Zianta Skrevet 4. januar 2005 #981 Del Skrevet 4. januar 2005 Fra torsdag (dag 18.) har jeg i alle fall hatt SKIKKELIG ømme pupper, men det har begynt å gi seg igjen. På søndag (dag 21) hadde jeg skarpe stikk på hø. side (ikke vanlig). I dag (dag 23) har jeg kjent svak mensmurring, men har ikke kjent det tidligere denne gangen (pleier å få mensmurring 10 dager før mens, og så øker det på fram mot mens). Disse symptomene ser da spennende ut så langt. Håper de blir etterfulgt av tretthet og kvalme også. Krysser litt ekstra for at mensen ikke dukker opp. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 4. januar 2005 #982 Del Skrevet 4. januar 2005 Håper 2005 sålangt har vært bra, og krysser fingrene for et blått år! Krysser fingrene for at du ikke trenger å benytte deg av timen på KK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. januar 2005 #983 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei vennen håper virkelig at disse merkelige symptomene er noe annet en bare mensen! Det hadde vært sååå kjekt om tingene gikk deres vei nå! Irriterende at alt som har med sykehuset skal ta så lang tid Men når alt kommer til alt så tror jeg at de er ganske så flinke på Haukeland da! Skal krysse fingre og alt annet som krysses kan for at dette virkelig blir året med stor å for dere Huldra! Stor klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 5. januar 2005 #984 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei Hulderjenta, og godt nytt år Høres ut som du får det spennende fram mot ikm denne gangen da Håper ikke det er tanta som lurer... Lykke til iallefall Jeg håper og tror vi blir mange lykkelige med 2005-spirer i magen fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. januar 2005 #985 Del Skrevet 5. januar 2005 Kanskje vi kan ta nygravide eks. slitere kafetur i løpet av januar i stedet Heier på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. januar 2005 #986 Del Skrevet 5. januar 2005 Takk for hilsener, Zianta, Bamseline, Charmina, Tine og Bizzy! Kribler litt i magen, er skikkelig spent denne gangen for jeg synes det er en del ting som er litt anderledes enn vanlig... Status dag 24 - ca 3 dager til IKM: * puppene fortsatt like ømme * oppblåste pupper * mensmurring i litt mindre grad enn vanlig, og mest lokalisert på høyre side Har lyst å teste i morgen tidlig jeg... Lyst å få svar nå, så er jeg forberedt når mensen kommer... For jeg regner egentlig med det, men samtidig håper jeg ekstra denne gangen for den stikkingen jeg kjente hin dagen har jeg aldri kjent før, og puppene mine oppfører seg rart.. Og EL traff vi jo himla bra denne gangen! Med litt "oppsparte midler" også (men det var nå egentlig tilfeldig..) Men jeg må bare ikke håpe for mye. Da får jeg et skikkelig slag i trynet... Tror jeg tester i morgen tidlig jeg! Får bare forberede meg på at den er Blendahvit.. Men det er jo alltid godt å vite, så man ikke skrur opp håpet for lenge - vil heller få negativ test i morgen enn å leve i urealistisk håp fram til helgen... Føler meg litt ambivalent i dag! Tror - tror ikke - tror - tror ikke PS: Bizzy - en sånn kafe-tur er jeg med på vet du! Håper vi kan få en sånn snart!!! Krysser for oss begge to! ...og for alle andre som lever i håpet for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. januar 2005 #987 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei Huldra! Håpet er alltid tilstede vet du! Ville bare ønske dere et riktig blått, nytt fruktbart år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. januar 2005 #988 Del Skrevet 5. januar 2005 Så spennende da,Hulderjenta!! Her må jeg følge med de neste dagene skjønner jeg fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. januar 2005 #989 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er virkelig frustrerende at PMS og gravide symptomer er så like Jeg krysser selvsagt alt jeg har for at det er det siste i ditt tilfelle. Så deilig det hadde vært om det klaffet før evt IVF! Apropo det, så kan jeg ikke forstå at legen kan nekte dere assistert befruktning. Ikke nå som man må betale så mye selv. Stor Murmelklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 6. januar 2005 #990 Del Skrevet 6. januar 2005 Så spennende, krysser alt jeg har, og skal tenke mange blå tanker for deg Håper du får en fin dag. Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. januar 2005 #991 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær - og andre kroppsdeler - for deg i dag Hulderjenta!! Har stor tro på at det skjer noe hos dere nå...siden symptomene er såpass annerledes imot hva de bruker å være! Det taler jo til din fordel!! Uansett...tenker på deg i dag! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2005 #992 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær - og andre kroppsdeler - for deg i dag Hulderjenta!! Jeg også altså Kjempespennende med annerledes symptomer, måtte det endelig være deres tur Stooooooor klem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. januar 2005 #993 Del Skrevet 6. januar 2005 Pessimisten i meg hadde nok rett: Testen i morges var blendahvit. Ikke et fnugg av antydning til graviditet en gang... Har fortsatt like ømme pupper, men idag har mensmurringen økt på. Men er glad jeg testet i dag, så blir jeg ikke lei meg når mensen kommer. Så bare kom, tante Rød, kom og bli ferdig... Men en god til dere som har tenkt på meg! Dag 25, 2 dager til IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. januar 2005 #994 Del Skrevet 6. januar 2005 Tante Rød : :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Huldra : Stor klem fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2005 #995 Del Skrevet 6. januar 2005 :trøste: skjønner at du hadde store forhåpninger denne gangen, håpet veldig med deg :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. januar 2005 #996 Del Skrevet 6. januar 2005 :trøste: Jeg hadde virkelig store forhåpninger jeg også... det var trist at det ikke slo til!! Elendighets tante altså...forstår hun ikke at hun er totalt uønsket i hulderheimen?? Sender over maaaaaaange klemmer jeg også! :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: :klem::klem::klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 7. januar 2005 #997 Del Skrevet 7. januar 2005 :trøste: Det var trist Huldra. Vi er mange her inne som har vært i samme situasjon før og som vet akkurat hvordan du har det. Bare så synd at noen må oppleve det oftere enn andre... Stå på og hold humøret oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 7. januar 2005 #998 Del Skrevet 7. januar 2005 :trøste: Uff, det var trist, Hulderjenta! Håper du får en god helg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. januar 2005 #999 Del Skrevet 7. januar 2005 :trøste: Så trist! Håper allikevel at du får ei god helg. fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. januar 2005 #1000 Del Skrevet 7. januar 2005 Her var det mange klemmer, tusen takk, det var en fin trøst.. Har en utrolig kjip dag i dag... I går testet jeg jo negativt som jeg sa, men var kvalm i går kveld og har gått og vært kvalm i hele dag. Fikk gulaktig utflod i dag mens jeg var på jobb (ikke vanlig at mensen begynner sånn) og fikk jo de forhåpningene til tross for den negative testen i går, for alt har vært så annerledes denne syklusen. Kvalm og elendig i hele dag, forsatt lite mensmurring, og fortsatt ømme pupper - så jeg håpte i det lengste, tenkte at kanskje det bare var for tidlig testing, kanskje jeg var gravid likevel. Bestemte meg for å kjøre innom apoteket på vei hjem. Kjøpte Clearblue. Men da jeg kom hjem for å teste, var utfloden blodig og tante Rød hadde meldt sin ankomst. Tok testen likevel, og den var selvfølgelig kjempenegativ... Så nå sitter jeg her (ligger egentlig på sofaen), er skikkelig deppa.. Har mensen, har hodepine og er kvalm. Kvalmen skyldes nok hodepinen og dårlig søvn i bunn og grunn... Men jeg som trodde.... håpte.... Jeg skal aldri, aldri, ALDRI mer håpe på noe som helst... I dag er det altså dag 1 i PP 23. PP 22 ble en syklus på 25 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå