bizzy Skrevet 3. november 2004 #821 Del Skrevet 3. november 2004 Håper virkelig ikke dere blir sittende igjen med hele utgiften. Jeg trodde det var litt av det trygge med å bo i borettslag Akkurat det samme trodde jeg :klø: Håper det ordner seg!!!!!! Masse -er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. november 2004 #822 Del Skrevet 3. november 2004 Hei Huldrejenta! Er bare så glad for at dere snart er igang. Håper dere får kommet igang raskere enn hva vi har gjort.....Søknaden ble sent til Riksen i Februar og første time i juni. Andre i august så en i oktober..... Og nå begynner vi med hormoner i Desember. Hadde vært fint om dere kom igang fortere. Krysser fingrene for det iallefall. Men uansett,nå er dere snart i gang. Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2004 #823 Del Skrevet 3. november 2004 Kjekt å lese at dere tross koffertlivet har det bra! Er så kjekt å lese dagboka di du er jo så positiv tross all motgang!Jeg beundrer deg virkelig! Og nå er det jo snart helg igjen - dagene går så fort! HA en fin onsdag vennen! fra Charmina MARTINE KOM DEN 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. november 2004 #824 Del Skrevet 5. november 2004 Heisann!! Takk for ros og støtte Charmina, Lilletrollet, Bizzy, Murmel, Madden og Lillen!! Skal på seinvakt i dag, så nå er jeg hjemom i leiligheten for å jobbe et par timer. Mye har skjedd siden sist: Veggen er kommet på plass igjen, med en "million" rør inni :o Nåde den som spikrer opp feil og stikker hull på noe! Kjøkkenveggen er grunnet, klar til å males. Maling innkjøpt til kjøkken, fargen heter Bast. Golv innkjøpt, klikklaminat, eik. Kjempefint! På mandag kommer elektrikeren igjen og skal ordne med støpsler og diverse, og da må kjøkkenet være ferdig malt og badet ferdig tapetsert. Og dessuten golvbelegget limt fast igjen til den nye veggen. Har ikke kjøpt baderomstapet enda. Men vi vet hva vi skal ha, så jeg tror jeg skal bort på senteret etetrpå og kjøpe. Skal ringe rørleggeren etterpå og bestille han også til mandag så vi kan få do og vask og dusj igjen også. (Da kan vi nemlig flytte heimattatt!!!! ) Tirsdag har vi bestilt kjøkkenmontør, og før den tid må vi kjøpe et skap til og mer benkeplate og foring, pluss en kullfilterventilator (kjøpte en "ulovlig" ventlilator, så den må byttes..) Og golvet på kjøkkenet må være lagt. Og jeg har selvfølgelig JOBBEHELG, så Huldermannen må jobbe mye aleine her i helgen.. Vi MÅ få alt dette til!!!! Blir helt sprø, er på nippet til å begynne å grine omtrent, når jeg tenker på alt dette. Blir også helt gal av å bo hjemme hos mine foreldre, vi har bodd der en hel uke nå. Ikke lett å få være kjærester der... Generelt sett stressende å bo hos andre.. EL har gått oss hus forbi nå, uten å ha hatt krefter ttil å gjøre noe med det :-( Har hatt både seigt EL-slim (tirsdag) og har nå livmorsmerter/EL-smerter (igår og i dag). Dag 14 i dag. Men det er november, og snart time! For et par uker siden fikk vi brev fra KK, de utsatte timen til dagen etter Så vi har time 26. november! Det er vel bare...tre uker til? Ja! Joho!!! Tror jeg skal begynne å pusle litt her, får skrape bort resten av limrestene på badet... Men jeg er nå pålogget her og titter nok innom igjen før jeg går! :D Ha en fin dag og en riktig god helg alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. november 2004 #825 Del Skrevet 5. november 2004 Bare innom Huldra med en god ..... håper du får ei flott helg, til tross for jobbing!! Skal jobbe jeg også... Arbeid i helger og høytider er jo ikke verdens morsomste syssel..minn meg på hva som var så lukrativt med dette yrket igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 5. november 2004 #826 Del Skrevet 5. november 2004 Hm. Jeg ville tatt meg en tur til jusshjelpen hvis jeg var deg, ja. Et av spørsmålene er jo når dere kjøpte leiligheten, og om dette er noe den tidligere eieren burde ha visst (og informert) om. Det er dessverre slik at hvis skaden har skjedd i "deres" del av rørene, så dekkes det ikke av forsikringen. Men hvis den er forårsaket av den delen borettslaget har ansvar for er saken en annen. Jeg ville ikke slått meg til ro med forsikringsselskapets vurdering, da de ikke nødvendigvis presenterer den løsningen dere har krav på (eller er tjent med). Og jeg vil dessuten understreke at november er en bra måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. november 2004 #827 Del Skrevet 5. november 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig så god helg!!!! fra Charmina MARTINE KOM 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. november 2004 #828 Del Skrevet 6. november 2004 Det eneste jeg har lyst til nå: Omtrent sånn ser jeg ut akkurat nå: :o (Strever med å holde meg våken) Snart ferdig med vakten Innom KG for å snoke litt i dag også, fant koselige hilsener, da ble jeg sånn: Takk for helgehilsen, Charmina! Håper du også har en fin helg og at dere koser dere med lille Martine! Takk for tips, Moonchild! Vi skal legge en plan angående det økonomiske. Og vi er innenfor de 5 årene i forhold til kjøp/salg. Men vi ser hvordan det løses, en samtale med jussformidlingen vil jeg uansett ha. Men først må vi bli ferdig med oppussingen og få alt på plass. Nå jobber vi på spreng - håper vi kan flytte hjem igjen på tirsdag eller onsdag. Det skal bli deilig!! Takk for helgehilsen, nygravide Madden!!! Grattis med spiren i magen!! Og godt å høre at flere jobber denne helgen, litt trøst i det! Har ikke tid å jobbe, for det er så mye jobb i heimen! Og det lukrative..? :klø: Øhhhh... :klø: ..det er nå kjekt da! Trives i jobben, men så veldig lukurativt er det ikke nei! Blir lite og ingen skriving i andres dagbøker for tiden, dere får tilgi meg det. Men i løpet av uken så er vi på plass i eget NYOPPUSSET hjem igjen, og da blir det andre boller! :D God helg fortsatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. november 2004 #829 Del Skrevet 6. november 2004 Hørte jeg boller?!? Setter meg på flyet sporenstreks jeg da!! Håper du får en henrivende aften..du som har kvelden fri og greier!! Hipp hurra for nyoppusset hjem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 7. november 2004 #830 Del Skrevet 7. november 2004 Håper dere har fått gjort alt det som var planen i helgen, selv om du hadde jobbehelg. Stå på dere er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. november 2004 #831 Del Skrevet 8. november 2004 HEI SNUPPA Bare innom og myser og ønsker deg i samme slengen en fantastisk fin uke :enig_animasjon: fra Charmina MARTINE KOM DEN 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. november 2004 #832 Del Skrevet 11. november 2004 Håper alt ordner seg i hjemmet, og at dere har fått flyttet hjem igjen! Og at det blir andre boller både her og der snart Stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. november 2004 #833 Del Skrevet 11. november 2004 Håper dere er på plass i den nyoppussede leiligheten igjen nå! :-) Jeg synes det gikk ganske fort, med tanke på at det ble mye mer arbeid enn forventet... Eller har jeg bare sovet vekk en periode nå...? Er alt ferdig altså? Håper alt ordner seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. november 2004 #834 Del Skrevet 11. november 2004 Heisann!!! :-D Kjøkkenet er ferdig!!!! Jøye meg så mye lenger tid det tok enn først antatt! Det er så fint!!! Er så fornøyd og stolt!! Skal bare sette hyller inn i skapene, vaske bort støv og rusk og rask, så kan alle fat og gryter og dill og dall flytte inn i nye skap! Er så glad! Men badet er ikke ferdig, pga sløve rørleggere :evil: Litt sinna på dem, ja... :fy: Bare dusjkabinettet som mangler. Og et lite besøk av elektrikeren så vi bla.a får varmtvann igjen (greit å ha!). Så i morgen kan vi flytte hjem igjen OG DET SKAL BLI SÅÅÅÅÅÅÅ GODT!!!!! To uker hos foreldre er ikke noe gøy! Stakkars Huldermannen, to uker hos svigers - det er ikke noe særlig! Lengter hjem, til fred og ro og vårt eget hjem. Skal bli godt, det skal det virkelig! Jeg er så glad så glad!! Har vært så slitsomt dette her, men nå er det omtrent bare alt bosset som gjenstår - hele terassen er fylt opp med gamle skap og veggplater og ørten svarte bossekker og alt som tenkes kan. Helt fullt! :o Blir et slit å bære alt det ut! Men vi klarer nok det også! Vi har fått nytt kjøkken og nytt bad, hipp hurra!!!! Og i morgen er det to uker til Timen på KK!!! Gleder meg sånn! I går kom det spontant fra min kjære at han har så lyst å begynne NÅ, han skulle ønske forsøket begynner med en gang. Men vi skal være tålmodige, og vi er i alle fall i gang! På første lille trinn i hvert fall.. :D Snakkes snart igjen! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. november 2004 #835 Del Skrevet 11. november 2004 Innom med en liten cyberklem og sier nattinatt... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. november 2004 #836 Del Skrevet 11. november 2004 Gratulerer med nytt kjøkken! Godt at du er fornøyd med det! Forstår veldig godt at du gleder deg til å flytte hjem igjen! Ønsker deg ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #837 Del Skrevet 12. november 2004 Takk for hilsen Huldra...setter stor pris på omtanken... Håper du får ei flott helg..med nytt kjøkken og greier...kan vel ikke bli bedre!! Tenk nå er det bare 2 uker til timen på KK også!...det går fort unna nå skal du se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. november 2004 #838 Del Skrevet 12. november 2004 Gratulerer så mey med nytt kjøkken og bad! Tenker det skal bli deilig å flytte hjem igjen nå! Tusen takk for hyggelig gratulasjonshilsen i boka mi! Og her går tiden fort, syntes du nettopp snakka om at det var 2 mnd til timen på KK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. november 2004 #839 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg elsker nedtellinger: 12 (?) dager igjen til KK-timen! God helg, Hulder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 13. november 2004 #840 Del Skrevet 13. november 2004 Så spennende! Bare innom for å ønske deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå