Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Hulderjenta :vinke:

Så kjekt med hilsen fra deg - da blir jeg så glad :-) Og JA det var deilig med SPA - jeg nøt det virkelig! Ellers synes jeg det er litt slitsomt om dagen - men jeg skal jo ikke klage! Det at det er ei lita jente inni magen som gjør at det er litt sånn er jo egentlig ingen grunn til klaging :oops: Men er litt lei av kvalme og alskens plager må bare innrømme det da :sur:

Men dagene går fort nå - sikkert fordi det er så masse som skulle ha vært gjort!

Denne uka er det høstferie og bra er det for gutten min er ganske så asmatisk for tiden og har godt av flere dager hjemme tror jeg! er jo ikke noe særlig med masse fravær på skolen ! Var liksom litt lettere å holde han hjemme når han gikk i barnehagen!

Fint å lese at du har det nå litt bra iallefall - er jo litt bekymret for deg vet du :kose:

Håper uken din blir fin!

Så kommer jeg snart innom og myser igjen!

STOR klems fra Charmina

:babyjente: 39 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å oppdaterer meg litt!

Leit at ting ikke er helt greit for deg for tiden, godt å høre at det blir bedre :klem:

Håper du har en fin dag :kose:

Sees onsdag :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Takk for koselig hilsen, Charmina! Du er en positiv sjel, du, som ser alt det som er bra midt oppi det som er slitsomt! :D Ha en fin uke du også!

Takk for hilsen og ønske om god uke, Cielo og Madden! Håper dere har det bra! :D

Takk for hilsen, Murmel! En :klem: til deg og Magen!

Takk for hilsener, Mayamor og Bizzy - og takk for i går! :klem: Det var koselig! :D

Takk for hilsen fra deg, Lillen! Gratulerer med graviditeten!!!!!! :kyss::grinele::babysmokk::klem::hoppe: Dette var vidunderlige nyheter!!!

Takk for at dere tenker på meg jenter. :klem: Er ikke helt tipp-sopp for tiden, desverre.. Har hatt en liten krise, som er over nå, men som jeg bruker mye energi på likevel. I tillegg er det mørk fæl høst som jeg HATER, jeg sover dårlig for tiden, og er akkurat nå inni en periode hvor jeg er drittlei av joben min. Så jeg er full av negativ energi for tiden og er så SLITEN... Uopplagt, tung i kroppen og mørk under øynene.. *sukk*

Men jeg skal komme meg i siget igjen. :D Og om bare et par uker skal jeg ha en ukes ferie. Men da er det prosjekt oppussing vi skal styre med. Men det blir gøy! I hvertfall når vi er ferdig! :D

For et vær det er for tiden! :o Regn og vind i enorme mengder! For ikke å snakke om tordneværet i forgårs!! Og kjempeaglene som kom!! :o

Snart lønningsdag, da skal jeg ut og kjøpe meg STØVLER! Har hatt lyst på sånne fargerike gøye støvler lenge, men har utsatt å kjøpe det pga det var vår, og så ble det sommer. Og så ble det høst og ikke råd til å kjøpe, og plutselig var det mote og alt var utsolgt! :o Skal på støvlejakt snart! :ler2: Eneste som nytter i høststormene her i byn, endelig litt fornuftig mote! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Kjempekoselig å se deg i går! Og godt krisen er over, håper alt ordner seg for deg snart :kose:

Ønsker deg en flott dag, og håper solen snart titter frem og pleier vekk høst-tungheten :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå mest gi deg en god helg klem :klem:

Føler med deg angående jobb. Jeg sliter veldig for tiden med å motivere meg til å gå på jobb, er bare dritt lei :roll: . Vi får håpe det bedrer seg igjen!

Håper alt blir bra for deg i November :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en goood :klem: til huldra..ikke så lett å være glad-jente om høsten nei..kjenner til det! Det blir nok godt med litt ferie og noe gøy å holde på med!! Avogtil blir en drittlei det en holder på med...men så kommer det bedre dager da...det vet du jo!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å gi en god :klem2:

Hatt en tøff dag.............er så sinna og lei!AV arbeidsfolk som ikke kan gjøre det de får beskjed om! Snart kommer det nok på nyhetene om en "gal" gravid dame i Bergen som har tatt livet av en haug med arbeidsfolk! Huff stakkars de rundt meg! :sinna:

Nå skal jeg hoppe til køys og :sove: Skal til tannlegen i morgen kl 08.30 :o fatter ikke hvorfor jeg ba om å få komme så tidlig :klaske:

Ha en fin dag i morgen!

STOR klem fra Charmina

:babyjente: 35 dager igjen til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper lønningsdagen kommer og trøster deg litt :trøste:

Og så har du vel egentlig fortjent en sånn en og: :klem:

Og denne: :kose:

Og kanskje en liten ting ved siden av støvlene...? :sjenert::Nikke:

Hurra for ferie! La tiden gå fort fort! :Nikke:

Takk for gratulasjon...igjen! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hulderjenta! Ville bare si at jeg tenker på deg og de andre supergirlsene selv om jeg ikke har vært så mye innom i det siste.

nettvenner er gode venner!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ikke liker høsten (noe jeg heller ikke gjør) så har kriser en tendens til å dukke opp... Uansett er det fint å lese at det går bedre med deg.

Høst :klem: fra et forståelsesfult Månebarn, som kjenner til det med den mørke årstid og ting som kan bli litt ekstra tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Koselig med treff - det dumme er når vi er så mange - så blir det begrenset hvor mye en får snakket med alle...

Men koselig er det jo at alle sammen kom.

Men alle sammen er vel relativt...

Plutselig leser jeg at Charmina er fra Bergen...

*løper inn der etterpå...*

Det er mage som sliter litt ekstra om høsten.

Mannen til min mor kjøpte seg et slikt lysrør.

Det sitter han foran til frokost og om kvelden.

Han føler at det hjelper noe.

Du er jo en slik skjønn jente - så jeg håper at det ordner seg for deg. :kose:

I fjor rett før jeg ble gravid - da fikk jeg meg en knekk.

Alt bare føltes tungt og trått.

Heldigvis ble jeg gravid rett etterpå og da gikk det bedre.

Godt at gode nyheter kan virke som "naturens lykkepille"...

Så er det snart november - kanskje/forhåpentligvis medisinerer natueren deg også... :wink:

Tenker på deg iallefall. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...