Gjest Hulderjenta Skrevet 18. desember 2004 #941 Del Skrevet 18. desember 2004 Det snøøøør!!! Herlig! :D Gleder meg sånn til jul!! Skulle ønske det var i morgen, for jeg har den perfekte gaven til min kjære og jeg har lyst å gi den NÅ! Hadde allerede kjøpt gave jeg! Men i går kjøpte jeg en til, litt på impuls, men mest fordi det var akkurat det jeg ville gi, men det er så dyrt så jeg hadde egentlig slått det fra meg og kjøpt noe annet.. Men i går tenkte jeg søren heller og dro rett og kjøpte den. Så fornøyd, jeg nå!! Håper ikke min kjære er innom her og leser, for da finner han ut hva han får... Tar sjansen på at han ikke gjør det. Har kjøpt den støtsikre tlf til nokia, med kamera og radio og alt mulig på. Min kjære trenger en som tåler en trøkk, og desutten elsker han allverdens tekniske duppeditter. Den var svinedyr (uten abonement, for det har han jo) - men det var så godt å kjøpe den, for det var den jeg ville gi ham til jul! Har satt i SIM kort (for kontantkort), og må bare få ladet den i smug, for han skal få ringe til den på julaften, sånn at han kan finne den og åpne den! Skulle ønske det var julaften i morgen!!!! Takk for klemmer fra Lilletrollet og Gadget!! Sender dere to store klemmer tilbake! :klem2: Hei Tine! Godt å høre at det er flere som ikke er på topp i mørketiden, en liten trøst i det! Og snart er det jul ja!!! Heisann, Madden! Har alltid hatt 3 nøtter til Askepott som tradisjon på julaften, men nå har jeg ikke fått sett den på mange år, for jeg har ikke hatt fri på julaften på det jeg kan huske...Og hvert år skal jeg ta den opp, men det blir det aldri noe av.. Hadde jeg jobbet natt tror jeg jeg hadde stått opp og lagt meg på sofaen bare for å få det med meg Den er så søt, den filmen!! :hjerter2: Lykke til med eggjakt du også, Madden!! Hei, Mrs.Potter! Har du lest hele boken min?!? Det er blitt noen sider etter hvert! Vi har strevd en stund ja, og er fryktlig lei av prøvingen i perioder, men holder motet oppe. Takk for lykkeønskninger, det trengs! Deilig med helg! I kveld skal min kjære og jeg på kino, det gleder jeg meg til! Først skal vi lage oss noe god mat her hjemme Dag 6, nesten ferdig med helvetet for denne gang. Snart i gang med Jakten På Egget!! Eventuelt Jakten på Den Forsinkede Julegaven! Ha en rinktig fin adventshelg, Supergirls!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #942 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. desember 2004 #943 Del Skrevet 19. desember 2004 Heisann!! :-) Har lest gjennom hele dagboken ja(brukte et par dager på det da) Håper du får en fin søndag! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. desember 2004 #944 Del Skrevet 19. desember 2004 Så koselig det var å lese innlegget ditt fra igår! Det er akkurat som om du stråler nå! Skikkelig juleånd! Du er oppfinnsom og supersnill med mannen din, synes jeg. Men det er jo så deilig å gi akkurat det du vil gi, og det du vet han blir kjempeglad for!! Håper dere koste dere med mat og kino - vel fortjent! Ha en fin siste-uke-før-jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. desember 2004 #945 Del Skrevet 19. desember 2004 Takk for flott julehilsen, Trulselinemor! :bukke: God jul og et fruktbart nytt år til deg! :D Takk for søndagshilsen, Mrs. Potter. I dag er det søndag igjen, søndager er deilige dager. Holder på å bake rundstykker, og det dufter så godt her nå! Ja sånn kan skrevne ord lyge, Lillen - kjekt å høre at jeg stråler, men jeg kan ikke si at jeg gjør akkurat det.. Stråler litt, kanskje.. Vi hadde det kjekt i går, men det ble ikke kino på oss for vi fikk besøk av et vennepar i stedet. Så kinoen har vi utsatt til i kveld! :D Dag 7 - tror jeg starter EL-testingen i morgen tidlig! I går fikk foressten Mannen et kjipt brev fra Haukeland - de ville ikke ta i mot ham til urolog!!!! :o KK-gyn-legen ba jo om det, og Mannen fikk henvisning fra fastlegen. Nå fikk han svar fra Urologisk/Kirurgisk der det stod, fritt gjenfortalt, at de de så han hadde blitt utredet i forhold til hormonene og desuttet blitt tatt sædprøve av (med normal bevegelighet, stod det!!) og at han hadde normale prøver, og at de ikke hadde tid til å se på ham, men at han i stedet måtte henvises til privat klinikk eller til en annen del av regionen!!!! :evil: Kan dere tenke dere!!!???!!! DRITTSYSTEM!!!!! Det var jo f*en meg selveste seksjonsoverlegen (Dr. Gyn) på Fertilitets-avd som bad om den henvisningen!!!! For at urologen kanskje kunne gi ham noe som stimulerer sædkvaliteten. Og så vil de ikke se på ham??? Vi ble helt himmelfallen i går, helt matt. Er det ikke meningen å få hjelp i dette systemet selv om man har vært til to ulike leger for noe lignende, men ikke direkte samme sak, før??? Huldermannen skal ringe til hun som skrev brevet i morgen og si at han må få en time der, og forklare hvem som har bedt om henvisningen og hvorfor. Hvis ikke de gir ham time likevel vet jeg ikke hva vi gjør.. Håpløst system. Det er ingen system. Hadde det vært et system så hadde Mannen blitt henvist direkte fra han Gyn-legen. Blir helt sprø. Vil ikke dette landet ha flere barn????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. desember 2004 #946 Del Skrevet 19. desember 2004 Huldermannen skal ringe til hun som skrev brevet i morgen og si at han må få en time der' date= og forklare hvem som har bedt om henvisningen og hvorfor. Hvis ikke de gir ham time likevel vet jeg ikke hva vi gjør... Da ringer dere selveste seksjonsoverlege, Dr. Gyn, og spør hva dere skal gjøre! Det er jo han som har henvist, og dermed også han som mener dere med god grunn skal bli videre utredet!! At det går an... Dette må bare ordne seg! :evil: Nå ble jeg sint!! Få unna ringingen før jul, så kan dere se fremover igjen!! Skjønner godt at dere ble matt! :o Over til noe annet; du lyger altså i boken din? Jeg håper du slipper det snart, og at du stråler mer enn litt - på alvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 20. desember 2004 #947 Del Skrevet 20. desember 2004 Dette var ikke mye hyggelig førjulesbrev å få :veldigsur: Man kan begynne å lure på systemet innimellom ja Huff..håper det ordner seg for dere, og at mannen får et fornuftig svar på telefonen.. Vil ønske deg ei riktig god jul, og et fruktbart nytt år Stor jule fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. desember 2004 #948 Del Skrevet 20. desember 2004 Innom med en liten mandags Har ikke vært mye skriving på meg de siste dagene da den lille frøkna vår holder meg våken det meste av døgnet og jeg ser snart slik ut :o :o :o :o :o :o :o pga av mangel på søvn Håper du koser deg i førjulsstria! :nissekone: fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. desember 2004 #949 Del Skrevet 21. desember 2004 :o I alle dager er dette slags tull :o Vil ikke se på mannen din? Normale prøver? Sikker på at de har sjekka rett mann? Nei, stå på krava! Noen må da ta ansver her! Håper virkelig det ordner seg, og det raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 22. desember 2004 #950 Del Skrevet 22. desember 2004 Stakkars dere, Huldra...Legebestanden her i landet reagerer underlig må jeg si...Dette må dere kjempe for! Jeg ønsker deg en GLEDELIG JULEHØYTID OG ET FANTASTISK, VELSIGNET, NYTT ÅR! Juleklemmer fra tyttis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 22. desember 2004 #951 Del Skrevet 22. desember 2004 Håper dere får ordnet opp i tulle legene fortere enn svint. Ingenting er bedre enn å ha en plan og noe å se frem til. Ønsker deg en god jul og et fantastisk mirakel-år! Gadget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. desember 2004 #952 Del Skrevet 22. desember 2004 God Jul til deg og mannen! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 22. desember 2004 #953 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei Hulderjenta. Hva er det med disse legene dere støter på??? Håper dere har fått ordnet opp i rotet og at han blir undersøkt ordentlig! Håper dere får en fin jul og at 2005 blir et godt år! fra Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 22. desember 2004 #954 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei Hulderjenta Bare innom for å ønske deg en riktig God Jul og et godt nytt år. Håper at det ordner seg med de teite legene.. Juleklem fra Bamseline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 22. desember 2004 #955 Del Skrevet 22. desember 2004 :o Jeg blir ganske matt når jeg leser om hvilken behandling dere får. Synd noen burde slå litt i bordet på deres vegne for å si at de ikke kan behandle dere sånn. Ellers ønsker jeg deg en riktig god jul og et godt nytt år! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. desember 2004 #956 Del Skrevet 22. desember 2004 Ønsker deg en riktig god jul! :nissekone: Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. desember 2004 #957 Del Skrevet 22. desember 2004 En riktig god jul til deg, Hulderjenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 22. desember 2004 #958 Del Skrevet 22. desember 2004 Heisan! Ville berre seie GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 22. desember 2004 #959 Del Skrevet 22. desember 2004 Heisann, ønsker deg og dine en gledelig jul og et strålende nytt år! Håper dere får en flott feiring. Gode tanker fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #960 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Hulderjenta!!! Blir nok en gang helt stum over hvor UTROLIG vanskelig norsk helsevesen skal være...helt utrolig at det går an å motarbeide dere sånn... :o Dette fortjener dere absolutt ikke! Nå må du stå på kravene dine jente! Ring rundt og gi klar beskjed om hva dere skal ha! Du har rettigheter! Håper virkelig at alt ordner seg raskt..det er på tide nå! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå