Moonchild Skrevet 7. januar 2005 #1001 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei du, Jeg skjønner hvor utrolig kjipt det er å gå og håper og vente – spesielt når alle symptomer tilsier at det er noe annerledes som skjer med kroppen. (Også lure deg på den måten da… ) Nå må det da snart bli deres tur… Sender over en varm og masse medfølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. januar 2005 #1002 Del Skrevet 8. januar 2005 :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: 100 trøsteklemmer til kjæreste Huldra! tenker på deg og håper du får en litt fin helg tross alt! Stor fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. januar 2005 #1003 Del Skrevet 8. januar 2005 :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: 100 trøsteklemmer til kjæreste Huldra! tenker på deg og håper du får en litt fin helg tross alt! Stor fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. januar 2005 #1004 Del Skrevet 8. januar 2005 Ups.............det ble visst 200 klemmer det Klems Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 8. januar 2005 #1005 Del Skrevet 8. januar 2005 :trøste: En trøsteklem fra meg. Håper det går bra med deg. fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. januar 2005 #1006 Del Skrevet 8. januar 2005 Skjønner så godt hvordan du har det vennen :trøste: Tenker på deg! :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. januar 2005 #1007 Del Skrevet 9. januar 2005 Takk for trøsteklemmer Supergirls! tilbake til dere. Dere er jammen gode å ha! Er så glad for at jeg har dette stedet her å dele prøvertanker med andre på! :klem2: Har det ganske bra nå. Har vært en fin helg så langt i alle fall. Dette ble visst Den Store Kinohelgen! I går var jeg og en venninne i byn for å snoke litt på salget og for å se en film som begynte i 13-tiden. Vi så Forbannelsen - den var aldeles grusom og anbefales ikke for sarte sjeler. Selv om det var en supertradisjonell grøsser med allverdens grøsse-effekter, så var den samtidig helt annerledes enn alle andre og kjempeekkel.... Jeg satt med ansiktet tildekket det meste av tiden eller så alle andre veier enn på lerretet, jeg hater sånne filmer... Senere på dagen fikk Huldermannen en SMS med spørsmål fra et vennepar om vi ville være med på kino - og Huldermannen lo litt da for han hadde tidligere på dagen blitt spurt av en kompis om vi ville være med han og kjæresten på kino søndagen. Vi slo til på begge tilbud vi, så i går var jeg på kino to ganger, og i kveld skal jeg jammen på kino igjen! I går kveld så vi Uno - den var utrolig bra! I kveld skal vi se Bad Santa etter ønske fra de vi skal med, jeg aner ingenting om den. Spiller ingen rolle - er igrunnen litt mettet på kino nå Blir nok ikke samme stasen i dag, nei! Ellers er mål for dagen: * gå tur * legge på plass alle de rene klærene som ligger i en haug i en stol i stuen (min jobb - for Huldermannen kan bare ikke brette sammen klær ) * gjøre minst mulig * ikke tenke på at det er mandag i morgen Dag 3, PP 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 9. januar 2005 #1008 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei Hulderjenta! Ser at dine søndagsplaner er nøyaktig de samme som mine, gjøre minst mulig og ikke tenke på at det er mandag i morgen Så kjipt at du ble lurt av tanta igjen... :trøste: Jeg begynner mer og mer å forstå hvordan det er å bli skuffet gang på gang. Har mannen din fått innkalling nå, eller er legene like håpløse som de har vært hittil? Håper han får time snart, det er virkelig verdt å få sjekket han nærmere ut. Håper du får en fin søndag! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #1009 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei på deg! Ville bare stikke innom å se hvordan du har det jeg.. Håper ting blir bra, og at dere får den hjelp og oppfølging dere trenger. Også godt nytt år da du! :-) Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 10. januar 2005 #1010 Del Skrevet 10. januar 2005 En stooor til deg lille venn! Dette var skikkelig dumt.... Tenker masse på deg,og håper det ikke tar så veldig lang tid for dere å komme igang med "hjelp". Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. januar 2005 #1011 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei vennen! Litt av en kinohelg dere har hatt da Men det er jo ikke mye annet å finne på i dette fantastiske været vi har om dagen da Sender deg en god klem og håper uken blir fin -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. januar 2005 #1012 Del Skrevet 12. januar 2005 Tenker veldig på deg vennen Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 12. januar 2005 #1013 Del Skrevet 12. januar 2005 Innom med en stor god klem! Jeg følger med deg, og krysser for at det vil lykkes snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. januar 2005 #1014 Del Skrevet 12. januar 2005 Å gå på kino nå en vil er en av de privillegiene en har uten barn. Nyt det mens dere kan. Forhåpentligvis ikke lenge før dere leter etter barnevakt... Nå som Bizzy har testet positivt - er vel du neste på "listen"... Jeg vil gjerne på treff snart. Synes det er altfor lenge siden sist... Tenker på deg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 13. januar 2005 #1015 Del Skrevet 13. januar 2005 En latter forlenger livet, og det har jeg tenkt å hjelpe deg med nå En mann går omkring og kikker i hyllene i et supermarked. Det er tydelig at det er noe han leter etter, så en av betjeningen går bort til ham og spør hva han ser etter. - Jeg skal ha tamponger til min kone. Hun viser ham hvor han skal lete. Litt etter kommer han til kassa med en stor pose bomull og et hyssingnøste, og hun spør: - Skulle ikke du ha tamponger? - Jo, men jeg ba min kone kjøpe sigaretter for meg i går, og hun kom hjem med tobakk og sigarettpapir, for det er jo sååå mye billigere å rulle dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. januar 2005 #1016 Del Skrevet 13. januar 2005 Takk for litt latter i hverdagen, KalloRilla! Takk for hilsen, Mayamor! En god klem tilbake til deg!! Hadde vært kos med treff igjen ja, det er jammen en stund siden sist! Jeg har forresten VELDIG lyst å gå i Bizzy sine fotspor og bli neste på listen! Kanskje det er noe magisk med PP 23? Da klaffet det jo for Bizzy&mannen, og jeg og mannen er jo inne i PP 23 nå! *er jo lov å håpe* Hei Murmel - kjekt at du følger med! Jeg følger med på deg også. Skriver ikke alltid så mye, men jeg er ofte innom! Takk for at du tenker på meg, Bizzy! Enda en gang gratulerer til deg!!! :hjerter2: Jeg unner deg spiren av hele mitt hjerte og gleder meg med dere, endelig endlig klaffet det! Vet hvordan dere har slitt og vet hva dere har vært igjennom fram til nå! Håper og ber om at PP 23 er en magisk PP, siden du ble gravid i den! Jeg er i PP 23 nå.... Kanskje jeg kan gå i dine fotspor snart...? Hei Charmina! Ble ikke fullt så mye kino som planlagt den helgen - heldigvis for det. Søndagens planer ble avlyst. Men to filmer samme dag - puh! Har enda ikke kommet meg etter Forbannelsen - jeg har sikkelig skrekkfilm-angst... Blir mørkredd i lange tider etterpå... :oops: Men bildene fra filmen har begynt å blekne litt nå... Hei Lilletrollet!! Koselig med hilsen fra deg! En stor klem tilbake!! Hei Skogsdronninga! Ekstra koselig å få besøk av deg i dagboken min!!! Godt nyttår til deg og!! Håper du har det bra! Takk for trøstehilsen fra deg, Cielo! Mensen er heldigvis så godt som ferdig nå. Og på søndag begynner EL-jakten igjen! :D Er helt elendig i dag, er hjemme fra jobb og blir det noen dager nå. Har nakkesmerter (muskulært) som gir vanvittig spenningshodepine med kvalme og synsforstyrrelser og jeg har vært på minussiden de siste dagene når det gjelder krefter.. Har gått med hodepinen fra morgen til kveld i en uke nå, og det har bare blitt værre. Ringt til fysioen i dag, har fått time på mandag. Har prøvd å sove ut i dag for å se om det kunne hjelpe (sovet elendig de siste ukene), men ikke noe bedring av det.. Det som hjelper er varmeflaske på skuldrer, nakke og bakhode (der som nakken og hodet blir ett, liksom... ). Det lindrer litt. Har noen NSAIDs liggende som hjelper utrolig bra, men jeg vil ikke ta for de er så videt jeg husker farlige om man skulle bli gravid (man må bruke prevensjon når man går på dem). Ibux kunne kanskje hjulpet også, men de kan hindre eggløsning.. Så det blir ikke mye smertelinding på meg... Det mest forsyrrende er selvsagt selve hodepinen og synsplagene som koemr og går. Og ikke minst den medfølgende kvalmen... Okk og stønn og huttetu - nei nå er det nok klaging!! ...og da var det plutselig ikke mer å si! Dag 7, PP 23 Stor klem fra frøken negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. januar 2005 #1017 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har forresten VELDIG lyst å gå i Bizzy sine fotspor og bli neste på listen! Kanskje det er noe magisk med PP 23? Da klaffet det jo for Bizzy&mannen, og jeg og mannen er jo inne i PP 23 nå! *er jo lov å håpe* Slenger meg på den Vi går straks inn i pp 23 vi også, så da satser vi på klaff Blir pergo-fri mnd. for meg da, så kanskje mer sjans i pp24 ??? Vi får krysse fingrene for at det nå er vår tur God bedring da ! fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 13. januar 2005 #1018 Del Skrevet 13. januar 2005 Tusen takk for gratulasjon! Uff, nakkerelatert hodepine er jo bare så grusomt. Og jeg skjønner jo godt at du ikke har lyst til å bruke NSAID... Og det hadde jo vært helt supert om PP 23 var den magiske... *kryssekryssekrysse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. januar 2005 #1019 Del Skrevet 14. januar 2005 Ohoi - i dag er det sol!!!! Dere vet sånn lys på himmelen? Og når det er sånn lys så er det sånn rar blåfarge på himmelen? Dere har ikke sett det nei? Ikke så rart, for det skjer nesten aldri. Men i dag har det altså skjedd! Så jeg tenkte jeg skulle benytte sjansen til å gå en liten tur i solen. Tur er bra for nakke/skulder. Sitte forran PCen er IKKE bra for nakke/skulder :fy: Takk for hilsen, Moonchild og Tine! Satser på magisk PP 23! Huldermannen og jeg skal i alle fall gjøre vårt for at den skal bli magisk Heier på dere andre og håper på kollektiv magisk PP 23!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. januar 2005 #1020 Del Skrevet 14. januar 2005 Ønsker deg ei riktig god helg! Får håpe finværet holder seg hele helga,så dere kan kose dere i sola fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå