause..få forsøkt å flytte fokuset litt en stund..så kan du komme tilbake til oss med fornyet pågangsmot og krefter til å starte på igjen! Jeg håper at det ordner seg for dere snart..kanskje er det prøverør som må til..?! Uansett så vil jeg si at jeg tenker på deg, og føler med deg i den situasjonen du er i nå..jeg skjønner litt av hva du føler..og vet at det er ikke enkelt å skulle være tapper og beholde motet når alt butter imot.. Sender en god varm over fjellet til regnbyen, og minner om at du kan blåse ut frustrasjonen din til oss når det måtte være! *Madden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå