Gjest Hulderjenta Skrevet 8. september 2004 #661 Del Skrevet 8. september 2004 Hei og hopp! Travle-Hulder er tilbake! Takk for hilsener og omtanke! Og takk for at jeg ble reddet fra side-2-døden *puh* :dagensrose: til alle som har vært innom! Siden sist har det skjedd mye gøy! :D Hestene er endelig tilbake fra sommerbeite, og har flyttet inn helt ny stall! Et stort prosjekt er dessuten påbegynt. Og en stor floke er løst (lettet!!!). Og jeg har begynt med behandling for nakke/skulderplager - det trengte jeg virkelig. Deilig sol i dag - ganske varmt faktisk! Liker sånne fine høstdager. Blir i godt humør da! :D I kveld skal jeg ingenting. Deilig! Bare være hjemme og putle. Og slappe av med Kanskje til og med prøve å lage litt baby..? (Ta vekk t-en i "putle" - hihi!) Får se hva har lyst til! Har sittet og skrevet turnusen min videre utover høsten inn i a-planen i dag, og jeg får sommerfugler i magen hver gang jeg ser KK-avtalen i november. :D Er så lettet over at vi skal få hjelp, og jeg har et stort håp og stor tro på at det vil klaffe når vi skal prøve, så nå føler jeg meg sterk, optimistisk og ovenpå. Føler jeg takler hva som helst for tiden! Ting ordner seg på mange plan i livet for tiden. :D Det føles godt! Dag 11 i dag - ikke kjent tegn til EL enda men kjenner på LYSTEN at EL nok er i anmarsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. september 2004 #662 Del Skrevet 8. september 2004 Heisann og hoppsann!! Du kjenner det på lysta du også?? Me too... :oops: (og sambo er hjemme fremdeles... ) Håper du har en fin onsdagskveld, og takk for alle hilsner i boka mi. Kjempehyggelig!! November er jo snart, jo!! I`ll be back... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 8. september 2004 #663 Del Skrevet 8. september 2004 Godt å lese at du har det bra! :klem2: Og det er faktisk snart november! Kos deg med mannen din du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. september 2004 #664 Del Skrevet 9. september 2004 Takk for klemmen Huldra..sender en i retur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 9. september 2004 #665 Del Skrevet 9. september 2004 Takk for hilsen i dagboken min Har lyst til å ønske deg lykke til med prøvingen nå i disse EL tider, håper dere snart lykkes. Det fortjener dere ut fra det jeg har lest i dagboken (Har ikke fått lest hele, men...) Gir deg i hvertfall en for å si lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. september 2004 #666 Del Skrevet 9. september 2004 November nærmer seg med stormskritt. Før det har jeg lyst å invitere gjengen hjem her til meg. Dato får vi komme tilbake til senere. Ny dag kommer jo hjem på lørdag. Har lovet samboer og meg selv og tilbringe mindre tid på nett. Men jeg dukker innom et par-tre ganger i løpet av uken sikkert... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. september 2004 #667 Del Skrevet 10. september 2004 Visste ikke hvor nærliggende november var, før jeg stakk innom her! Det er jo snart jo! :rosasmil: Tusen takk for koselig prat på onsdag! Du stråler! Det er så godt å lese at du har det så fint for tiden! Ha en strålende eggløsningshelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 10. september 2004 #668 Del Skrevet 10. september 2004 Fint å høre at du har det bra Hulderjenta! Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. september 2004 #669 Del Skrevet 10. september 2004 Takk for koselige hilsener :D Hodepine de lux i dag.. Er plaget med migrenelignende hodepine når jeg har sovet dårlig/for lite - og det har jeg i natt... Så jeg skal legge meg og hvile litt. Er kvalm og elendig.. Men måtte innom her en snartur for å se om det var noe nytt siden sist! Går og legger meg nedpå jeg... Snakkes! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. september 2004 #670 Del Skrevet 11. september 2004 Den jakka har jeg prøvd! Men oppdaget at jeg ikke kunne ha for mye av den grønnfargen når jeg er blond og blek i trynet... Veldig synd, for det var den eneste fargen jeg likte der! Finnes jo bare lilla, rød, kritthvit + muligens noen andre knallfarger(?), og man kan ikke kle alt heller! Vurderer å prøve den igjen...siden den er så billig Gratulerer med jakke, Huldra! Idag har du ikke hodepine vel? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. september 2004 #671 Del Skrevet 11. september 2004 Har en akkurat lik jakke....og er kjempefornøyd med den!! Elsker fargen!! Er rødtopp jeg da.. (ikke naturlig altså..)men har rimelig mørke farger ellers..så jeg har funnet ut at jeg tåler godt lyse pasteller o.l...ny opplevelse!! Ingenting som er så godt som en god runde shopping!! Håper hodepinen har gitt seg i dag....jeg vet om noe som hjelper!!!Masse !! helt sant..jeg vet at det er en standard-unnskyldning for å slippe unna sengegymnastikk..men det er faktisk god medisin!! Så lenge du vet at det er lite søvn som er årsaken..så er jo det beste løsning da!! Håper du får ei flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 11. september 2004 #672 Del Skrevet 11. september 2004 Håper at hodepinen er vekke og at du har en knallhelg! Hurra for november. Den tristeste måneden i året har plutselig blitt en måned full av håp og lys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 11. september 2004 #673 Del Skrevet 11. september 2004 Hva er allt snakket dette jakke-snakket? ...nyskjerrig, jeg?!?... :oops: ...er alltid på jakt etter lekre plagg, men siden jeg selv har kjøpt ny jakke i dag er det kansje ikke det jeg burde se etter nå. Sko derimot... Stakk innom for å ønske en fortsatt god helg! Åja - og spennende med november, godt å ha noe konkret å se frem til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2004 #674 Del Skrevet 12. september 2004 Hei Supergirls!! Hatt jobbehelg - endelig over for denne gang. Populær den jakken gitt! Mange som har kjent igjen et kupp når de har sett et! Er kjempefornøyd jeg! Har ikke brukt den så mye - bortsett fra litt i går - for det PØSREGNER her! Grytidlig i morges våknet jeg av noen vanvittige tordenskrall. :o Hørtes ut som det tordnet rett utenfor soveromsvinduet! Og det har regnet og regnet og regnet i hele dag, det har vært elver i veien, omtrent! Hadde lyst å dra på en søndagsutflukt i ettermiddag, men vi droppet det pga det nitriste været. Så det har blitt innedag. Kjekt det og! Har nettop sittet i telefonen med min mor samtidig som jeg har sett på Buffy. Hun er jammen flink å tyte, mamma'n min... Nå er det ikke lenge igjen til jeg blir tante igjen! 3.oktober er terminen. Blir spennende! Gleder meg til det! Men aller mest gleder en liten gutt seg til å bli storebror. Han er bare såå stolt! :D Gleder meg til det blir min og Mannen sin tur! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. september 2004 #675 Del Skrevet 12. september 2004 Og det må det bli snart ja!!here we come!! Har ikke fått brukt "jakken vår" så mye jeg heller enda..men så er det jo høst nå da..og mye regn..og den tåler jo ikke regn...og når det regner bortover hjelper det ikke med paraply heller!! Tror nesten jeg må ta meg en høst-tur til regnbyen så jeg får sett etter huldra som har samme jakke...(bruker å ha meg minst en tur i året!! ..ikke for å se etter deg da..men nå kanskje jeg gjør akkurat det!!! ) Håper det letter snart..og at du får en flott uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2004 #676 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis du skal hit, Madden, så kan du jo sende en PM på forhånd, kanskje du KAN få se meg? Og jeg kan få se deg? Kanskje du kan treffe hele Bergensprøvergjengen?? Jaa!!! Gjør det!!! Gira, jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. september 2004 #677 Del Skrevet 13. september 2004 Det kunne ha vært veldig moro det ja!!! Får se om vi kan få det til iløpet av høsten!! I fjor var vi i Bergen på senhøsten, og hadde en kjempeflott tur!! Jeg har jo mye familie der..så det blir alltids mange å besøke når vi er nedover...men det hadde også vært moro å få treffe hele Bergensprøvergjengen!!Littegrann skummelt..men veldig spennende! Og jeg er ikke så redd av meg... Blir ikke denne mnd...(tomt for penger..og jeg skal til Tr.heim om en uke.. )men kanskje iløpet av oktober en gang?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. september 2004 #678 Del Skrevet 13. september 2004 Innom å skriver noen ord til deg en tidlig mandagskveld. Du var så flink til å dekorere min bok i går kveld, så her er mitt bidrag i din bok. Er nok bare mest babbel, men synes det er så koselig når noen titter innom å legger fra seg noen ord! Håper du får en fin uke fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. september 2004 #679 Del Skrevet 13. september 2004 Setter pris på litt babbel jeg! Takk for babling, Pondusa, og velkommen tilbake med mer! Det hadde vært gøy, Madden!! Du kan nå tenke på det i alle fall? Hvis du skal ta deg en tur! :D Sitter her og er litt smånervøs for PCen, for det lynte litt for ikke så lenge siden. Ingen flere lyn nå, takk! Nei, jeg tar meg en runde rundt i de andre dagbøkene jeg. Har ikke så mye å skrive i dag. Bare babbel fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. september 2004 #680 Del Skrevet 13. september 2004 Åh! :hjerter2: Fant linker til julesider, og besøkte noen Jeg som hadde SOMMERFERIE for 2 1/2 uker siden!! Skal jeg begynne å lengte etter jul allerede nå!? Skjerp meg! :fy: Men oi for noen søte sider...! :hjerter2: *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå