Gjest Hulderjenta Skrevet 20. januar 2005 #1041 Del Skrevet 20. januar 2005 Tror ikke jeg skal tenke så mye på det slimet der likevel jeg. Bortkastet energi! Takk for svar på spørsmålet mitt i dagboken din, Cielo! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. januar 2005 #1042 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi! Veldig koselig Jeg har lært at det lønner seg å lytte til kroppen! Krysser alt(kan det jeg nå ) for at det lykkes for dere (og oss) denne mnd! Jeg VIL at det skal det!! Stooor Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. januar 2005 #1043 Del Skrevet 20. januar 2005 Krysser alt jeg har vennen og ønsker deg samtidig en riktig god helg! Reiser til trøndelagen i kveld siden det er barnedåp søndag hos barnet til venner av oss. Vi skal begge være faddre - gleder meg! Stor fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. januar 2005 #1044 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei! Tusen takk for kjempekoselige meldinger i boka mi Vet ikke helt hva jeg skal skrive, har nesten litt dårlig samvittighet for at det klaffet for oss og ikke dere Håper virkelig at dere klarer det, det har dere fortjent Og skulle det ikke gå av seg selv så har dere virkelig fortjent skikkelig behandling i helsevesenet!!!!! Skal ikke ha noe mer av ukoselige og ufølsomme leger :fy: Tenker på deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 20. januar 2005 #1045 Del Skrevet 20. januar 2005 Satser på at soldatene, eller hvertfall en gjør jobben sin. Vi har også planer om å sende inn flere hærer med soldater denne mnd. Tar annenhver dag metoden hele mnd, så da må vi vel treffe *håper, håper* Ellers får du ha en fin helg, kos deg. Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. januar 2005 #1046 Del Skrevet 20. januar 2005 Fikk en smule småpanikk jeg også av den slim-diskusjonen deres...kjente meg igjen jeg også...! :-? Men vi får satse på at det ikke har noe å bety...og dessuten..klaffer det ikke nå så kanskje vi blir "parhester" på Haukeland?? Det hadde også vært litt gøy da... Ha en flott torsdagskveld Huldra!! Stooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. januar 2005 #1047 Del Skrevet 21. januar 2005 Ønsker deg ei riktig god helg! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. januar 2005 #1048 Del Skrevet 21. januar 2005 Bare innom igjen for å ønske deg en riktig god helg!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. januar 2005 #1049 Del Skrevet 23. januar 2005 Det ble en god helg, med både solskinn og venninnekveld og videokveld og "kjæresteaktiviteter" og god mat og snø og avslapping og det meste som hører en god helg til! Og enda er ikke helgen over, jeg har hele ettermiddagen og kvelden igjen å nyte! :-D Takk for hilsener, Lilletrollet, Charmina, Bizzy, Bamseline, Madden og Mrs. Potter. :rosasmil: Dag 17 i dag, ca 10 dager til IKM. Kjempevonde pupper, og har kjent antydning til ti-dager-før-murringen min (i går). :-? Har også kjent noen slags stikninger, men det gjorde jeg sist og, så jeg håper ikke på noe som helst. Venter på mens jeg. Etter skuffelsen sist, tør jeg ikke håpe. Så jeg venter på mensen. Og på UL-undersøkelse i februar, og timen vår i mars. Selv om jeg ikke tror noe er på gang denne gangen heller, så ønsker og håper jeg likevel så inderlig at vi blir gravide på naturlig vis... Har så lyst å slippe assistert befruktning... Men for all del, jeg gjør det gjerne! Men drømmer om at en dag så bare kom ikke mensen likevel, helt av seg selv. :hjerter2: Jeg skal bli så glad den dagen det blir positiv test, uansett på hvilken måte det skjer! Skal inn på H&M og snoke litt etterpå. Har bestilt noen vårklær (ikke så lenge til våren nå!!!!) for en tid tilbake som jeg venter på, men skal inn og se om jeg kan finne noe mer. Klesskapet mitt er helt tragisk nå.. Det har masse klær inni seg, men det meste er gammelt og temmelig ufikst. :-? Det skriker etter noe nytt! I dag ser jeg ut som en nisse - i gamle halvslitte klær, og skikkelig kjedelig hår som er totalt ute av form. *sukk* Frisørtime kan jeg ikke unne meg før neste lønning, så jeg får se ut som en tulling en stund til. Uff - føler meg ikke helt fresh i dag nei! Fant noen nye smileyer i dag, de var litt morsomme! Fred Ironi (skjønte ikke helt symbolikken...) Sarkasme (skjønte ikke symbolikken her heller...) Blåveis :blaveis: Dakkar.... :trøste: Ha en fortsatt fin søndag til dere som måtte snuble innom, og ha en strålende uke i uken som kommer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. januar 2005 #1050 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei snuppa Innom og oppdaterer meg mens nesa renner ikke noe gøy å bli så snylta forkjøla nå som snøen ligger fint og sola skinner Håper virkelig at tante rød :evil: ikke kommer på besøk til deg nå!Jeg sendte henne en bilett ned til varmere strøk og håper hun dro!!!!Hun fikk bare enveisbillett!!! Ha en superfin uke ! Og trøst deg med at klesskapet mitt er skikkelig ille ogsådet skriker rett og slett etter fornyelse sukk Stor fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 25. januar 2005 #1051 Del Skrevet 25. januar 2005 Heisann!!! Håper du har en fin dag i dag Ville bare nevne at jeg hadde alle mine vanlige verk, murringer og stikninger så det behøver ikke være negativt altså Heier på deg vennen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 25. januar 2005 #1052 Del Skrevet 25. januar 2005 Selv om jeg ikke tror noe er på gang denne gangen heller, så ønsker og håper jeg likevel så inderlig at vi blir gravide på naturlig vis... Har så lyst å slippe assistert befruktning... Men for all del, jeg gjør det gjerne! Men drømmer om at en dag så bare kom ikke mensen likevel, helt av seg selv. :hjerter2: Jeg skal bli så glad den dagen det blir positiv test, uansett på hvilken måte det skjer! Hei Hulderjenta Dette var akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv Skal bli sååååå lykkelig den dagen den positive testen lyser mot meg :hjerter2: Håper det skjer for oss begge nå i pp 23 Ønsker deg lykke, lykke til fram mot ikm, Hulderjenta Håper det blir full klaff :rosasmil: fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. januar 2005 #1053 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei vennen Hvordan går det? Håper du ikke har fått besøk av tante rød nå heller! Krysser alt jeg har! Synes virkelig naturen kunne være litt grei med dere nå! Tenk at vi har snø ennå - ikke regn det er jo fantastisk!Solen har vi jo også sett-slett ikke værst eller hva? Her sover Martine og maleren henger i stigen og jobber som bare dethan tenker vel sitt om hjemmeværende husmødre som bare sitter foran dataen hele dagen tenker jeg Ha en kjempefin torsdag da Huldra fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. januar 2005 #1054 Del Skrevet 28. januar 2005 Takk for koselig hilsen, Charmina! Har ikke vært så mye innom her i det siste, har liksom ikke hatt så mye å skrive om.. Men nå er jeg innom igjen! :D Dag 22, PP 23 i dag, 3-4 dager til IKM. "Symptomliste": * Har rett-før-vondt. - tegn på mens... *Kjempeømme, "harde" og oppblåste pupper. - etter forrige syklus viste det seg å være bare et tegn på mens... *I går gjorde det vondt i puppene da jeg frøs - uvanlig (graviditetssymptom for en venninne av meg....). * PMS-tryne (vært en stund): Gretten, utålmodig, kort lunte. - vanlig PMS-tegn (selvsagt..) Er veldig spent denne gangen... Er nesten sånn innbildt svanger som jeg var de aller første månedene vi prøvde! De siste dagene mot IKM går i hvert fall fort, for jeg har jobbehelg nå, så jeg skal nok få holde meg i ånde... Men etter mensmurringene å dømme, så går det nok den kjipe veien... Men ennå er det et biiiiiiiiittelite håp! Solen skinner i dag også, har vært mye bra, kaldt vær i det siste. Deilig! Det er så godt å se sol, gleder meg så utrolig til våren!!! Riktig god helg til alle som stikker innom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. januar 2005 #1055 Del Skrevet 28. januar 2005 Ønsker deg ei riktig god helg Hulderjenta!! :-) Krysser fingrene for at mensen holder seg borte! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2005 #1056 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi. Har vært borte fra prøve-forumet og dagbøkene en god stund. Måtte ha litt pause.. Det var i alle fall kjempe koselig å komme inn igjen til dagboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 29. januar 2005 #1057 Del Skrevet 29. januar 2005 Håper du får en fin helg Hulderjenta, og så har jeg bestemt at tanta ikke skal komme på besøk til dere på 9 mnd, så hu har bare å holde seg unna Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 30. januar 2005 #1058 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg måtte bare innom for å si at jeg har vært kjempefrøsen siden slutten av desember... Så jeg skjønner godt at du ser på det som et pittelite tegn. Krysser fingrene sånn helt i det stille, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 30. januar 2005 #1059 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei, kikker innom dagboken din av og til, siden du også er "en sliter"... EL-testen nå i morges var nesten positiv.. Jada' date=' jeg vet det bare er en EL-test og at jeg ikke trenger å analysere den ihjel I morges var altså "min" strek nesten like sterk som kontrollstreken, man kan si den var 90-95 % like sterk. Betyr det at testen er positiv, eller vil den ikke være positiv før i morgen? Skal jeg satse på at den er positiv nok, og at EL ganske snart er på gang? [/quote'] Vil bare si at jeg for tiden bruker den nyeste varianten Clearblue EL-tester som jeg har kjøpt i USA. Den er digital og hvis den er positiv, så kommer det opp et stort Blir nesten glad bare av å se det smilefjeset! Hvis testen er negativ, kommer det opp en slik: O Greit å slippe å analysere blå streker ja. Men disse nye testene fås kanskje ikke kjøpt i Norge ennå? Uansett, lykke til med IKM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. januar 2005 #1060 Del Skrevet 30. januar 2005 Ikke alltid en har like mye å skrive om. Har det slik selv til tider. Litt nettlei kombinert med manglende nytt skrivestoff. Men vi skriver og leser når vi har overskudd - ikke sant...? Tenker på deg og krysser fingrene for at det er annet enn mens symptomer... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå