bizzy Skrevet 12. oktober 2004 #761 Del Skrevet 12. oktober 2004 Innom med en stooooor Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. oktober 2004 #762 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei! Takk for koselige hilsener! Dere er så skjønne som skriver selv om jeg ikke er innom noe særlig.. Holder meg litt unna for tiden... Bruker tiden på en del andre ting.. Krisen var nok ikke over enda.. Har det fryktelig slitsomt for tiden (uten at det nødvendigvis er synd på meg av den grunn). Fått meg mange smekker i det siste, men som jeg har trengt... Har lært så utrolig mye på veldig kort tid, det har gått opp massevis av lys for meg som skulle gått opp for lenge siden. Men bedre sent enn aldri.. Ting begynner å komme seg nå. Vil ikke gå nærmere inn på det enn dette... Kjekt med treff i forrige uke ja! Men vi var mange, og det er bråkete på TGIF, så det er vanskelig å prate rundt et sånnt bord... Jeg er heller ikke den som pleier å "stjele" showet, trenger litt tid for å bli "varm i trøyen" i en ny gjeng, og synes egentlig det var litt vanskelig å være på treff... Og er i tillegg litt veldig mye uttafor i forhold til gjennomsnitts-samtaleemner om smokker og bleier og søvnproblemer hos spedbarn og sånnt... Har ikke så mye å bidra med, og da blir jeg mest taus... Men det er kjekt da! Og jeg blir mer enn gjerne med igjen! :D I kveld ser jeg fram til Friends Skal se forrige ukes episode på video først, tok den opp for jeg var så trøtt forrige tirsdag. I kevld skal jeg kose meg! :-D Lønning i dag - men ikke shoppet!! :o Men gjort fornuftige ting med pengene, som involverer nettbank og regninger Men skal nok ta en shoppingrunde en dag! Ha en fin kveld! Som Tyttebæret skrev: Nettvenner er gode venner! Dere er skjønne! PS: Skal skrive til hver av dere en annen dag - nå skal jeg logge meg av... Er på "lynvisitt"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. oktober 2004 #763 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dette var en fin farge! Måtte bare lime den inn her så jeg kan finne den igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. oktober 2004 #764 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja, den var kjempefin! *stjele kode* Jeg håper virkelig at krisen snart er over... Jeg tanker masse på deg, selv om jeg ikke vet hva det dreier seg om. Kriser er ikke morsomme uansett! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 13. oktober 2004 #765 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg håper også inderlig at krisen er over og det meste i orden til den store dagen i november! Fra da av skal det meste være positivt! Stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. oktober 2004 #766 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei kjære huldra Ville bare si at jeg tenker på deg og at jeg håper livet vil smile til deg snart igjen! Husk at bak skyene er himmelen alltid blå - selv om det ofte ikke kjennes slik ut!(har vært der selv og da er det ikke lett å tenke slik) Ta vare på deg selv! Sender deg en god Klems Charmina 28 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. oktober 2004 #767 Del Skrevet 14. oktober 2004 Bare innom Huldra med en god ..det er ikke godt å være utenfor..når en så gjerne har lyst til å ta del i sånne samtaler..jeg kjenner det iallefall slik..blir litt oppgitt og lei..ikke fordi det er uinteressant..men fordi jeg føler at jeg har så lyst til å være mamma.og ta del i sånne diskusjoner ..Men vår tid kommer..og snart er det november også! Da skjer det saker og ting!! Ventetiden er uhorvelig lang iblant..vi har jo snart prøvd i tre år..og har ikke kommet noe særlig på vei enda..! Dagene går raskt nå..helt sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 15. oktober 2004 #768 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vil bare ønske deg en god helg. Kos deg som best du kan og jeg følger med deg selv om jeg ikke alltid er like flink til å legge igjen spor etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. oktober 2004 #769 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei! Skjønner hva du mener ang. treffene Det er litt vanskelig, men også veldig koselig! Men jeg er nå litt rar der :oops: Liker å høre på barnediskusjoner og drømmer meg litt vekk jeg. Nå er det ikke lenge igjen til november og jeg håper det blir like rask fremgang for dere som det ble for Lilletrollet! Håper du har det fint og får en fin helg! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. oktober 2004 #770 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tusen takk for fine hilsener fra dere!! Gjør godt å vite at noen tenker på en... Har vært innom dagbøkene deres og lagt igjen noen ord! :D I dag er jeg helt ødelagt av fyllesyke... :oops: Uff, det hørtes fælt ut... Var på fest i går og tok litt av, og drakk så alt for mye vin.... I dag må jeg betale for det. :veldigsur: Men jeg hadde det utrolig artig i går! Tror jeg hadde godt av det også... Et lite avbrekk fra alt det alvorlige.. Har sittet her lenge nå, føler et stort behov for å gå tilbake til sofaen og glasset med sitronbrus! Fortsatt god helg! Stikker gjerne innom igjen i morgen! Dag 22, PP 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. oktober 2004 #771 Del Skrevet 17. oktober 2004 Våknet i morges og var så glad for at det var søndag! :D Først trodde jeg det var mandag og begynte å lure på om jeg hadde forsovet meg, men så kom jeg på: neida, det er søndag, og jeg har (nesten) ingen planer for dagen! En deilig ta-det-med-ro-dag! Stod opp, og satte meg ned her og har kost meg på KG i fred og ro en stund. Vært innom nesten alle forumene :D Utrolig mange fine tråder og gode tips her inne! Ute skinner solen! Det er sol&sky-vær i dag. Skal gå en søndagstur litt senere, skal prøve å dra sambo med, men han er ikke alltid så glad i sånnt Pinglemann! Kjenner murringer i magen, innen en uke er tanten på plass igjen... Jaja. La henne bare komme.. Det skjer så mye i livet for tiden at jeg tror ikke jeg hadde klart å forholde meg til to blå nå. Jeg tror jeg hadde fått sjokk.. Men selvfølgelig ønsker jeg det, så hvis tanten har tenkt å glemme meg likevel, så ja takk! :D Går det an å bli så selvmotsigende? Det er bare livet mitt i et nøtteskall for tiden - alt føles litt rotete... Snart skal jeg ha en uke ferie - det skal bli godt! :D Ferie er en fin ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 17. oktober 2004 #772 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei Hulderjenta! Jeg tenkte jeg skulle stikke innom deg å gi deg en søndags klem! Bare for at jeg bryr meg om deg,og kan sette meg inn i situasjonen du har vært/er i! Stooor Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 17. oktober 2004 #773 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg skjønner deg veldig godt angående treff :oops: Jeg har jo et lite gull og blir lett revet med av babysnakk. Men jeg blir like lett revet med av mye annet også....og det er bråkete på TGIF, det problemet kjenner jeg godt til jeg som er dauhørt. Men det er gratis påfyll av brus.....ikke enkelt å velge da. Men sånn som Maya har foeslått, med treff hjemme hos henne. Da blir der nok mer kos og lavere støynivå. (og så mye brus man bare orker å helle i glasset selv) Syns det er tøft av deg å være med da..jeg møtte en del av gjengen gjennom "snartmamma" før det blei KG-treff. Søndag er den deiligste dagen i uka. Håper alt ordner seg for seg. (Det gjør jo det for snille piker). Etter en bølgedal følger en bølgetopp man kan surfe på helt inn til land vettu. Stooor søndagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 17. oktober 2004 #774 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei Huldra! Håper du har hatt en fin søndag og at resten av kvelden blir like bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. oktober 2004 #775 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ville egentlig bare si hei for å få deg inn på listen min. Trodde jammen meg at jeg hadde skrevet hos deg før jeg, men det hadde jeg visst ikke! Håper du har det bedre nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. oktober 2004 #776 Del Skrevet 18. oktober 2004 Bare tester om det er noe interesser for julefest for alle sammen på Fløien. Med små og store! Masse leker inne og ute. Grøt, små nisser og skravling. Kanskje ta det en lørdag? Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. oktober 2004 #777 Del Skrevet 18. oktober 2004 Bare innom for å ønske huldra en flott uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. oktober 2004 #778 Del Skrevet 18. oktober 2004 Stikker bare så snarest innom med en stor god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. oktober 2004 #779 Del Skrevet 18. oktober 2004 Takk for at du skriver så gode ord inne hos meg! Jeg håper dagen igår fortsatte som den startet...fin og rolig! Jeg håper på et lite sjokk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 18. oktober 2004 #780 Del Skrevet 18. oktober 2004 Uff, jeg har veldig medfølelse med det å føle at livet ikke går på skinner. Skjønner dessuten veldig godt at du ikke orker å legge ut om det i en nettdagbok. Og uansett hva det er så håper jeg at det kan fikses! Uansett - nå er det snart november, og det er også jeg veldig glad for! Håper du har det bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå