Gjest Hulderjenta Skrevet 13. desember 2004 #921 Del Skrevet 13. desember 2004 for mensen kom i dag, ikke uventet, men skuffet ble jeg likevel... Våknet i morges med et håp; ingen magesmerter, ingen blødning. Stod opp, trøtt i trynet, ut på badet. Gikk på do. Rosa på papiret.. Så begynte det - skikkelig menssmerter i eining... Verre ble det utover dagen, har så vondt i magen og korsryggen at jeg ikke klarer slappe av... Blør og blør... :veldigsur: Så nå er det dag 1, PP 22...... Selv om jeg ikke forventet noe klaff, så ble jeg virkelig skuffet i dag. :-( Men jeg har EL-tester klar, og skal finne rette dagen denne gangen! EL blir rundt julaften, julaften blir dag 12. Som allerede nevnt: O jul med din glede! Kanskje det blir en forsinket neste høst? Denne julen skal jeg ikke være noen , denne julen skal jeg være "slem" sammen med min kjære og sørge for at det virkelig skal 's! Takk for hilsener fra Moonchild og Cielo! Godt å vite at man ikke er alene om å ikke være på topp i mørketiden... Nå begynner jeg å glede meg til jul! I kveld skal jeg skrive julekort så jeg kan sende dem ut snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. desember 2004 #922 Del Skrevet 13. desember 2004 Nei - nei - nei !!!! Teite tanta Vet akkurat hvordan det føles når hun dukker opp..Samma hvor forberedt man er, bli man like skufftet hver gang :cry: Men, vi er vel blitt ganske god til å se framover, ikke sant? Ny pp - nye muligheter Vi får bare stå på, Hulderjenta tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. desember 2004 #923 Del Skrevet 13. desember 2004 Ikke noe annet å gjøre nei! Joho - så akkurat at jeg er blitt avhengig!!!! KG-status altså... Men det var jo ikke noe nytt Men nå er det offisielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 13. desember 2004 #924 Del Skrevet 13. desember 2004 Ser vi våknet til samme teite tanta idag. Min dukket også opp idag... :cry: Vil bare ønske deg lykke til i desember, og krysser fingrene for at det klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. desember 2004 #925 Del Skrevet 13. desember 2004 Sørens dri........... tante Sender deg en orntlig god og ønsker deg noen fine advents dager Klems Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. desember 2004 #926 Del Skrevet 14. desember 2004 Isj og æsj altså Mannen din har vel ikke hørt noe mer om hva som skjer med han? Ønsker deg ei fin uke likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. desember 2004 #927 Del Skrevet 14. desember 2004 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. desember 2004 #928 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei.. og takk for koselig melding i dagboken min!! Kos at du kommer på besøk!! Så kiipt at tanta kom denne gangen også.... nå MÅ det vær din tur snart!! :enig_animasjon: Ønsker deg en fin dag!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. desember 2004 #929 Del Skrevet 14. desember 2004 Ingen førjulspressang med lang leveringstid til deg heller... :cry: Det var dumt å høre. :trøste: Tusen takk for luciaklem. Den varmet. Lite innom for tiden... :oops: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. desember 2004 #930 Del Skrevet 15. desember 2004 Takk for hilsener og Støtteerklæringer Mot Mensen, jenter! Desverre er hun nå en gang her nå, og man må bare se framover. Har lest på bruksanvisningen på EL-testen, og funnet ut testingen for min del skal begynne dag 9. Her er jenten som gleder seg til jul! Har sovet lenge i dag, det var godt! Skal på jobb i kveld, men da jeg våknet i dag var jeg sikker på jeg hadde fri og ble fryktelig skuffet da jeg kom på at jeg ikke hadde det... Dagene går så altfor fort, og de både begynner og slutter tidlig her i huset. Mannens dager begynner ekstremt tidlig, og han må derfor ta tidlig kveld. Føler jeg/vi sjelden får gjort noe gøy verken sammen eller hver for oss.. Tiden strekker jo ikke til! Eller rettere sagt kreftene strekker ikke til. Det blir stort sett hjemmesitting... Det er koselig nok det, vi trives godt i hverandres selskap, men det kan bli vel mye tråkking oppi hverandre.. Det er mørketiden sin feil. Da forvandles Mannen og jeg fra to glade mennesker til to slappe stuegriser... :oops: Hva gjør man med sånnt...? Er det bare vi som har det sånn...? Andres tanker og kommentarer mottas med takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. desember 2004 #931 Del Skrevet 15. desember 2004 Mørketiden er slitsom og tung ja! Vær glad du ikke bor i nord som meg. Her er sola helt borte nå, ganske nøyaktig 1 mnd (og jeg tror nok den er medvirkende til at graviditeten er litt slitsom for tiden... ) Vi får glede oss til Januar/Februar og lysere tider! :-D Men først er det jo JUL! Stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. desember 2004 #932 Del Skrevet 15. desember 2004 innom med en liten hilsen! Her har det vært inneliv flere dager nå! Har hatt arbeidsfolk i huset igjen - og det er bare så kjedelig! Nå skal jeg hoppe i badekaret og etterpå (om ikke frøkna begynner å hyle på mat) Natti natti fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. desember 2004 #933 Del Skrevet 16. desember 2004 Innom med en liten torsdagshilsen til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. desember 2004 #934 Del Skrevet 16. desember 2004 Er glad jeg ikke bor så langt nord som deg, Murmel... Men det er mørkt nok her i Bergen.. Mørkt om morgenen, aldri skikkelig dagslys, mørkt igjen tidlig på ettermiddagen... Blæh... Ser alltid fram til å komme over nyttår og litt ut i januar, da blir livet bedre. :D Men vi har lagt litt planer for helgen, så det skal bli en koselig helg i Hulderheimen, med et hyggelig, kjærkomment avbrekk fra slitsomme dager! Det er så kjedelig med arbeidsfolk, Charmina. Har hatt mye av det tidligere i høst, som kjent... Føler meg så dum når de jobber i veg og jeg sitter der og leser avisen eller ser på TV... Men, men - arbeidsfolk må til når store ting skal gjøres! Godt å høre at dere har hatt innedager dere også, at det ikke bare er vi som har det sånn. Men det er jo heller ikke så mye annet å gjøre i dette været! Nå er det ikke lenge igjen til jul!! Skal jobbe tidlig på julaften, så det blir ikke noen 3 nøtter til Askepott på meg i år heller... Får overleve uten.. Dag 4 i dag, 5 dager igjen til eggjakten begynner! Bare jeg ikke lager for mye forhåpninger for meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. desember 2004 #935 Del Skrevet 16. desember 2004 Takk for torsdgashilsen, Pondusa! Så deg nettopp nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. desember 2004 #936 Del Skrevet 16. desember 2004 En stoooor klem til deg! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 17. desember 2004 #937 Del Skrevet 17. desember 2004 Bare innom med en fredags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 17. desember 2004 #938 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei Hulderjenta Mørketiden er kjempeslitsom... Orker ikke på langt nær så mye som ellers. Men lyspunktet i denne mørke tiden er jo jula Og den kommer jo snart nå Du får ha lykke til med eggjakten Og ei god helg fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. desember 2004 #939 Del Skrevet 17. desember 2004 Så du begynner på eggjakt snart du også ja!! Det blir en spennende tid for oss..det er sikkert! Ser du skal jobbe julaften på dagen...jeg jobber også til og med julaften morgen..og må derfor sove når askepott og nøttene hennes er på... :-( Vi får ta det opp på video kanskje?! Tenkte sette mannen på saken..for det bli ikke skikkelig jul uten! Ha en flott helg Huldra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. desember 2004 #940 Del Skrevet 17. desember 2004 Heisann Hulderjenta Tusen takk for hilsener i dagboken min! :-) Har lest dagboken din,og ser dere har slitt mye. Håper ting ordner seg for dere og at du om ikke så alt for lenge har en liten spire i magen din Mørketiden er en tung tid ja. Vi blir også sittende mye i sofaen. Vi får vente på lysere tider,så kommer nok energien tilbake. God helg!! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå