Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er fryktelig lite på nett om dagen

- sikkert i likhet med mange andre...

Skal ha jul i eget hus for første gang.

Vi blir bare 5 voksne og 1 barn.

Så det blir stille og rolig.

Ønsker deg og dine - en riktig god jul. :nissekone:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt brev, ja. Håper du/dere ikke lar dere knekke, men har overskudd til å ta de nødvendige telefoner for forhåpentligvis få løst floken. :klem:

Ellers regner jeg med mannen din blir fornøyd med telefonenen. Tror det er den samme som mannen min fikk nylig via jobben (5140 tror jeg det var - med bl.a. radio og kompass pluss kamera, seff). Han er i hvertfall veldig fornøyd med taletiden og standby-tiden på den - synes det er veldig viktig. :Nikke:

Håper du får en trivelig jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Oi - nå var det gøy å komme inn i dgaboken!! En og en halv side med hilsener siden sist!!! Jøye meg! Dere er så søte!! :grinele: Takk for at dere tenker på meg! :kyss:

Takk for alle julehilsener og gode ord - har ikke tid å skrive til hver og en av dere nå, får ta det en av juledagene! :nisseblunk:

Her sitter nemlig Jenten Som Gjør Alt På En Gang:

Rydder stuen (egentlig hele leiligheten på en gang...)

Vasker Klær

Legger sammen klær

Ryddder kjøkkenet

Lager jul med juleduker og lys

Avtaler julegave-besøk med venninner

Skal lage middag

Skal i stallen på julegrøt :nisse:

Og MÅTTE bare innom her en tur!

Men her blir jeg ikke sittende, det har jeg ikke tid til...

Har testet for EL mandag, tirsdag, onsdag og i dag. I dag er dag 11. Ingen LH-stigning noen av disse dagene, kjenner heller ingen tegn til EL... Har en test igjen som jeg skal ta i morgen tidlig. Men har vært på apoteket og kjøpt en pakke til jeg... :oops: (TA HINTET, BLOODY GRAVIDITETSFE!!!) Regner med det må skje noe i løpet av helgen! Vi skal i alle fall gjøre vårt! :Hehe:

Ja, og angående DUSTE-brevet Mannen fikk: Han ringte til poliklinikken, men legen som hadde skrevet brevet var ikke til stede. Så han ringte fastlegen og ba ham gjenta henvisningen, og ba ham være tydeligere på HVORFOR - at vi nå faktisk har prøvd lenge å få barn, og at det er snakk om å få behandling for å bedre spermiekvaliteten, at det ikke bare er en "generell" utredning i forhold til en mulig infertilitet. Så får vi se, om ikke han får en time likevel. Det tar jo tid å forbedre spermiekvaliteten (10 uker å lage sædceller..), så det hadde vært kjekt om han hadde fått seg en Pergokur snart... Tror det skal ordne seg! :D

Ha en fredelig og fin jul alle sammen!!! Skal garantert innom en av juledagene, så snart jeg får litt tid for meg selv, er helt u-oppdatert (heter det det...?) på hvordan det står til med dere andre! :klem:

Juleklem fra Huldra!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

God jul!

Det er så vakkert ute! Det ble hvit jul, og er snø nå for tredje dag på rad. det er kaldt, klart og solskinn!! Skal snart ut og gå en tur, skal bli deilig å få sol i ansiktet igjen, jammen er det lenge siden sist!! Jeg tror faktisk det er flere måneder siden! :o Det har BARE regnet her!

Det ble noen fine juledager, selv om julaften begynte dårlig med overtid på jobb :evil: , men det kom seg og endelig senket roen seg. Har ikke kjent skikkelig før nå hvor stresset jeg har vært den siste tiden. Vil ikke tenke på det nå, nå vil jeg bare kjenne at skuldrene er avslapet og senket.. (au!)

Da jeg var liten hadde vi en alternativ tekst til O' Jul med din glede - nemlig O' jul med din glede, og barn i august! Det skal vi nå se på om det stemmer! :ler2: Har testet for EL denne uken, brukte QuickResponse, begynte mandag (det har jeg vel fortalt). På fredag (julaften) morgen var det sånn at den nesten viste LH-økning, og nesten ikke, de to strekene var omtrent like sterke. Kjente ingen tegn til EL, men i følge testen skulle jo EL skje et visst antall timer etter positivt resultat. Men jeg følte meg ikke sikker på å ha funnet EL. Og siste testen var brukt.

Så den som åpnet den nye pakken (Clearblue) og tok enda en EL-test da jeg kom hjem etter jobb, jo det var meg. :D Og den var det kjempeutslag på. Med de neste 48 timene som spesielt fruktbare var det jo bare en ting å gjøre natt til første juledag! :Hehe: Og natt til i dag. :Hehe:

Notat til meg selv - ikke håp for mye...

Ha fortsatt god jul, dere som måtte dete innom her! Nå skal jeg snart ut og gå i sol&snø! Må ha litt luft og mosjon før neste middagsbesøk :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei hei! :vinke:

Takk for hilsener, Bamseline og Mrs.Potter! :D

Koser meg som best jeg kan i romjulen, men romjulen er hverdag for meg. Juleferie, hva er det for noe...? Og pga mye sykdom på jobb så det har vært STRESS nå i julen.. :veldigsur: Men nå ha jeg fri to dager og vi skal reise bort sammen med noen andre og skal feire nyttår på hyttetur :danse: Kommer til å ta det rolig, for vi må kjøre tidlig hjem 1. nyttårsdag. Jeg skal på jobb om kvelden da nemlig... :tunge1:

Så jeg får si takk for det gamle, alle sammen!! :vinke: Og jeg ønsker dere alle et fruktbart og nytt år! :Hehe:

Kjempestor klem fra Huldra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt typisk at det blir så mange syke/sykemeldinger i Jula? :roll:

Ønsker deg et flott blått Nytt År!

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste dette i dagboka di :

Så den som åpnet den nye pakken (Clearblue) og tok enda en EL-test da jeg kom hjem etter jobb, jo det var meg. Og den var det kjempeutslag på. Med de neste 48 timene som spesielt fruktbare var det jo bare en ting å gjøre natt til første juledag! Og natt til i dag. :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Høres ut som dere har hatt ei trivelig jul :ler: Og nå håper jeg også at det gir resultater! Det hadde vært så kjekt! Er faktisk to stykker jeg kjenner som virkelig har slitt lenge nå som venter barn :rosasmil: og det er bare så koselig og kjekt!

Her har vi også kost oss i jula med pakker,besøk,mat og snø!Jammen var vi heldige med juleværet i år!

Håper dere får flere fine romjulsdager og et strålende blått nytt år! :D :D :D

STOR :klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:ler: Du har hygget deg i jula du også ser jeg!! :wink:

Vi får håpe at det nå er vår tur og at all :kline: gir resultater!

Uansett...et riktig Godt Nytt og Blått År til deg Huldra!!

Stooor :klem: fra Madden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei :vinke:

En liten forsinket nyttårshilsen :oops:

GODT BLÅTT NYTTÅR!!!!

Håper du har hatt en koselig jul til tross for mye jobbing og stress :klem:

Har tenkt endel på dere og kommer ikke helt over beskjedene dere fikk av legen... :frustrert: Håper dere har fått gitt beskjed og blir tatt bedre vare på i det nye året!!!!!

Hadde forresten vært koselig med et lite slitertreff i januar ;)

Kjempestor :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Godt nyttår!! Og takk for koselige hilsener! :bukke: Har hatt en fin nyttårsfeiring, ganske stille og rolig, men med en aldri så liten nyttårsfest! Veldig gøy, men også litt slitsomt å være tett på andre på en liten hytte... Tror jeg er blitt litt sær på mine "gamle" dager... :oops: Eller - jeg tror egentlig ikke jeg er blitt sær, jeg har bare sluttet å føye meg hele tiden! :wink: Men jeg har kost meg, Huldermannen har kost seg, og jammen er det godt med litt stueforandring! :D Snø og akebrett er også utrolig morsomt! :ler2:

Og nå er det blitt 2005.. :o Hvor blir egentlig tiden av?? Synes dagene går fort, og årene enda fortere.. Akkurat nå kan dagene godt gå litt fort, for på lørdag er det IKM! 4 dager til. Blir nok mens, har hatt skikkelige PMS-tegn, men også noen "tegn" som jeg ikke pleier å ha. :o Men det dukker jo opp nye ting hele tiden i denne dustekroppen min.. :tunge1:

Fra torsdag (dag 18.) har jeg i alle fall hatt SKIKKELIG ømme pupper, men det har begynt å gi seg igjen.

På søndag (dag 21) hadde jeg skarpe stikk på hø. side (ikke vanlig).

I dag (dag 23) har jeg kjent svak mensmurring, men har ikke kjent det tidligere denne gangen (pleier å få mensmurring 10 dager før mens, og så øker det på fram mot mens).

Men ingenting å juble for.. Har blitt lurt av kroppen før, men mensen kommer alltid... :murvegg:

I går fikk jeg innkalling til UL av egglederne! 18. februar skal jeg på Ultralydlaboratoriet på KK. Regner ikke med at de skal være tette eller noe, men det blir nå spennende uansett!

Og 4. mars har vi ny time på KK. Den dagen er jeg spent på! Da skal legen si ja eller nei til assistert befruktning. Men han kan vel ikke si nei??!!??!!!

Time på urologen for Huldermannen venter vi fortsatt på. :evil:

Vi har for øvrig snakket om å kanskje benytte oss av fritt sykehusvalg når vi får "godkjenning" til assistert befruktning. Vi får se hva vi gjør.. :wink:

:klem: fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...