murmeldyret Skrevet 4. september 2004 #641 Del Skrevet 4. september 2004 Skulle gjerne deitet deg i hele kveld, men jeg sikter meg inn på senga nå Og du er selvsagt tilgitt for din skrive-leif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. september 2004 #642 Del Skrevet 4. september 2004 Msn ER genialt! Men jeg har jo ikke sett deg pålogget ikveld!? Var jeg for sent ute? Håper du har hatt en fin kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 5. september 2004 #643 Del Skrevet 5. september 2004 Det var godt å høre at vi faktisk er viktigere enn jobben din.... Det har vært skikkelig party på KG i helga, altså! Kos å ha deg her, Huldra! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 5. september 2004 #644 Del Skrevet 5. september 2004 Håper de firkantede øynene dine har kommet seg, og ønsker deg en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. september 2004 #645 Del Skrevet 5. september 2004 Håper også du har sovet av deg de firkantede øynene i dag! Jeg skal faktisk krype til køys nå for å gjøre det...har sett film siden jeg stod opp..og nå skal det lades til nattevakt! Ha en super søndag Huldra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 5. september 2004 #646 Del Skrevet 5. september 2004 Hei Hulderjenta... og takk for hyggelig hilsen i dagboken min... alltid hyggelig å bli "kjennt" med KGère!! Skal følge nøye med i din også!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. september 2004 #647 Del Skrevet 5. september 2004 Heisann og hoppsan! :D En deilig søndag i dag! Har gått en lang tur og pest meg oppover fjellet. Bratt og deilig - det gjorde godt! Er i elendig form, men jeg gikk så langt som jeg hadde bestemt meg, og det var herlig! Får nok gangsperr i morgen... Og så har jeg sittet med albumet i dag, og begynt på feriebildene. Kommet langt. Lager et slags scrappealbum, men ikke helt scrapbook liksom, men ikke helt fotoalbum heller. En liten blanding. Blir bra tror jeg! Takk for hilsen, Shy! Altid gøy å bli kejnt med nye KGere! :D Ikke firkantet i øynene lenger nå, nei Madden og Cielo! Takk for koselige ord Tyttebæret :D Har sendt deg en PM jeg, Lillen - så du finner meg på MSN Bra du tilga meg, Murmel! Håper du har sovet godt i natt! Jeg har sovet bra i natt i hvertfall. Men våknet da kom hjem... :oops: Dag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. september 2004 #648 Del Skrevet 6. september 2004 Å!! er helt imponert!! Kan ikke du sende over litt inspirasjon..har ikke engang begynt på bildene fra bryllupet jeg..og det var i fjor!! Har store planer om å lage album jeg..men det blir aldri ork til det!! Synes det er skikkelig gøy altså..men er vel litt lat da.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. september 2004 #649 Del Skrevet 6. september 2004 Å!! er helt imponert!! Kan ikke du sende over litt inspirasjon..har ikke engang begynt på bildene fra bryllupet jeg..og det var i fjor!! Har store planer om å lage album jeg..men det blir aldri ork til det!! Synes det er skikkelig gøy altså..men er vel litt lat da.. :oops: :oops: 2 år og 2mnd siden vårt bryllup... og bildene ligger i en haug i skapet :oops: Og det er vel nermere 3 år siden jeg sist satte "vanlige" bilder i album... prøver å supe i meg litt inspirasjon her Håper alt står bra til og at du får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. september 2004 #650 Del Skrevet 6. september 2004 Godt å høre at det ikke bare er meg som er i elendig form Kan du ikke komme hit å gå turer sammen med meg da, please Det er forresten meldt pessregn hele uka, så da spørs det om jeg kommer meg ut Håper dagen i dag blir like fin for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. september 2004 #651 Del Skrevet 6. september 2004 Bare send bilder og album til meg, jenter, så ordner jeg opp! Jeg er ganske flink å få bilder i album, jeg.. Er sånn to-av-hvert-bilde-fan, og setter ett sett i lommealbum ganske med det samme, og da går absolutt alle bildene inn - uansett kvalitet Så lager jeg fint album (lime inn og skrive) av de som er spesielt gode eller fine. Men akkurat det er en ny trend, så jeg skal ikke skryte på meg at jeg har så mange sånne album... Men gøy er det, og fint blir det! Blir gjerne med deg på tur jeg, Murmel! Men det blir en veldig lang tur for å gå en tur sammen, så jeg vet ikke helt! Skal til fysio om ikke så lenge. Begynner på ny behandlingsrunde i dag. Skal på jobb i ettermiddag. Tenkte å ta frokosten her med dere! Ikke så lenge siden jeg stod opp, skjønner dere... :oops: Litt solgløtt ute i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. september 2004 #652 Del Skrevet 6. september 2004 Sender over et lite stearinlys for å gi litt ekstra hygge til frokosten (bare husk å vente med å blåse det ut...) Takker også for superkoselig hilsen i dagboken min!!!! Alltid oppløftende Håper du får en fin dag i dag, og når mannen får ordnet skikkelig internett (han har fått en måneds frist...) da skal vi kose oss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 6. september 2004 #653 Del Skrevet 6. september 2004 Hei. Er bare innom en liten tur for å ønske deg en fin uke. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 6. september 2004 #654 Del Skrevet 6. september 2004 Kan hende jeg er lettlurt, men SÅ lettlurt er jeg ikke. Men det var et godt forsøk... Forresten kan du godt ta en runde i mine album også. De har et stort behov for oppdatering... Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. september 2004 #655 Del Skrevet 7. september 2004 Innom med ønsker om en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. september 2004 #656 Del Skrevet 7. september 2004 Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Blir veldig glad når noen vil støtte meg i denne ventingen. Nå er ventetiden over og jeg har testet positivt. Tusen tusen takk for støtten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 7. september 2004 #657 Del Skrevet 7. september 2004 Ville bare si hei, og tusen takk for blå eggfestingsvibber i dagboka mi. Jeg håper bare at de virker!!! Ha en super dag! klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 7. september 2004 #658 Del Skrevet 7. september 2004 Lille venn, hva i huleste gjør du på side 2? :o Kan jeg bare ikke godta! :klem2: Og dessuten har du visst ikke vært her og oppdatert i dag :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. september 2004 #659 Del Skrevet 8. september 2004 Alt vel? Hvor er du :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. september 2004 #660 Del Skrevet 8. september 2004 Håper ikke jobben tar over hele livet ditt, eller at ryggen plager deg, Huldra :trøste: Håper at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå