Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Håper det snart går bedre med deg! :klem:

Du vet at jeg tenker på deg!

Nå er det under 2 mnd til KK :wink:

Så flink du er som lager julegaver selv!

Det ser ikke ut som jeg får brodert ferdig julekalenderen til Lillepia engang :roll: . Jeg kan både strikke og brodere, men jeg må ha lyst... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok vært altfor åpen rundt en del ting her inne... :oops:

Har skjerpet meg litt i det siste da jeg vet at verden ikke er liten... :wink:

Tenker på deg. :kose:

Hadde vært koselig å treffes...

Kunne jo tatt et lite et på TGI-Friday en sen ettermiddag

- eks. neste onsdag (6 oktober) - kl.18.00. ?

*Lodde stemningen*

Så tenkte jeg på et lite treff her i huset over høtferien...

Kom gjerne med tilbakemeldinger.

Hva passer best:

* Torsdag 14 oktober kl.18.00.

* Tirsdag 19 oktober kl.18.00.

* Torsdag 21 oktober kl.18.00.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Kommer på onsdag, jeg! :hoppe: Kommer innom og skriver mer i morgen, nå må jeg legge meg. Er helt skutt. Skulle bare kikke litt i dagbøkene, og endte med å hjelpe Lillen med et lynkurs i litteratur/kildehenvisning. :ler2: Skulle bare rett innom...! :ler2:

Så nå gikk tiden fra meg..

Skriver i morgen formiddag - er for trøtt nå. Sovetid.. :sove:

Men jeg blir som sagt med på onsdag som kommer! Gleder meg masse til å treffe dere igjen! :kyss:

Natta!! :vinke:

:sove: :sove: :sove: :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

God "morgen"! :-D

I dag skinner solen fra blå himmel, men i følge gradestokken er det litt kaldt... 9 grader på terassen vår, dvs 8 "ute i verden". Brrr... Men det er fint ute!

Skal snart ut, skal på shopping. Ikke egentlig shopping, men skal et par ærend. Har formiddagen fri og har fått sove ut i dag, det var godt.

I går var vi og hilste på Lille Nevø på 5 dager :hjerte: Han var kjempefin! Lå i grunnen bare og sov da vi var der, eller så hang han i puppen til mamma'n sin. Han var laaaangt vekke i drømmeland! :ler2: Bitteliten og lett, jeg satt og holdt ham lenge. Huldermannen ville også holde ham. Lenge siden jeg har holdt et sånnt lite nurk - tør nesten ikke ta i dem! :ler2: Skal bli gøy å bli kjent med ham! :D Han har fått navn, men jeg skriver det ikke her.. *som Mayamor skrev - verden er liten...*

Ellers går det litt bedre med meg i forhold til min krise som kom for kort tid siden. Det tunge er ikke så tilstedeværende nå. Men jeg har en lang vei å gå hvis jeg skal klare å gjøre noe med det jeg har bestemt meg for. Gåtefullt skrevet, men det er også et bevisst valg. Vil ikke brette ut alt, selv om dette hadde vært et greit sted å gjøre det. Men tusen takk for at dere har tenkt på meg, Supergirls! Utrolig hva slags oppbacking man kan få av noen "usynlige" nettvenner! :-D

Nei, hårtørker neste, før jeg skal ta på yttertøy og gå ut i solen. Ha en fin dag alle sammen!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har det litt bedre, Huldra! :klem:

Tusen hjertelig takk for hjelp i boken min! :-) Jeg har en skriftlig veiledning, hvor det står hvordan jeg skal skrivehenvisningene, men det står liksom ikke hvor ofte, og når...! :roll: Og som sagt så skal jeg henvise til kun en bok de første 2-3 sidene... :-?

Du er så snill du! Og ikke minst klok! :klappe::kyss:

:klem:

Eh...her står det 21 på gradestokken akkurat nå, men ærlig talt så må det nok være en solstråle som har gått litt amokk :o

:roll:

Håper du får en fin dag, Huldra! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN :vinke:

Jammen deilig med litt sol i dag-det har liksom ikke vært for mye av det i det siste! Er nå bare innom og leser litt i dagboka di,må jo følge med hvordan det går!

Og det er fint å lese at det går bra :kose:

Ha en kjempefin dag :blomst_opp:

Klems fra Charmina

:babyjente: 43 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Huldra! Long time no see! For en fantastisk fantasi du har med disse kuene som ville lakkere bilen! I like that! Skriv en bok da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...her står det 21 på gradestokken akkurat nå, men ærlig talt så må det nok være en solstråle som har gått litt amokk :o

:roll:

Eller kunne det være at Blonde Lillen slo til igjen?

Jepp, det var nok høy temperatur fordi jeg så på innetemperaturen :roll::plystre:

Hvordan jeg fant det ut helt av meg selv?

Jeg begynte å lure litt da det var 22 grader ute på kvelden :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Må bare bli i godt humør av lillen...det er smittsomt!!!

Det var gåtefullt skrevet ja..så jeg skjønner ikke bæret! Men det var uansett bra at det går litt bedre!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:hoho: Fort gjort å se feil på gradestokken! Ønsketenkning! :D

Her har gradestokken vist såpass i dag - men føleren har dinglet i solsteiken så... Juks :wink:

Solskinn i dag også, skjønner dere!

Takk for hilsen Madden! :D Håper du har det bra!

Fint å være til hjelp Lillen! :) Og kuene - de var til ære for deg og din søte ku-bekymrings-historie for ikke så lenge siden :-D

Takk for hilsen, Tyttis - der var du omsider innom igjen! Må ikke bare bli borte på den måten! :fy: Tror ikke det blir noen bok fra min side, men takk for gode ord! :ler2:

Takk for koselig hilsen Charmina! Blir glad for å se deg innom her! :D Skal innom og oppdatere meg på lyn-svangerskapet ditt :ler2: Bare 43 dager til termin!!! :o

Takk for hilsen Bizzy! Ser fram til onsdag! :)

Snart helg!

Høstferie (om noen uker) ordnet!

Var noe gøy jeg hadde tenkt å fortelle, men husker ikke nå... :klø: Hmmm... Begynnende demens...? :ler2:

Ha en fin kveld! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:kyss: Du er søt du! :kyss:

:Nikke::Nikke::Nikke: Heeelt enig! Takk for super søt hilsen i boka mi,og jeg skal love deg at det blir vår tur snart! Da kommer verdens søteste hulder barn og troll unger til verden! Ja og selvfølgelig alle andre KG`s søt noser! :babysmokk::danse: Det er bare slik det er!

Stooor :klem: klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Tusen takk fra helgehilsener! :bukke:

Jeg har hatt en kjempefin helg! :hjerte::kline::blomst::hoppe: :-D :hjerter: :kysse:

Ønsker dere en god uke! Jeg for min del gruer meg litt til denne uken... Men jeg har det mye bedre nå enn jeg har hatt det på en stund. Godt når ting ornder seg! Litt ullent dette her, men jeg vil ikke forklare i detalj hva det går i.. Bare at det går bedre. :D

Gleder meg til onsdag!!!! :D Skal bli kos å treffe Bergens-supergirlsene igjen! :kyss:

Hadet - nå er det litt (sein) middagsmat!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...