Charmina Skrevet 3. desember 2004 #901 Del Skrevet 3. desember 2004 Julehuldra var bare såå søt da :hjerter2: Lo godt av deg med bena høyt i været - tror mange har gjort det der!!!! Og man skal jo ikke ha noe uprøvd ikke sant? Tiden går nok fort fremover skal du se (trøste,trøste). HA en fin førjuls helg! fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. desember 2004 #902 Del Skrevet 3. desember 2004 Hurra for flott juleavatar! :-) Det der hadde ikke jeg fått til! :o Synes det var veldig fint at du unnet deg noe nytt også. Det er vel fortjent! Det kan jo være en julegave fra lommeboken til deg! :-) God helg, Huldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. desember 2004 #903 Del Skrevet 3. desember 2004 Nå må dere ikke glemme nissefesten, jeg kommer snart med ordentlig invitasjon med sted og tid og hva og hvor og slikt. Men kan ikke dere alle sende meg mailadressen deres til meg? Det hadde vært greit!! Hvis du vil være med da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 3. desember 2004 #904 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja, det blir nok eggjakt i desember Tror nok jeg får besøk av tanta denne gangen også :evil: Men, nå er det vel snart vår tur??? Riktig god helg, Hulderjenta! fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 3. desember 2004 #905 Del Skrevet 3. desember 2004 Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 5. desember 2004 #906 Del Skrevet 5. desember 2004 Takk for tenkehjelp i dagboken min. Det er spennende tider du og mannen går i møte. Det er godt å høre at du fatter håp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #907 Del Skrevet 5. desember 2004 hei! Håper det går bra med deg, og fortsatt lykke til med alt sammen! Tusen takk for hilsenen i dagboka mi, forresten! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. desember 2004 #908 Del Skrevet 5. desember 2004 Takk for helgehilsener og andre hilsener fra Madden, Charmina, Lillen, Magnhild, Tine, Murmel, Tyttis og Skogsdronninga! :klem: Joho - nye smileyer! :nissekone: De var fine! 2. søndag i advent og vi har ikke hentet frem julepynten enda.... :oops: Ikke adventstaken engang.... :oops: :oops: Det har vært så mye annet i det siste at jeg, og han enda mindre, har ikke hatt ork eller overskudd til å engang tenke på å hente opp julepynten fra kjellerboden... I morgen skal jeg gjøre et nytt, tappert forsøk... Jeg som er så glad i førjulstiden, og liker julelys og litt julepynt... Jaja, man kan ikke få gjort alt.. I alle fall ikke i tide... Jaja, har gjort ferdig en julegave til i dag. Det er en hjemmestrikket laaaaaang slange som en liten venninne (datteren til bestevenninnen min) på snart 3 år skal få. Ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men er likevel fornøyd. Ingen andre i hele verden som har en make! :D I morgen skal jeg prøve meg på juleshopping igjen. Lover å ikke kjøpe noe til meg selv denne gangen.... :oops: Skal bare handle julegaver... Laang og slitsom dag idag... Barnedåp for lille nevø På tide å roe helt ned nå. ZZZzzz... Min stakkars må-stå-opp-lenge-før-hanen-galer-Huldermann har lagt seg for lenge siden, så jeg sitter nå her og pusler for meg selv. :D Men skal snart inn og krype under dynen til ham. Ha en god kveld, en god natt, og ikke minst: En god ny uke! Bare 19 dager igjen til jul!! Dag 19 i dag, bare 7-8 dager igjen til IKM (mens...)... I neste syklus er EL rundt julaften en gang - O jul med din glede fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. desember 2004 #909 Del Skrevet 7. desember 2004 I neste syklus er EL rundt julaften en gang - O jul med din glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 7. desember 2004 #910 Del Skrevet 7. desember 2004 O jul med din glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. desember 2004 #911 Del Skrevet 8. desember 2004 Leste :. I neste syklus er EL rundt julaften en gang - O jul med din glede Jammen blir man i godt humør av slik lesing Håper du har det bra i adventsstria! Selv får jeg besøk av mamma på torsdag og det gleder vi oss veldig til (hun bor på en annen kant av landet nemmelig). Gjett om hun verker etter å se det nye barnebarnet sitt!!! Adventsklem fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. desember 2004 #912 Del Skrevet 8. desember 2004 Bare hyggelig å spre litt glede! :-D Nyt det mens dere kan, jeg har ikke så mye av det selv nå Har en skikkelig downperiode for tiden. Premenstruell som faen, sint, sur, negativ, bjeffete, trøtt, lei av alt, det er mørkt konstant (nesten...), ikke lyst til noe, sover dårlig, ingenting skal til for å irritere meg.. :evil: Men det går vel over... *sukk* Dag 21. Premenstruell: Sur og vonde brystvorter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 8. desember 2004 #913 Del Skrevet 8. desember 2004 En god tilbake til deg! Vet akkurat hvordan du har det tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 9. desember 2004 #914 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er vel ikke noen trøst at jeg også vet hvordan du har det Men det går jo opp og ned, og det vil garentert bli bedre igjen Som du sier, snart er det Jul med masse julegleder Stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. desember 2004 #915 Del Skrevet 9. desember 2004 Bare hyggelig å spre litt glede! :-D Nyt det mens dere kan, jeg har ikke så mye av det selv nå Har en skikkelig downperiode for tiden. Premenstruell som faen, sint, sur, negativ, bjeffete, trøtt, lei av alt, det er mørkt konstant (nesten...), ikke lyst til noe, sover dårlig, ingenting skal til for å irritere meg.. :evil: Men det går vel over... *sukk* Dag 21. Premenstruell: Sur og vonde brystvorter.. Vet så altfor godt hvordan du har det... er der selv for tiden... Tenker på deg, og håper du har det bra alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 10. desember 2004 #916 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei hei, Det er bare meg som kommer innom med en liten fredagshilsen. PMS er noe dritt, men nå sitter jeg faktiske her og misunner deg... DU ER NÆRMERE IKM ENN MEG! Gadget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. desember 2004 #917 Del Skrevet 10. desember 2004 Bare innom med en god varm .... PMS er VIRKELIG noe dritt....kan jo håpe på at det ikke er tanta som kommer da.... Ha en kjempefin adventshelg huldra!! Stooor klem fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. desember 2004 #918 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei! Skulle bare inn og svare på dagens julekalender, og fant ut at det var en stund siden sist jeg var innom her i dagboken min. :oops: Takk for besøk Tine, Murmel, Bizzy, Gadget og Madden! Gode førjulsklemmer tilbake til dere! Søndag i dag - min favorittdag Har hatt det stridt i det siste, har vært så deppa, rett og slett. Ikke ordentlig deppa, men litt sånn energiløshet.. Hater virkelig mørketiden, gleder meg sånn til solen snur igjen! Har vært en innholdsrik helg med alt fra julebord til innkjøp av de siste julegavene. I dag er det som sagt søndag, og alt som skal gjøres, vil bli gjort i roooolig tempo. Skal IKKE på søndagsåpent - skal bare slappe av! Og hva er bedre enn å kose seg i stallen! :D Kjenner mensen er på vei. Trodde at jeg våknet med den i morges, men det var feil. Men kommer i løpet av dagen, tenker jeg. Så blir det EL-testing i kommende syklus - kanskje vi klarer å skyte blink da? God 3. adventssøndag Supergirls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 12. desember 2004 #919 Del Skrevet 12. desember 2004 Har hatt det stridt i det siste, har vært så deppa, rett og slett. Ikke ordentlig deppa, men litt sånn energiløshet.. Hater virkelig mørketiden, gleder meg sånn til solen snur igjen! Hei på deg! Må bare si at det du skriver her er noe jeg kjenner meg utrolig godt igjen i. Det er alltid så godt når solen "snur" og dagene blir lengre. Utolig hvor mye lys kan ha å si for humøret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 12. desember 2004 #920 Del Skrevet 12. desember 2004 God tredje adventssøndag til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå