Gjest Hulderjenta Skrevet 14. november 2004 #841 Del Skrevet 14. november 2004 Heisann SUPERGIRLS!! Takk for hilsener! :D Nå bor vi endelig hjemme igjen! Tilbake i vår kaotiske leilighet. Det er boss og rot over alt... Men vi skal få sving på sakene etter hvert! Godt å være hjemme i egen stue igjen! Endelig kan jeg krype opp i sofaen og slappe av og gjøre ingenting! Og treffe venninner og gjøre ting igjen uten å ha tusen oppussings-arbeidsoppgaver som venter hjemme... Endelig kan jeg ta meg tid til å gå i stallen når jeg har lyst!!! Og med min kjære når vi har lyst (ikke alltid så lett å være par hos foreldre/svigerforeldre...) Endelig kan jeg og Huldermannen gjøre ting sånn som vi pleier å gjøre dem :D Og endelig har jeg KG tilgjengelig når jeg vil :D Har savnet dere! Har bare såvidt vært innom når jeg har vært innom. Så i dag tar jeg meg gooood tid! Nå i helgen har jeg shoppet Jeg har kjøpt meg ny regnbukse (det var det jeg skulle ha), lekre, svarte, spisse, lave støvletter med bitteliten hæl (ENDELIG fant jeg noen jeg kunne bruke, så jeg slo til med en gang - jeg tåler ikke høye hæler...), en fin topp til festbruk, knallrød lekker veske til festbruk (jeg er veskegal :oops: men hadde faktisk ikke partyveske...), og like knallrøde skinnhansker. Og det dyreste jeg kjøpte var faktisk regnbuksen, den kostet 600 kr Og den BØR være verd det, hvis ikke blir jeg :evil: ! Det er en goretex regnbukse med for og det hele, lommer til og med. Hadde bestemt meg for å satse på noe skikkelig, håper bare jeg ikke blir skuffet og finner ut at de gamle oljebuksene er best likevel, da griner jeg! Var på utkikk etter støvler også, men de er jo utolgt over alt for de gøye snørestøvlene. Men de har noen andre typer, men de var ikke noe særlig... Midt i oppussingen har det gått hardt ut over den ene orkideen min! :o Den som har fått avleggere har fått myke blader a la "inntørket", men selve avleggerne er helt fine. Håper den tar seg opp igjen!!! Har ikke fått stelt med dem som vanlig nå når vi ikke har bodd her. Den andre orkideen er fin, så kanskje den "gravide" orkideen har økt vannbehov? Ikke vet jeg! Ikke svarer de meg når jeg spør dem heller! Mmm, gumler Melkesjokolade Bites, vi kjøpte en pose med frukt&nøtt i går, det var jammen godt! Burde vel finne meg noe ordentlig frokost snart. Litt seint ute med ting i dag.. Det er jo søndag! Dag 23. Er så sur for tiden! :-? :evil: :veldigsur: Frøken Gretten, det er meg! PMS-bitch... Jaja, ha en fin søndag alle som er innom! Stor :klem2: fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2004 #842 Del Skrevet 14. november 2004 Så fint at dere er tilbake i heimen igjen :-) Kjekt å se deg i dagboka mi igjen du har vært savnet! I dag blir det bare inneliv her i heimen - når man ser ut frister det jo ikke akkurat å ta en tur nei Ha en fin søndag da vennen! STOR fra Charmina MARTINE KOM DEN 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. november 2004 #843 Del Skrevet 15. november 2004 Så koselig at du endelig er tilbake Huldra!!! Enig med Charmina, har savnet deg veldig her inne!! Har litt orkidetrøbbel jeg også...mine er også temmelig innesluttede..de svarer ALDRI når jeg spør dem om noe!! Håper du får en flott uke...i "ny"-heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 15. november 2004 #844 Del Skrevet 15. november 2004 Nå er helgen over og en ny uke ligger forran oss. Mandag er nå engangen starten på en ny ubrukt uke, og ikke avslutningen på helgen Bruk alle de mulighetene dette gir, til noe positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. november 2004 #845 Del Skrevet 17. november 2004 Så du sliter med tause planter du også, Madden? Irriterende! Takk for koselig hilsen! Og takk for fine ord for en kommende uke, Kallo Rilla!! Kjekt at du er innom her hos meg, det setter jeg pris på! :D Den som er sjelden innom er meg selv... :oops: Nå har jeg kjempe-rett-før-vondt, og har vært skikkelig PMS-bitch de siste dagene... Jeg er et troll og sur og gretten og stygg og fæl, og jeg synes synd på dem rundt meg, mest synd på min kjære.. Men det går vel over igjen. Føler meg veldig dum som skylder på "PMS" og "hormoner" - er ikke det ganske, hva heter det... uselvstendig? Eller "anti-feministisk"? Type "sur mann; god grunn" men "sur dame; MENSEN". Men det er nå bare sånn - jeg får humørpåvirkning av de derre hersens hormonene. Jeg har mye annet å skylde på i tillegg; jeg blir i så fryktelig dårlig humør når jeg er så sliten som jeg er nå for tiden. Det har vært så mye på en gang i det siste. Har ikke fått så mye fred. I går var jeg i byn med en venninne N, vi var på julegaveshopping og så var vi på cafe og spiste. Det var kjempekos, for det var altfor lenge siden sist. Og oppi oppussingen har jeg omtrent bare sett min kjære, jobben og mine foreldre, så det var ekstra deilig med et "nytt" ansikt og ny input! :D Og fikk dessuten kjøpt tre julegaver! :D Det er litt snø her :-? Ligger mest på hustakene, og det ser ganske glissent ut. Litt grønt og litt snø. Kan været være så snill og bestemme seg? Enten vil vi ha ingen snø, eller så vil vi ha ordentlig snø som blir liggende litt! Dag 26 i dag. Har som sagt skikkelig rett-før-vondt. Tror jeg får mensen i morgen jeg. I morgen eller fredag. Den er på vei i alle fall.. Ikke uventet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. november 2004 #846 Del Skrevet 17. november 2004 Hei HULDRA Jammen ble det nå snø nok etter hvert!Det dumme her i byen er jo at det aldri blir liggende Det begynner jo å regne alltid ikke så lenge etterpå! :dagensrose: Du og Madden skulle ha vært her og sett på mine Orkideer dere (skryte skryte) De blomsterer nemmelig noe helt voldsomt.De har liksom ikke før mistet blomstene før de kommer med nye! Hørtes ut som om du hadde hatt en kjekk jentedag med venninda di - viktig å gjøre litt slikt ja! HA en fin uke fortsatt fra Charmina MARTINE KOM DEN 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. november 2004 #847 Del Skrevet 17. november 2004 Så kjekt å se deg igjen her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. november 2004 #848 Del Skrevet 18. november 2004 Så flott at dere er kommet dere hjem igjen! Disse hormonene er ikke alltid så greie å ha med å gjøre nei Det blir vel neppe noe bedre når du må begynne med andre hormoner i tillegg (før IVF) :-? Men det er jo verd det til slutt! Og så blir det graviditetshormoner, fødselshormoner osv (stakkars mennene våre ) Har ikke du bursdag snart? :-D Stor klem fra Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. november 2004 #849 Del Skrevet 18. november 2004 Hvordan står det til med Huldervennen i dag? Gleder meg veldig til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 18. november 2004 #850 Del Skrevet 18. november 2004 Hei Huldra! Sitter her med rett før vondt jeg og. IKM i dag, tanta pleier å vente til jeg kommer hjem fra jobb, så braker det løs. Krysser fingrene for oss begge! Du oppfordret meg til å opprette dagbok igjen. Og det frister veldig, men siden jeg er så sporadisk innom har jeg nok med å følge med i andres bøker. Så da vil jeg heller prøve å skrive en hilsen, for jeg vet jo hvor hyggelig det er å få! Klem fra lure??? Gadget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. november 2004 #851 Del Skrevet 18. november 2004 Tror forresten det er mye lettere å forholde seg til løpske hormoner som skal gjøre deg gravid, enn når det er før mens hormoner altså Jeg syns i allefall det har vært lettere å være snill selv om jeg har hatt lyst til alt annet i løpet av pergosyklusene.. Tror nok at jeg er litt mer heks når pms gjør seg gjeldende uten tilføring av hormoner i tablettform! Det er i alle fall mitt syn på saken, mannens syn har jeg valgt å glemme å spørre om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. november 2004 #852 Del Skrevet 18. november 2004 Oi her var det mange hilsener! Tusen takk for masse gode ord alle sammen! Det er nå fortsatt kaldt da, Charmina! Nå er det vinter - brrrr. Gårsdagen var pyton! Vanvittig uvær! :o Så du har fine orkideer du? Det har egentlig jeg og, den ene blomstrer som bare juling, og den "slappe" har begynt å få spenstige blader igjen, så jeg tror det går bra! Ha en fin uke du også! Takk Pondusa! Godt å være savnet! Hei Murmlius! Jo jeg har snart bursdag På tirsdag blir jeg 27! Og på fredag (neste uke) skal vi på KK-timen vår!!!!! Hei Bizzy! Takk, det står bra til med meg i dag, tanten har kommet (i går) og jeg har vondt i magen, men humøret har roet seg. Så nå er jeg en liten engel igjen. Eller..er jeg...? Jeg har det i hvertfall bra. Nå har jeg fri helt til mandag. Denne helgen skal jeg endelig få tid til å kose meg! Blant annet sammen med deg på søndag! :D Jeg må bare si med en gang at jeg vil ha Oreo Dream!! Gleder meg til å treffe deg igjen! Takk for kryss, Gadget, men det hjalp ikke for min del... Mensen kom i går ettermiddag den... :evil: Håper i det lengste at det klaffet for deg!!! Det rumler i magen min, er kjempesulten! Min kjære lager middag på vårt stilige kjøkken :hehe. Så vidt vi tør å bruke det, ingenting må få riper på seg! Og nå har regningene begynt å dette inn for alt dette - svimlende summer gitt... :o Middag! Snakkes! Klem fra HUldra på dag 2 i PP 21................................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 18. november 2004 #853 Del Skrevet 18. november 2004 så fint å ha deg tilbake igjen! Jeg har savnet deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. november 2004 #854 Del Skrevet 19. november 2004 Så gjør vi så når vi pakker inn julegavene, pakker inn julegavene!!!! Skikkelig julestemning jeg nå!!! Ute er det masse snø!!!! Jeg har kjøpt julegavepapir i dag, og holder på å pakke inn de julegavene som jeg er ferdig med så langt! (Ganske mange, faktisk! *stolt*) På bordet brenner tre kubbelys Ute er det mørkt og kaldt Inne er det varmt og koselig Og bare en drøy måned igjen til jul! Førjulsklem (i veldig god tid før jul....) fra Huldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 19. november 2004 #855 Del Skrevet 19. november 2004 Og nå fikk jeg julestemning etter å tatt en titt på det siste innlegget ditt.... Håper du får en fin (og stemningsfull) helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. november 2004 #856 Del Skrevet 19. november 2004 Der fikk jeg et lite stikk av julestemning ja Skulle ønske jeg hadde kommet igang med julegaver også..... har ikke kjøpt en eneste en og aner ikke hva jeg skal kjøpe heller Blir nok stresseshopping nermere jul... GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. november 2004 #857 Del Skrevet 20. november 2004 ÅÅÅÅ!! drømme drømme...for et stemningsfullt innlegg!! Kjekt at du endelig er tilbake Huldra!!! Ha en kjempeflott helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 21. november 2004 #858 Del Skrevet 21. november 2004 Hei. Ville innom med en helt vanlig klem , men etter å ha lest litt i boka di blir det en førjulsklem. Håper du har det bra, sikkert utrolig deilig å komme tilbake til huset sitt ja!! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 22. november 2004 #859 Del Skrevet 22. november 2004 Her var det jammen meg julestemning om dagen gitt Førjulstida er kjempekoselig Du får en førjuls fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. november 2004 #860 Del Skrevet 22. november 2004 Utrolig hvor mange som er i julestemning om dagen gitt !!!! Sånn er det her også - og på spisebordet i stuen flyter det i øyeblikket med ferdige innpakkete julepresanger! Og Martine har fått nydelig julekjole som henger klar i skapet Håper du har det bra og får ei fin uke! Stor fra Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå